Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Mr haze

schimmel toppen na drogen

Recommended Posts

Dag allen slecht nieuws ...

Op mijn kingskush toppen (2st) zag ik vandaag iets wat op schimmel lijkt .

Willen jullie dit vermoeden bevestigen ik hoop nog steeds dat het dat niet is , maar goed ik denk van wel :'( 

41856017_1999133870125030_7522903117529088000_n.jpg

41929271_1949731975079841_2315165072520904704_n.jpg

  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt er wel op idd.  Vlug verwijderen van de rest en de rest ook goed checken.  Hoe/waar droog je het?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb de grootste fout eens gemaakt mijn wiet te drogen op plastiek 

bijna alles weg kunnen gooien door schimmel 

beste is op eens krant

Share this post


Link to post
Share on other sites

een vieze oude krant met inkt is beter dan schoon plastic dienblad?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kut! Het zit je niet mee momenteel, volhouden je komt wel tot iets rookbaars!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja is schimmel.

Als je het echt helemaal zeker wil weten moet je in goed licht een aangetast takje afbreken. Als er schimmel op zit zie je dan een soort heel klein stofwolkje ontstaan.

al is het bovenste plaatje best heel duidelijk

Edited by cannarie
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt op onontdekte toprot,wat doorzet tijdens het drogen als het vooraf niet ontdekt/verwijderd is.

Goed alles losknippen en nachecken onder een felle lamp,het is balen man maar je kan zo nog iets redden hoop ik.

Aangetaste delen wel wegpleuren,die schimmel is slecht voor je natuurlijk.

Veel suc-6 :(
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quote

 

Wat ik dus vreesde ... Het was al maar 20gram Veel minder dan ik dacht dat het zou zijn aangezien de omvang van de toppen ..
Maar goed hoort er bij ik heb nog 3 planten staan .
Deze het ruikt wel heerlijk maar goed met schimmel bij niet echt lekker .

De droog manier was zo als vorig jaar een draad spannen in een kartonnen doos in een donkere kamer . dus lijkt mij niks mis mee .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net de aangetaste toppen verwijderd , dat maakt dus dat bijna alles in de vuilbak ligt . :'( 
Echt erg kut , zo vette toppen en awesome geur :( 

  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

shit man, balen!

Weet het alleen niet zo met die droog methode eigenlijk. Zo heb je helemaal luchtverplaatsuing lijkt me. Je wil ze natuurlijk niet vol in de tocht zetten, maar een klein beetje is wel wenselijk om precies deze reden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe bedoel je Cannarie ? 

Dus de methode is toch niet zo een goede ? De doos staat open he via de bovenkant ;) 
Ik baal er echt van maar ja nu ben ik verplicht om nog eens ene Kings Kush auto te gaan kweken , al is er veel te veel om te kweken ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou dus liever iets meer luchtverplaatsing willen om de rot niet te veel te kunnen laten ontwikkelen. In hoeverre dat nou ook echt mee gespeeld heeft, geen idee

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/18/2018 at 6:55 PM, Mr haze said:

De droog manier was zo als vorig jaar een draad spannen in een kartonnen doos in een donkere kamer . dus lijkt mij niks mis mee .

Lijkt mij zeker wat mis mee, vocht kan toch nergens heen, als daar een doos omheen zit, weinig tot geen luchtverplaatsing lijkt me...

En als je om wat voor reden dan ook geen echte alternatieven hebt , probeer eens uit te komen op oogsten zo rond 'nieuwe maan', dan is je watergehalte het laagst....

 

Edited by greentjeonatrip

Share this post


Link to post
Share on other sites

Karton neemt toch vocht op , en is doorlatend ? maar goed niet dat er water wordt opgegooid , volgende keer dus gewoon bloot in de kamer met een draad die ik dan zal spannen .

Bedankt voor de bevestiging etc .

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...