Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Couchlock

Nieuwe setup

Recommended Posts

sterf je hele kweek wordt waarschijnlijk toch niks hondenjong

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Hatseee said:

je vieze moeder met een lul in der bek xaim 

met je valse info

Hey rot jij lekker even op van dit forum ja? 

@sannie kun je deze kwibus even bannen? 

Edited by pindarots123
  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

je ken niks het word niks

Edited by Hatseee

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, pindarots123 said:

Hey rot jij lekker even op van dit forum ja? 

jouw moeder ook 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb deze user gereport, raad anderen aan hetzelfde te doen, zal spoedig geband worden 

edit: stuurt PM bedreigingen 

c8be008b7b1df30296919f56f847df4a.png

Edited by pindarots123

Share this post


Link to post
Share on other sites

pindarots zijn broer is ook zijn vader daarom doet ie een beetje gek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeg @Hatseee

Ben jij altijd zo'n mongool, of alleen als je de anonimiteit van het internet hebt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

cannarie ze moeder is ook zijn zus daarom doet ie zo raar en als je een probleem heb kom dan lekker naar me huis dan spreek ik je persoonlijk aan mogool

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Hatseee said:

als je een probleem heb kom dan lekker naar me huis dan spreek ik je persoonlijk aan mogool

Is goed, wat is adres?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahahahhahahahhahaa oooooooh nee daar komt ie hoor hahahhahahahaha ga nou niet groot doen bos en lonmerplein me weten als je er bent

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, Hatseee said:

nou komop dan kankerjong

@sannie wil je deze gast even bannen a.u.b?! Het wordt er niet gezelliger op met zo'n figuur...

 

-persoonlijke mening-
Mensen die met die verschrikkelijke kutziekte lopen te schelden mogen ze van mij een half uurtje onder water houden!!!!!!!
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, vakman said:

He @Hatseee , zit je broek vol diarree??  Rook ff iets ofzo...

Het was niet alleen zijn broek, z'n hoofd zit er blijkbaar ook vol mee!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Speciaal voor Hatsee uit de editorial ventilatietechniek voor dummies waar hij een stuk wijzer van zou kunnen worden als hij het doornam.

Maar vergelijk nu eens de grafieken van onderstaande ventilatoren. Kijk eens hoeveel debiet je nog overhoudt in een installatie met zo’n 300 Pa drukval. Toch is de eerste slechts een 1100 m3/h ventilator en de tweede een 1.500 m3/h ventilator!

gallery_5211_6784_10623.jpg

gallery_5211_6784_23575.jpg

Het verschil zit hem in de druk die beide ventilatoren in staat zijn om op te bouwen. Dat hangt af van het type ventilator en de gebruikte motor. De eerste ventilator is een buisventilator (een Ruck 200L), de tweede is een slakkenhuisventilator. De druk die de slakkenhuisventilator opbouwt is laag. Maar de slakkenhuisventilatoren zijn wel in veel grotere capaciteiten te krijgen en bouwen dan ook voldoende druk op. Conclusie: Gebruik een buisventilator als je bij kleine capaciteiten toch veel druk nodig hebt.

 

Ik zal jullie de formules even besparen maar het vermogen dat je nodig hebt om meer lucht onder een hogere druk te verplaatsen loopt exponentieel op met de druk die je daarvoor nodig hebt. Dat verklaart waarom een ventilator zoveel meer vermogen gaat gebruiken als je in de hogere capaciteiten terecht komt.

 

Edited by lostchild
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, vakman said:

Mensen die met die verschrikkelijke kutziekte lopen te schelden mogen ze van mij een half uurtje onder water houden!!!!!!!

Ik weet alleen niet wat erger is. Met een ziekte schelden, of iemand een verdrinkingsmoord toewensen haha

Share this post


Link to post
Share on other sites
29 minutes ago, cannarie said:

Ik weet alleen niet wat erger is. Met een ziekte schelden, of iemand een verdrinkingsmoord toewensen haha

Een beetje vent overleeft dat toch wel?!! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, vakman said:

Een beetje vent

Volgens mij heb jij niet helemaal een goed beeld van onze vriend hatseee ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, cannarie said:

Volgens mij heb jij niet helemaal een goed beeld van onze vriend hatseee ;)

 

Haha

Maar baby's worden ook onder water geboren, daar heeft ie toch wel wat van weg?!! :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Hatseee

Ik weet gewoon bijna zeker dat jij jonger dan 15 bent, pisventje wat probeer je nou te bereiken ? 

Niemand wil jou hier hebben je verdoet je tijd met je infantiele reacties te posten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maargoed.. laten we het over je setup hebben :)

Je zegt dat je denkt dat je filter 1500 kuub is. Hoe zit dat dan precies? Ik zou iig geen 2e hands filter gebruiken, tenzij je uit wel heel betrouwbare bron weet dat hij maar 1 ronde gebruikt is. Je zit niet te wachten op geurproblemen halverwege je ronde.

Verder zou ik altijd een filter verkiezen van gelijke of zelfs iets kleinere capaciteit dan de afzuiger. Zie link die lostchild in dit topic poste (editorial ventilatietechniek) voor de reden daar achter

Tot slot zou ik als je ook in de zomer wil gaan draaien een iets grotere afzuiger nemen. Past dan gelijk beter bij het filter dat je al hebt :)

Edited by cannarie

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, lostchild said:

de slakkenhuisventilatoren zijn wel in veel grotere capaciteiten te krijgen en bouwen dan ook voldoende druk op. Conclusie: Gebruik een buisventilator als je bij kleine capaciteiten toch veel druk nodig hebt.

Precies dit en niks anders

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt daar heb ik iets aan, zat ookal aan een buisventilator te denken maar aangezien er een slaapkamer langs mijn kweekruimte zit is weinig tot geen geluid een prioriteit. Filter is inderdaad maar een keer gebruikt in een tent om dingen te drogen.

Dan nog iets.. :head_hurts_kr:Ik ben niet van plan een aanzuiging te gebruiken of zal dit dan toch nodig zijn? Ben bang dat ik straks vacuüm ga zuigen. Als ik geen aanzuiging ga gebruiken, dan kan ik dus ook een gat openlaten waar verse lucht naar binnenkomt neem ik aan?

Bedankt voor de reacties daar heb ik echt iets aan. :tu

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Passieve inlaat is geen probleem, houd er wel rekening mee dat je inlaat 3 x de afmeting van je afzuig moet zijn.
Dus als je afzuig bijv 125mm is, dan moet je 3 gaten van 125mm open zetten als passieve inlaat ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...