Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

1985

Plant word te hoog

Recommended Posts

Hoihoi!

Ik zal proberen er een kort verhaal van te maken..

Zonder enige ervaring buiten in een pot 4 zaadjes gezaaid, denkende dat het autoflowers waren.

Nu onderhand 8 weken later zijn we erachter dat dat dus niet zo is en we nu met 4 "bomen" zitten te kijken. Luxe probleem, i know maar van mij mogen ze nu wel gaan bloeien. Omdat ze boven de schutting dreigden te groeien, staan ze nu noodgedwongen onder de partytent. Ze zijn zeker tussen de 1.50 en 1.80m.

Het zijn trouwens white widow bigger but planten. 

Snapchat-998295777.jpg

Snapchat-1049533766.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

En wat was je nu van plan, ze onder de tent laten staan??  Je weet dat een plant zonlicht nodig heeft he?!!

Gewoon op de hoogte die jij wilt de schaar erin zetten, houd er rekening mee dat de zijtakken gaan doorschieten als je de top eruit knipt ;) 
Je kunt ook kiezen voor buigen, gewoon heel voorzichtig de stam ombuigen en vastzetten met een touw.

In ieder geval niet onder die tent laten staan! En die gele lusten wel wat te vreten ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, vakman said:

En wat was je nu van plan, ze onder de tent laten staan??  Je weet dat een plant zonlicht nodig heeft he?!!

Gewoon op de hoogte die jij wilt de schaar erin zetten, houd er rekening mee dat de zijtakken gaan doorschieten als je de top eruit knipt ;) 
Je kunt ook kiezen voor buigen, gewoon heel voorzichtig de stam ombuigen en vastzetten met een touw.

In ieder geval niet onder die tent laten staan! En die gele lusten wel wat te vreten ;) 

In de tent komt ook zonlicht, deze foto's zijn s'avonds gemaakt ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuurlijk...

Share this post


Link to post
Share on other sites

En weer eentje opgelicht met zogenaamde autoflowers die niet autofloweren.
Als het een semi autoflower is zal ze half augustus wel beginnen ongeveer.

Er zit al iets strek in de bovenkant dus het komt eraan (hoop ik.)
 

Ik zou ze bijsnoeien zoals Vakkie zei,en weer de zon in ermee.

Edited by Collie Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...