Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Picasso

foto's in topics plotseling niet meer zichtbaar op wietforum

Recommended Posts

Enige paar maanden geleden zat ik een oud kweekverslag van bijvoorbeeld Polletje of racker te bekijken. Nu ik laatst nog een keer hetzelfde topic op zoek blijkt dat alle foto's niet meer zichtbaar zijn. Op de plek van de foto's zichtbaar waren in het topic zie ik nu een link in de vorm van: 

gallery_2875_12560_593116.jpg

 Ook zo'n link bengt me helaas niet naar de foto.

Ik heb gemerkt dat ik daar in meerdere (oudere) topics last van heb. Is dit gebruikelijk? Of kan ik of Wietforum hier iets aan doen? Er zitten namelijk zeer interessante topics tussen, maar zonder de foto's zij deze een stuk minder interessant.

alle reacties en/of ervaringen zijn welkom.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan morgen wel weer anders zijn >

waar ik de laatste etmalen last van heb dat als ik de muispijl ergens op de pagina van wf zet dan ververst ie als het ware >
hij schiet ff naar wit en komt dan weer terug >
wat het ook lastig maakt om pics te plaatsen en er een verhaal bij te zetten want dan schiet ie weer weg >>
tis nog in de kinderziektefase denk ik allemaal .

laters

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar heb ik dan nooit last van, maar heb ook nog niet eerder pics in een topic geplaatst.

Het echter niet zichtbaar zijn van foto's in de wat oudere topics blijft bij mij aanhouden en ze blijven nu constant niet zichtbaar... Overal gebroken linkjes. :-(

Is er een moderator of forumbeheerder die hier iets aan kan doen? Of mij vertellen wat ik er evt aan kan doen? Een hoop inspanning van posters én veel interessante informatie gaat zo verloren.

grtzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey HuffnPuff, Ik heb even gegoogled naar "google cache".. Na een zoekactie op google vind hij link naar betreffende topic op wietforum, echter het groene pijltje en optie 'in cache' levert helaas niet meer op dan een error 404..

Hebben andere mensen hier dan geen last van? Zij voor andere wel alle foto's van ook oudere topics zichtbaar?

 

grtzz

Edited by Picasso

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben even wezen kijken, en afhankelijk welke pagina/topic je wilt geeft waybackmachine nog wel wat resultaten, je moet wel in de 2000 jaren gaan zoeken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tnx voor meedenken HUffnPUFF!

via waybackmachine is er inderdaad nog wel wat te vinden. Echter dan vaak maar alleen een eerste pagina van een topic... dit schiet dus ook niet op helaas.

 

Een maand geleden kon ik al die oudere topics van nog gewoon lezen inclusief de foto's. Nu zijn alle foto linkjes niet meer beschikbaar..Ik ben er echt ziek van, zoveel kennis op dit forum blijkbaar plotseling verloren. Als ik dat had geweten had ik deze topics lokaal opgeslagen.

 

Is er dan echt geen forum moderator / beheerder die hier iets aan kan (laten) doen, of op reageren?? Of zijn die ook niet aanwezig op dit forum?

 

grtz Picasso

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kun je eens een link neer zetten van de betreffende topic ?

Er zijn idd een aantal links welke niet meer kunnen gefixed worden.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@sannie

Ik zou de topics van Racker, cityboxer en Polletje graag nog een keer willen lezen inclusief de foto's. Maar ook het topic die Xell hierboven noemt zou ik zeer graag gefixt zien.

Hier nog een paar links:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

We zijn er mee bezig en ik hoop alles weer omhoog te kunnen halen.

Even geduld en hoop dat het gaat lukken

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

De foto's zijn weer zichtbaar.

Veel lees plezier

 

greetz sannie

  • Like 1
  • Thanks 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echt Top!! fijn dat je het zo snel kon fixen! :D

 

Is dit een langdurige oplossing of doe ik er verstandig aan eea lokaal op te slaan als ik later nog eens wil teruglezen incl foto's?

 

grtz Picasso

Share this post


Link to post
Share on other sites
47 minutes ago, Picasso said:

Echt Top!! fijn dat je het zo snel kon fixen! :D

 

Is dit een langdurige oplossing of doe ik er verstandig aan eea lokaal op te slaan als ik later nog eens wil teruglezen incl foto's?

 

grtz Picasso

Dit is geen tijdelijke oplossing.

Ik heb niet mijn best gedaan voor dit forum om het later niet meer leesbaar te hebben :tu

 

greetz sannie

  • Like 3
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...