Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
quint

Klaar voor de oogst?

Recommended Posts

Heren,

Wat vinden jullie? Zijn de dames klaar voor de oogst? Dit is mijn eerste oogst en wil graag het zekere voor het onzekere nemen. Hopelijk zijn de foto's duidelijk genoeg 

 

IMG_20180810_162207.jpg

IMG_20180810_162200.jpg

IMG_20180810_162229.jpg

IMG_20180810_162242.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee , mag nog wel even. Je kunt het bepalen aan de kleur van de bloeiharen, als 75/80% daarvan bruin is geworden is ze meestal wel klaar.
Maar de bloeiharen kunnen ook door andere redenen bruin worden, daar vind ik het meer op lijken.

Kom is met wat meer info.

 

Ik zie bijv aan het blad dat ze wat te warm heeft gestaan/staat, daardoor kun je ook verkleuring krijgen.

Edited by vakman

Share this post


Link to post
Share on other sites

two more weeks

zonder dollen; bij outdoor wil je wel gezwollen calyxen hebben alsof ze stiekem is bezwangerd door de melkboer, ik zie daar hier en daar een paar maar we verwachten nog geen helfst dus nog even de tijd geven

Edited by HUFFnPUFF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan laat ik ze nog een aantal weken staan. Bedankt!

Ze hebben tijdens het mooie weer van de laatste weken misschien soms iets te warm gestaan. De volle zon in lijkt me beter dan ze ergens uit de zon zetten toch?

Heeft het te warm  staan verder negatieve gevolgen voor de kwaliteit van de wiet?

Het gaat om easy flower van de Afghan kush  die al veel langer staan dan de 10 weken die ervoor geschreven staan. 

 

Edited by quint

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...