Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

GreenGrower

de 'Chatbox'

Recommended Posts

Thx kwam net uit had nog 15 grm aan toppen in zakje zitten :D

 

Is opgegroeid onder 250 haps in de micro indd

 

Volgend jaar mss een taart bakken :) kan het altijd nog als bovenlaag bewaren :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aan ieder die pas zijn plantjes buiten heeft gezet mijn condelances bij voorbaat

 

Benieuwd hoeveel plantjes er zijn geijs kogeld deze nacht

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hagel?

 

Hier niks geen spatje alleen een heldere hemel!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier 2,5 uur non stop discotheek.

Wreed mooi genieten na lange dag op t scheld.

 

Nature rocks

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier in antwerpen was het een oor verdovend kabaal van hagel 2 min later alles was wit

 

Duurde een uur voordat het in merksem was

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey,

 

Ik heb een vraagje over hoeveel gram er zou passen in 60cm^3. Als jullie dat niet precies weten maar wel weten hoeveel ruimte 1gram inneemt zou dat ook handig zijn. Ik het hierbij over wiet wat ik al door een grinder heb gehaald. Als iemand dit kan beantwoorden zou dit heel handig zijn!

 

JJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wie heeft nog meer troubles met deze editor via android? Ik kan bv de pijltjes niet gebruiken, geen regels overslaan en de cursor verdwijnt regelmatig naar kweet niet waar...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben niet zo'n chatter, maar wil dit toch gezegd.

Ons teergeliefd kruid is geen hoer. Ze sterft als maagd. Het is de heilige maagd.

Dat is al wat ik even wou meedelen.

Dank U.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag op controle geweest bij de dokter voor mijn longen en hart. Ik maakte mij ongerust wegens aanhoudende steken en hartritmestoornissen tijdens de nacht. Maar alles was in orde na de check up.

Ik kreeg allemaal tubejes op mij geplakt die mijn hart monitorde en daaruit kwam dan zo'n uittreksel dat alleen dokters kunnen lezen.

 

Ik heb toch even de schrik gehad en besluit dan toch maar te stoppen met roken. Ik was eens gestopt met roken, maar door te blowen terug begonnen. In Amsterdam heb je speciale kruiden in de coffeeshop die je tabak vervangen. Weet iemand hoe dat kruid noemt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Greengo als ik me niet vergis

 

headshop%20greengo%20tobacco%20tabak%20bucket.JPG

 

Eventueel een droge kruiden verdamper ook een oplossing kan zijn ;)

 

In ieder geval blij om te horen dat alles in orde was :D

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat is hem !!! Bedankt :D Dan wil ik dat meteen bestellen via het internet, maar wat speurt mijn oog? 9 euro voor 30 gram. Dat is dubbel zo duur als tabak?

 

Ik wil wel zo'n verdamper kopen, maar ik ben bang dat ik niet het gewenste effect zal halen en alsnog zal blowen. Dan zit je daar met een toestel van enkele honderden euro's dat aan de kant blijft liggen. Wil wel zo'n Vulcano omdat die significant vermogen heeft, maarja net kwekersspullen gekocht en bankroet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah, ik dacht dat je wiet bedoelde als tabaksvervanger. :) Toen ik nog rookte ging de zin in tabak helemaal weg van een blowtje puur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb regelmatig problemen als ik puur blow. Mijn joint brandt niet zo goed op dan.

Misschien investeren in een goede bong, maar dat dan overal mee naartoe nemen is ook zo'n geklooi he haha.

 

Ik heb ook geen zin naar tabak als ik wiet binnen heb. Ik voel me echt verzadigd dan en helemaal in mijn element.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb regelmatig problemen als ik puur blow. Mijn joint brandt niet zo goed op dan.

Misschien investeren in een goede bong, maar dat dan overal mee naartoe nemen is ook zo'n geklooi he haha.

 

Ik heb ook geen zin naar tabak als ik wiet binnen heb. Ik voel me echt verzadigd dan en helemaal in mijn element.

 

Investeer in een betere grinder en draai je joints wat strakker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Puur roken is even wennen maar ik ben blij dat ik die keuze zo'n tien jaar geleden heb genomen! Er is geen betere methode om van de tabak af te komen dan je joints puur te draaien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik oogst heb zal ik nog eens een jointje puur draaien. Ik heb ook zo'n pen vaporizer gezien aan zeer betaalbare prijs. Die krijg ik voor kerstmis, lekker stealth.

Bedankt mannen, ik ga het eens fijner kruimelen en harder aantrekken bij het rollen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sinds Trichomen plakken aan het plastic, zal een aluminium gripzakje beter werken?
Of blijft dat hetzelfde?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...