Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Daniel17

Overvoeding ???

Recommended Posts

Hey , ik heb hier een autoflower van ca 5 weken .Alles ging goed tot gisteren waarbij de nieuw gevormde blaadjes bovenaan er slecht uit zien ,ik heb er zelfs bladpunten af moeten knippen (geel/bruin ) .

Hij staat in een light/mix en precies een week geleden begonnen met voeding de halve dosering , dit is pas men 3de plantje en nu vraag ik mij af is dit overvoeding ,te weinig voeding of juist iets anders ? Hopelijk komt dit nog goed ? Hij staat nu juist in de bloei :mellow:

100_0360.JPG

100_0367.JPG

100_0362.JPG

Edited by Daniel17

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom moest je die bladpunten eraf knippen, vroeg je plant dat of kreeg je een tip van de melkboer, stond het op google??

Je hebt je plant nu alleen nog maar meer stress gegeven...
In het vervolg dus gewoon laten zitten.

Je hebt voeding gegeven terwijl je plantje daar helemaal niet om vraagt, dat zie je aan de kleur van het blad. Daarom heb je nu verbrande bladpunten. En wat is een halve dosis, hoeveel precies?

Auto's in goede grond hoef je meestal geen groeivoeding te geven, hooguit wat bloeivoeding. Wat geef je?

Gewoon water geven en verder niets doen, komt vanzelf goed!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quote

Gewoon water geven en verder niets doen, komt vanzelf goed!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, vakman said:

Waarom moest je die bladpunten eraf knippen, vroeg je plant dat of kreeg je een tip van de melkboer, stond het op google??

Je hebt je plant nu alleen nog maar meer stress gegeven...
In het vervolg dus gewoon laten zitten.

Je hebt voeding gegeven terwijl je plantje daar helemaal niet om vraagt, dat zie je aan de kleur van het blad. Daarom heb je nu verbrande bladpunten. En wat is een halve dosis, hoeveel precies?

Auto's in goede grond hoef je meestal geen groeivoeding te geven, hooguit wat bloeivoeding. Wat geef je?

Gewoon water geven en verder niets doen, komt vanzelf goed!

Dat vond ik geen gezicht die dorre blaadjes :lol: maar idd niet slim .

Plagron lightmix staat die in , gegeven voeding is Bac organic grow 1 ml op 1 liter water .

Voorlopig weer terug naar alleen water ,thanks voor de tip :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, vakman said:

Waarom moest je die bladpunten eraf knippen, vroeg je plant dat of kreeg je een tip van de melkboer, stond het op google??

waarom denk jij dat je grappig bent

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, HUFFnPUFF said:

 

:tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...