Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

*Master*

Nieuw Revu

Recommended Posts

Ik heb de revu ook gehaald vandaag. Volgens dat boekje in de revu moet (mag?) je de planten buiten zetten als ze groot genoeg zijn. Maar is dat perse nodig? Het gaat mij er gewoon om dat ik er uberhaupt een aantal grammetjes vanaf krijg ofzo :| Gewoon keertje proberen.

Maar raden jullie aan om ze toch buiten te zetten (meer risico op spint, toprot, kapotte planten door weersomstandigheden) of kan ik ze ook gewoon binnen zetten achter het raam in een flinke pot met af en toe wat extra voeding?

Share this post


Link to post
Share on other sites

achter het raam kan ook hoor .. maar dan zou ik wel op tijd beginnen met je planten op 12/12 zetten of je moet al een behooooorlijke vensterbank hebben

Share this post


Link to post
Share on other sites
achter het raam kan ook hoor .. maar dan zou ik wel op tijd beginnen met je planten op 12/12 zetten of je moet al een behooooorlijke vensterbank hebben

Hm ja, daar heb je wel een punt. Denk inderdaad niet dat ik binnen plek heb voor 2 joekels van planten....

Dan zou ik ze nog eerder in de bloei kunnen zetten maar ik heb de tijd enzo niet om te garanderen dat ik die dingen elke dag 12/12 verhouding aan licht/duisternis geef. Dan toch maar buiten misschien. Zal dr nog wel eens over nadenken :|

Share this post


Link to post
Share on other sites

check deze link, "http://frontpage.fok.nl/nieuws/50817"

 

het begint om half twaalf dus wees erbij als je kunt tevens steun je ook de stichting legalize it

 

als je in amsterdam woont ALSNOG GRATIS ZAAD gratis af te halen op het museumplein als ik tijd had gehad was ik cker heengegaan maja..... voor de liefhebbers.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb ze hier ook liggen allebei ontkiemd heb een lege kamer staan met de hele dag zon erin (als ie schijnt) i'll just give it a try...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest IDULS

LOL 2 zaadjes in een lege kamer vol met zon :D

 

Brengt dit forum je niet op betere plannen? :smoke B) :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Shit jammer dat je dit 7 uur na het uitdelen meldt :D

klopt srry zie het nu pas..... had een beetje teveel :verrygood denk ik, ik hoop niet dat ik nu mensen blij gemaakt heb met nul,niks

 

 

mijn excuses.......

 

timko

Share this post


Link to post
Share on other sites
heb ze hier ook liggen allebei ontkiemd heb een lege kamer staan met de hele dag zon erin (als ie schijnt) i'll just give it a try...

 

wat ga je ermee doen dan??? binnen houden of gewoon voor het raam knalles en laat maar staan die shit?? of buiten in mei ofzo?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik lees net dat het industrieel hennepzaad was omdat de gemeente niet toestond dat er echt cannabiszaad uitgedeeld zou worden... :verrygood

 

Bron

WTF

 

dat is gewoon sjitty

Share this post


Link to post
Share on other sites

nieuwe revu zaadjes waren wel cannabis, dit op t museumplein uitgedeelde is hennep :verrygood

 

lekker dan, straks zet een of andere leipo van de zomer die hennepzaadjes in z'n tuin, is m'n hele oogst vernaggeld..... :D :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...