Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
wesley070

Binnenkort beginnen

Recommended Posts

Heyy.. tof dat je een kijkje neemt.. nou heb ik vorige week een mooie tent van mammoth gehaald van 240x120x200 en daarbij ga ik volgende week 3 chinese leds bestellen van "1200" watt elk.. ik ga er wel van uit dat het iets minder is vandaar dat ik er ook 3 bestel en ben blij als ik er totaal 2400 watt uithaal.

 

Ik zit een beetje te piekeren over hoeveel plantjes ik in mijn tent moet zetten en wat voor strain en soort zaden ik moet gaan halen (autoflower of normale)

 

Mijn eerste kweekje ging wel goed maar ik zit na veel zoeken op internet te denken aan een sea of green met kokos.. iemand een idee hoeveel plantjes ik in zo een tent kwijt kan?

 

Ik hoor het graag als je tips etc. Hebt

Share this post


Link to post
Share on other sites


Over precieze aantallen kan ik je niks zeggen,dat word testen/passen en meten van jouw kant uit.

Autoflowers zijn een goede keus als ze zo rond een meter worden,kun je vanuit zaad op 20/04 cyclus binnen 12 weken wiet hebben.
Die kun je ook in verdiepingen/stellingen telen aangezien je een hoge mammoth hebt.

Dan draai je ineens 2 x zoveel.....

Edited by Collie Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Collie Weed

Allereerst bedankt voor de tips!

Als ik ga meten met hoeveel 11L potten er in passen dan kom ik uit op 32 met wat centimeters ruimte tussen de potten.. echter over de 2 etages is voor mij net iets teveel van het goede.. ik huur ergens een kamer, het is al een hele uitdaging geweest dat ik die tent mag neerzetten, kan niet teveel stroom gebruiken, tappen is geen mogelijkheid en ik heb gwn simpelweg het budget niet voor nog 32 zaden, potten, lampen etc. en de voeding die de extra planten vragen..

 

@El capitano

Dit is de eerste keer dat ik er over hoor en ga er zeker ook een kijkje naar nemen.

 

......... 

Iemand nog tips voor een goede voedingslijn? Ik zat zelf aan de complete lijn van Plagron te denken inclusief Sugar Royal en Green Sensation..

Iemand ervaring hiermee?

Edited by wesley070

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probeer het eerst eens simpel te houden boosters en dergelijke kunnen altijd nog. Alleen A EN B  moet voldoende zijn.

Vondt plagron altijd wel fijn.

Had hiervoor GHE waar ik prima tevreden over was ..op de drap na die het achterlaat.

 

Vandaar dat ik weer naar CANNA ben gegaan.

Edited by El capitano

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je niet bereid bent om veel geld neer te leggen, of je te verdiepen in het zelf bouwen van een lamp (en alsnog veel geld uitgeven, maar dan wat minder), zou ik niet voor led gaan. Als beginner zou ik gewoon voor 2x 600W hps gaan.

Met A en B bedoelt hij een 2 componenten voedingslijn, waarbij je A en B in gelijke delen toevoegt. Als je dan groei en bloeivoeding gaat geven heb je dus in totaal 4 flessen. Als je echter in 11 liter potten gaat kweken en voorbemeste aarde gebruikt zal je de groeivoeding niet nodig hebben

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/20/2018 at 2:16 PM, wesley070 said:

A en B? Wat bedoel je daarmee? Grow en bloom?

Lekker ingelezen???

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...