Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
MariekeVH

150 x 150 600w 2x Big Bud + 3 x Blue Girl Scouts

Recommended Posts

Hallo!

Een tijdje geleden heb ik een tentje neergezet en na lange tijd meelezen hier ga ik mijn ervaringen delen.
Ik ben er behoorlijk zat van om mijn geld elke keer naar de shop te brengen, en bovendien wil ik graag zien wat er met mijn wiet gebeurt aangezien ik wel een paar jointjes per dag rook.
Er staan nu 2 Big Bud plantjes in die sinds 2 op 12/12 staan na een week of 4 18/6.
Ik had nog wat meer zaadjes maar die hebben het helaas niet gered, ik heb deze week 3 Blue Girl Scout Cookies zaadjes ontkiemt en in de grond gedrukt.
Vandaag even gekeken en er is een mooi worteltje zichtbaar. Ik kweek op Terra Growmix Fertilized en na 3 weken voeg ik bloeivoeding toe van A.N en dan de Sensi Bloom PH Perfect line.
Morgen krijg ik mijn camera binnen, zal dan ook proberen om een mooi setje foto's te maken. Ik zie wat bladverandering en ik vraag me af waar dat aan te wijten is, heb veel gezocht maar ik kom niet verder dan een stikstofoverschot / overvoeding vanwege de voorbemeste aarde. 

Mijn setup is als volgt:
150 x 150 Tentje
480 m3 buisventilator + filter
600 watt Epson BAL EVSA + Philips SON-T
Ventilator
Voor de afzuiger gebruik ik slangen van Sonoconnect

 

Groeten!

 



 

Edited by MariekeVH

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...