Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
420man010

Super Silver Haze en 1 Aurora Indica Organisch

Recommended Posts

Jaja, je verwacht een positief verhaal waarin alles al draait. 

Helaas pindakaas, de SSH stekkenboer heeft volgens mijn regelneef ff problemen, dus daar moet ik op wachten :(

Fuck me.

Ik hoop maar dat het niet voor altijd is want de bodem van mijn potje SSH komt in zicht.

Ik heb dan nog wel madberry, amnesia (meh), blackjack, girl scout cookies en papaya "over" maar die SSH he, dat is mijn ding.

De aurora, die bestaat wel al. Die zal ik in vegetatieve staat moeten houden tot ik hopelijk binnenkort mijn stekken heb.

Geeft ook niet, is nog heel klein.

Fuck it, een foto dan

Waar is die BB code enzo trouwens gebleven?

Nou ja, ik neem aan dat dit de manier is, wijsneuzen zijn welkom om me te verbeteren. En ja ik kijk zo nog ff ;)

Verder heb ik deze ronde lightmix waarin ik vivikali en beendermeel mix.

Oude Rocker gebruikt 25 gram op 20 liter potten van de toevoegingen, ik ga op 11 liters dus ik gooi er voorzichtig 10-11 gram in

Verder schimmels (flower saver plus - veel goedkoper dan die van Sannie), bacto en melasse. Klein flesje Green Sensation er bij, maar ik denk niet dat die nodig gaat zijn.

Maar goed, geen haast gezien het aurora plantje nog heel klein is. Op zich hoeft die ook niet groot te worden wat mij betreft.

Was een verzoekje en een dikke indica op zijn tijd is best lekker voor de afwisseling.

Dus ook al komt er "weinig" van de aurora af, waarschijnlijk meer dan genoeg.

Vandaar dat ik ongeacht hoe groot die ook wordt voor de stekken op 12/12 gaan, ze samen met de SSH op 12/12 zet.

Hoogteverschil zal ik oplossen door eventueel te verhogen met een lege kweekbak ofzo.

Als de stekken ooit komen zal het mijn eerste organische kweek met stekken zijn, dus best spannend weer.

De zaadplant maak ik me niet druk om, dat komt wel goed tenzij deze ook het goede idee krijgt te gaan hermannen.

Dus voorlopig komt hier nog ff niks wat SSH betreft, maar om dit topic wanhopig relevant te houden tot die tijd plaats ik af en toe wel een plaatje van de aurora.

hints/tips zoals altijd welkom.

 

Edited by 420man010
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes!!   Ik zet m'n bankstel alvast op de eerste rij, schuif die tafel eens wat dichterbij zodat we een joint kunnen bouwen :P

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

fotos kun je gewoon direct naar dit venster slepen of plakken, geen morsecodes meer

hup ssh hup

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
54 minutes ago, vakman said:

Succes!!   Ik zet m'n bankstel alvast op de eerste rij, schuif die tafel eens wat dichterbij zodat we een joint kunnen bouwen :P

Is goed, zet ik vast borden klaar voor je cakes en muffins enzo ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, HUFFnPUFF said:

fotos kun je gewoon direct naar dit venster slepen of plakken, geen morsecodes meer

hup ssh hup

Dan verdwijnen ze na een tijdje weer.

 

Rechts onder klik "insert other media" , daarna "insert existing attachment" , dan de foto's in je album aanklikken en uploaden ;) 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, HUFFnPUFF said:

fotos kun je gewoon direct naar dit venster slepen of plakken, geen morsecodes meer

hup ssh hup

Weer wat geleerd, bedankt man

Share this post


Link to post
Share on other sites

van die existing attachments heb ik nu een hele lijst (van die ik geupload had)vorige keer brak het forum in twee toen ik een album wilde aanmaken :rolleyes:

blijkbaar moet ik er gewoon niet aanzitten want ik kan ook niets met die albums die ik dus gemaakt heb, geen "opties" :mellow:

Edited by HUFFnPUFF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fotos verdwijnen als je ze niet in een album zet @vakman?? Lekker is dat! Zeker weten?

Ik heb dus wel 5 minuten naar deze foto zitten staren. Maar wat is dat in godsnaam waar die pot op staat?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm dat was mijn eerste gedachte nav dat zadel maar vond de rest er niet bij kloppen. Rotterdamse stijl wellicht :P

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@cannarie als ik de foto's knip en plak in mijn topic zijn ze na een tijdje niet meer zichtbaar, @alkaline had er ook last van volgens mij.

@HUFFnPUFF plaats jij ze eerst in een album hier of knip en plak je ze rechtstreeks van je eigen computert??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vreemd

Ik sleep mijn fotos gewoon naar "drag files here to attatch" sinds de update van het forum en heb nog nooit iets verloren

Edited by cannarie
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, 420man010 said:

Dat klopt, ik heb graag meisjes achterop ^_^

Ik weet niet hoor, maar krijg hier een raar beeld bij. Heb toch liever een meisje voor mij....:lol:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor achter links rechts boven onder, niet de kieskeurig worden, hier staan de dames in de kast :rolleyes2:

@vakman ja even teruggekeken en volgens mij staat alles er op, na de update van het forum

Share this post


Link to post
Share on other sites

"faka"

-"faka"

"Het zware leven"

-"Slecht nieuws?" 

"Het wordt bubble"

-"Bubble? Ik wil die haze man"

"hazestekken krijgen is kut laatste tijd, kan ze nog niet regelen, ik hoop ze zelf ook weer te krijgen over een tijdje.. je weet zelf"

--"Dan maar roeien met de riemen die je kunt regelen voor me"

"Dit zijn goeie stekken ook, mogen we blij mee zijn nu"

-"Ja toch"

 

Godverdomme.

Maar goed, ben vorige week ook gestopt met blowen doordeweeks. Ben niet meer vooruit te branden de laatste tijd.

Heb dus nog wel ff wat SSH voorlopig en de Blackjack is ook lekker.

Bubbletje is ook niet mis, liever SSH, maar ja beggars cant be choosers en die tent staat leeg en de aurora groeit.

Anders binnenkort maar femzaad bestellen voor mijn SSH behoefte.

Morgen dus ff n nieuw topic starten, jammer dat ik de titel niet aan kan passen.

Misschien als een mod dit leest dat ie t ff aan kan passen naar Bubble ipv SSH ;)

Nou eh, tot morgen 

 

 

Edited by 420man010

Share this post


Link to post
Share on other sites

haal je morgen toch zakje zaad? 

is bubblegum niet zon soortje dat iedere budgetshop heeft? <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat wel maar ja goed, daar heb ik dus ook een keer kutstekken gekregen :P

Liever geen hele tent meer vol met zaad, alleen als het niet anders kan.

De ene is klaar en de ander moet nog 2 weken, of zoals in mijn GSC kweek.. herma

Vandaar dat ik er liever 1 zaadplant tussen zet voor de afwisseling ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 hours ago, Mr-w said:

SSH kan ik niet krijgen @vakman maar AH stekken wel. 

Waarom wordt ik hier gementioned??   :rofl:rofl:huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...