Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Doede

T.V. uitzending over mijn vonnis.

Recommended Posts

Dit gaat over een televisie uitzending. Morgen(dinsdag)avond om 21.30 uur kom ik op de t.v. in een uitzending van S.B.S, genaamd 'De Uitslag'. Dit programma is geproduceerd door Vorst Media B.V.

In dit programma volgen ze personen die op het punt staan om een spannende, belangrijke uitslag te ontvangen.

Je ziet een interview vooraf, hoe ik toeleef naar het uitspreken van het vonnis, de uitspraak van de rechter en onze reactie hierop. Blijdschap!

Al met al ben ik zeer benieuwd wat ze er van gemaakt hebben gemaakt.

Het item zal ongeveer 6 minuten duren

 

Later in september kom ik nog op de t.v. in een programma, 'X Jaar Na Dato' van de V.P.R.O.

Dit wordt uitgezonden op NPO 2 doc. Hierin zie je een interview met Hans Pool en mij en stukjes uit de rechtzaak en het vonnis.

Ook komt er een artikel over mijn persoon in de plaatselijke krant, De Ooststellingwerver.

 

Hopelijk leidt dit alles uiteindelijk tot opheffen van het respectloze verbod op bezit, gebruik en teelt voor eigen consumptie.

Drugsbestrijding is een dure symboolpolitiek . Er wordt per dag minstens 700kg wiet verkocht. De heroïne en cocaïne zijn alleen maar zuiverder en goedkoper geworden. Niemand is er de laatste 40 jaar een gram minder om gaan gebruiken. Drugs bestrijding kost ruim 5 miljard euro per jaar (Informatie uit het 'Tijdschrift voor de politie-2016)

Dit hele op moralistische grond gebaseerde 'repressie circus' is in feite, ten koste van de samenleving, een ordinaire vorm van werkgelegenheid creëren en dan maar zeuren dat er te weinig politie is. Het is een kwestie van prioriteiten stellen en het respecteren van het recht op zelfbeschikking (art.1 van de grondwet).

 

 

  • Like 5
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja alleen 1 puntje, de harddrugs zijn niet goedkoper en zuiverder geworden; repressie heeft geleid tot hogere prijzen (meer winst) meer geweld (door die winst) en meer vervuiling (immers nog meer winst) 

en art 1 ging over iets anders 

Artikel 1. Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke gronddan ook, is niet toegestaan

6 minuten is wat karrig <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey, had net een paar pagina''s van je topic uit 2014 gelezen, 
Wat was de uitspraak? Ik kijk vanavond met je mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank je Raveneye voor het compliment. Ik hou van alle bloemen.

Het geld wat ingezameld is, d.m.v. crowdfunding zal , zoals ik vooraf heb vermeld, worden gespendeerd aan een cannabisgerelateerd doel. We zijn ons nog aan het beraden wat dat zal zijn.

Baas In Eigen Brein En Tuin!

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan je de klinks sturen van de videos?

On 9/6/2018 at 9:12 PM, Doede said:

Dank je Raveneye voor het compliment. Ik hou van alle bloemen.

Het geld wat ingezameld is, d.m.v. crowdfunding zal , zoals ik vooraf heb vermeld, worden gespendeerd aan een cannabisgerelateerd doel. We zijn ons nog aan het beraden wat dat zal zijn.

Baas In Eigen Brein En Tuin!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...