Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
macerror

unread content andersmans fotogalerij

Recommended Posts

halo leden en mods 
elke keer als ik de unread button aanklikt verschijnen er tussen de berichten ellenlangen reeksen picas van andersmans planten >
en daar krijg ik een zere scroll wijsvinger van >
waarom is dit zo ?
kan dit niet anders en gaan ze bijvoorbeeld stilzwijgend richting galerij net als vroeger .
want als ik pica s van jantje pietje of janjaap willem wil zien dan klik ik zijn of haar bericht wel aan immers .
moet dit ook worden veranderd of is het modern om ellenlange saaie reeksen van andersmans pics te zien .
willen we dit ?

ps : daar komt bij dat veel leden een en de zelfde plant wel 10 a 20 keer op de zelfde manier afbeelden zo dat je denkt wat de nuek zit ik hier nou naar te kijken >
is dit niet zonde voor de data die hier mee nodenloos verbruikt word ?
als ook voor het dunne slijtende laagje kraakbeen tussen koot 1 en koot nummer twee ?
of laten ze desnoods eens plantfotografie googlen om de reeksen tot een hoger plan te tillen .
 

:punk:

Edited by macerror
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Activity > My Activity Streams -> Create New Stream.

Daar kun je selecteren wat je wel en niet wilt/kunt zien in je aan jouw persoonlijke empatisch niveau aangepaste stream. Snappie?:icecool

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok thx man 
waar kan ik dat vinden bro ?
ik ben niet zo n computernerd wizzkid dat het in mn basiskennispakketje zit >
dus min of meer snap ik het niet nee:verrygood

 

alowa

ik heb het gevonden hoor alleen is het engels en de optie om andermans galerieladerije is onvindbaar alhier >
of vind je het gek dat ik die laderij van andermans pics niet hoef te zien >?
ik ken forums dan worden ze in een subcollom links dan wel rechts afgebeeld naast het oogklepfitieve gedeelte en verdwijnen ze vanzelf >
wat een gesodemieter allemaal weer en wat onhandig bedacht weer >
ze kunnen tegenwoordig een aoutootje op mars 5 centimeter parralel aan een ravijn mee laten rijden maar dat je andermans  meuk niet  hoeft te zien is te veel gevraagd >
wat voor tijden leven we in vraag ik me wel es af >
echt hele rare tijden .

 

 

Edited by macerror
  • Thanks 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou bro, het valt me 1000% mee van je dat je het al gevonden hebt.:verrygood

In dat schermpje waarin je je activity stream kunt aanpassen aan je eigen wensen, links onderin, Content types, daar kun je de vakjes aanvinken van de dingen die je in je stream wilt hebben. Kdenk dat daar nu All content aangevinkt staat.

Nou even opletten want dit wordt weer erg ingewikkeld hoor.

Als je nou je stream hebt zoals je hem hebben wilt kun je als je jouw stream in beeld hebt, ik bedoel dus de lijst met nieuwe activiteit, de url (link) van die stream bij je favorieten zetten. Als je nu het forum wilt bezoeken klik je op die link. Als je niet ingelogd bent krijg je een foutmelding te zien dat die stream niet gevonden is. Log je nu in vanaf het scherm met die foutmelding dan krijg je jouw persoonlijke stream meteen te zien. Zodoende hoef je dus niet meer door een dikke brij toestanden heen te scrollen.

Ik neem aan dat je nu zeker 48 uur nodig hebt om je begrijpert dit te laten verwerken en toe te passen. Maar geloof me, als ik het heb kunnen ontdekken kun jij dat ook hoor.:icecream:

  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, Twiet said:

Activity > My Activity Streams -> Create New Stream.

Daar kun je selecteren wat je wel en niet wilt/kunt zien in je aan jouw persoonlijke empatisch niveau aangepaste stream. Snappie?:icecool

Bedankt voor deze tip, ik zat er ook mee dat ik veel te veel te zien kreeg.

Samengevat: je kunt dus een nieuwe stream maken. Die moet je dan ook een naam geven.

Die nieuwe stream zie je dan onder "Activity" in het rijtje "Activty Streams" staan.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb het gevonden inmiddels maar tis nog maagdelijk terrein voor mezelf >
ik kan mn ei der nog niet kwijt maar ik zal er aan blijven oefenen >
nieuwigheden moet je aan wennen .

:specool


 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

het werkt voor geen ene malle moeaawha die eigen streamelarij. 
ik kan aanvinken wat ik wil opties te over maar druk ik dan op unread content verschijnen er weer galleries der leden autres >
die planten van een ander kan ik dromen deze dagen >
en de actifityopties verschijnen hier nu al standaard op wf boven aan maar werken doet het nog niet >
het laatste promiel emphatie voor andermans pics is geheel verdwenen na 48 uur   alhier .
tis een wietforum ik weet maar om er mee doodgegooid is minder erg dan onverwachts in je slaap .
moedeloos voorwaarts .

:verrygood

 

  • Like 1
  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het werkt prima maar jij snapt er geen hol van bedoel je.

Heb je je personalised activity stream een naam gegeven en de changes gesafed?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo 
ik zal ff mn personality stream zoeken een naam geven en saven !
laters

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja het werkt !!!
het rooie doosje met het scalpelmesje komt niet meer voorbijgescrolled etc >
geen groene verschoppelingetjes van andere leden meer te zien GEWELDIG !!!!!!!:verrygood:specool
thx man !!

laters

Edited by macerror
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toppie Bro!:punk:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze staan er weer hoor hele tritsen van een niet te noemen nader lid .
het was ook te mooi om waar te zijn >
moedeloos voorwaarts

:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Knudde Bro.:hug:

Als je je stream hebt opgeslagen kun je die dan vinden als je ingelogd bent, krijg je dan bovenin onder Activity My activity streams te zien? Helemaal onderaan dat lijstje hoort dan jouw personalised activity stream naam te staan. Als je daar op klikt krijg je dan alleen te zien wat je hebt aangevinkt ed. toen je je stream creeerde?

Wat een gedoe hé?!:oeps

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het probleem is dat je die favoriete stream steeds handmatig moet opzoeken. Volgens mij heb ik zojuist per ongeluk de oplossing gevonden door het groene vinkje achter je favoriete stream titelnaam aan te zetten. (Mobiele versie). Daarmee is die stream gekoppeld aan het knopje boven in het scherm om nieuw overzicht te laden. Ben ik nog te snappen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb de link naar mijn persoonlijke stream als favoriet opgeslagen en kom zo op het forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is ook een goede optie. Toch is dit best een handige feature om te delen dacht ik.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb mijn persoonlijke stream nu in favies gezet >
kijken wat het werkt .
:vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

het schijnt te werken je eigen stream in favies !:verrygood
ff wachten tot bepaalde iemanden weer pics gaan laaien .

 

laters

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, APK said:

Is ook een goede optie. Toch is dit best een handige feature om te delen dacht ik.

Klopt, want als je dat niet aanvinkt en je klikt op activity op het forum krijg je weer de standaard stream te zien. Als je op het forum binnenkomt via je personal stream link in je faffies en je vinkt jouw optie aan dan blijf je je personal stream zien als je in het forum op activity klikt.

Kweetniet of iemand deze brij snapt maar kan het niet versimpelen.:oeps

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...