Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

GreenGrower

de 'Chatbox'

Recommended Posts

bij deze

 

jan 04 97

feb 04 107

maart 104

april 108

mei 154

juni 121

juli 98

aug 154

sep 138

okt 151

nov 110

dec 14

jan 05 158

 

(kzit in de examens, en geen goesting meer om te blokke)

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk eens! ff de forumstatistieken! :smoke

en we zitten ook al weer over de 5000 leden heen!

hoogste aantal aanmeldingen van het afgelopen jaar deze maand!

:D

succes met je examens btw :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik weet er dus nog niet zoveel vanaf en heb nog niet zoveel soorten gedronken maar kan er op z'n tijd echt van genieten. Heb jij nog aanraders? :smoke

Yeah, now you're talking :D .

 

 

McClelland's Islay 70 cl, ongeveer € 24.00 ( aanrader, goede whisky voor een redelijke prijs) :verrygood

 

Bowmore 12 years old 70 cl, ongeveer € 35.00

 

Jameson 18 years old70 cl, ongeveer € 70.00

 

Bowmore Ceramic 25 years old 70 cl, ongeveer € 180.00

 

Let wel, dit zijn enkele persoonlijke voorkeuren, smaken verschillen.

 

Ga eens bij de Mitra binnen en vraag naar het boekje Whisky Special 2004/2005 (gratis ) , veel info en prijzen.

 

Tip, no ice in single malt whisky's .

 

Juup

Share this post


Link to post
Share on other sites
kijk eens! ff de forumstatistieken! :smoke

en we zitten ook al weer over de 5000 leden heen!

hoogste aantal aanmeldingen van het afgelopen jaar deze maand!

:D

succes met je examens btw :verrygood

misschien dat het op andere fora te rustig is geworden ,zo in de winter dat men dan naar hier uitwijkt . Uiteraard maak ik ook her en der reklame voor dit forum .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest IDULS
Misschien dat het op andere fora te rustig is geworden ,zo in de winter   dat men dan naar hier uitwijkt .    Uiteraard maak ik ook her en der reklame voor dit forum .

Ik ook, maar meer her dan der, ik heb laatst 18 uur door Amsterdam centrum gelopen met een bord:

 

IK BEN IDULS VAN WIETFORUM!! WORD ALLEN LID!

WWW.WIETFORUM.NL !!!

 

terwijl ik mijn eigen oogst liep uit te delen..........!! :smoke :D :verrygood

 

Leuk om over die whiskey te lezen trouwens, net als Mad Scientist ben ik sinds een jaartje pure whiskey lekker gaan vinden ?! Maar ik moet nog even sparen voor de HQ zo te zien B) ( jaja of meer kweken :P )

 

En de Mitra (voor ons Nederlanders) is een Belgische Gall&Gall-achtige drankzaak?

Edited by IkDoeULatenSterven

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Ik weet er dus nog niet zoveel vanaf en heb nog niet zoveel soorten gedronken maar kan er op z'n tijd echt van genieten. Heb jij nog aanraders? :smoke

Yeah, now you're talking :D .

 

 

McClelland's Islay 70 cl, ongeveer € 24.00 ( aanrader, goede whisky voor een redelijke prijs) :verrygood

 

Bowmore 12 years old 70 cl, ongeveer € 35.00

 

Jameson 18 years old70 cl, ongeveer € 70.00

 

Bowmore Ceramic 25 years old 70 cl, ongeveer € 180.00

 

Let wel, dit zijn enkele persoonlijke voorkeuren, smaken verschillen.

 

Ga eens bij de Mitra binnen en vraag naar het boekje Whisky Special 2004/2005 (gratis ) , veel info en prijzen.

 

Tip, no ice in single malt whisky's .

 

Juup

ja of bij gall&gall voor 20E een proefavond erg leerzaam....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Misschien dat het op andere fora te rustig is geworden ,zo in de winter   dat men dan naar hier uitwijkt .    Uiteraard maak ik ook her en der reklame voor dit forum .

Ik ook, maar meer her dan der, ik heb laatst 18 uur door Amsterdam centrum gelopen met een bord:

 

IK BEN IDULS VAN WIETFORUM!! WORD ALLEN LID!

WWW.WIETFORUM.NL !!!

 

terwijl ik mijn eigen oogst liep uit te delen..........!! B) :smoke :D

ah vandaar!! :verrygood :P

 

whiskey? k ken alleen maar glenfiddich, maar die vind ik dan ook wel lekker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanx Juup! Ik heb hier al een prachtig naslagwerkje over single malts, maar voor de meeste whisky's die daar in staan moet ik naar Schotland geloof ik. Maar ik ga eens op zoek naar de merken die jij noemt zodra m'n cashflow dat weer toelaat. :verrygood

 

@Iduls: Mitra zit ook in Nederland. Volgens mij is dat van de Dirck/Bas net als DirckIII.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elk jaar is er het Internationale Whisky festival. Meestal in november en altijd in een andere plaats in Nederland en in een kerk :D , rare combinatie, alhoewel, als ik de paus de laatste jaren bekijk ............................. :smoke

Entree €40.00 , lijkt prijzig, maarre............ B) , proeven tot je erbij neervalt. Voor de duurdere whisky's moet je wel wat bijbetalen, voor de meest gangbare niet. Leuke avond, informatief voor weinig geld.

 

Tip:

Voor de (wiet)roker die meent dat whisky niet lekker is, neem eens een malt whisky van het eiland Islay, neem kleine slokjes, NO iCE, deze whisky proeft naar gerookt hout( turf) :verrygood

 

Voor de zuiderburen onder ons, er is een goed whiskyfestival in Gent, deze maand nog. Onnodig te zeggen dat ik deze NIET oversla :P .

 

Jammer dat whisky stoken zo verdomde moeilijk is.

 

Slainte,

 

Juup

Share this post


Link to post
Share on other sites
En de Mitra (voor ons Nederlanders) is een Belgische Gall&Gall-achtige drankzaak?

Klopt IDULS.

 

Il wil er wel aan toevoegen, dat de prijs, niet bepaald wat je lekker vindt, ik heb ooit het "genoegen" gehad om eens te proeven van een fles whisky ter waarde van €2200.00 en ik heb nog nooit van m'n leven zulke #%##@!$% rommel geproeft, :verrygood Had bijna een nieuwe slokdarm moeten aanschaffen. De eigenaar van de fles nam mij dat niet in dank af, but that's life.

 

Ik wil maar zeggen:

Whisky smaken verschillen nu eenmaal. Net zoals wiet. B)

 

Nog eentje dan: als iemand kennissen heeft die wel eens met P&O ferries naar Engeland vaart, vaak hebben ze aanbiedingen, d.w.z. 3 flessen (goede) whisky ( 1 LITER,jawel) voor omgerekend ongeveer € 60.00. Men kan kiezen voor drie dezelfde of drie verschillende.

 

btw Green,proficiat, en dank je, heb ik weer een reden om een glas te vullen en dit in stilte te vieren :D

Nog meer mensen met een dergelijk heuglijk feit? :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja hoor, dit is mijn vierhonderste post! :verrygood

Hoera hoera (who cares) We heffen het glas, allemaal ja, NU

 

 

:D die chatbox was nog niet zo'n slecht idee, goed voor allerhande soorten gezever en gezwam

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja hoor, dit is mijn vierhonderste post! :verrygood

Hoera hoera (who cares) We heffen het glas, allemaal ja, NU

Bij deze, hipssssssss. Slainte. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
1000ste post :D

(en het erge is, dat ie onzinnig is ook :verrygood , maarja, daar is dit topic voor... :smoke )

Moet je je daarvoor schamen :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest IDULS
jij wel!

 

 

:D :P :verrygood

Toucheäàåçêëèï☺4îìÄÅÉæÆôöò :smoke Prik mij maar lek, ik kan die Accente Ecu ofzo niet vinden B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Over de Paus gesproken : Als mensen een langer arbeidsleven hebben dan is dat goed voor de economie, De Paus neemt dit wel erg letterlijk. Dat oude Kadaver blijft maar doorgaan met pruttelende toespraakjes (zelfs vauit het zieken huis)

Share this post


Link to post
Share on other sites

alt + 130 = é

of alt +0233 = ook é

en in win xp is het gewoon 'e, maar dan niet een spatie na de '

anders ctrl + ' en dan een e.

 

naja, ik zie m wel verscheinen als t je lukt :D :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

eindelijk zijn die fucking examens gedaan!

En dan moet ik maandag wel naar de les zeker :verrygood , een beetje vakantie kan er echt niet af bij die mensen. Ik heb het echt nodig :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Didgemon,

 

Wat moet ik me voorstellen bij student Bio ingenieur? Ik bedoel welke specifieke richting?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...