Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
GreenGrower

Filosofie van een forum

Recommended Posts

Guest IDULS

Misschien heeft Juup wel gelijk......

 

Riesje, dan niet. :)

 

Mijn lieve vrouwenstemmetje quote was een algemene opmerking, niet tegen jou, niet tegen kwekeling........ dus irritant tegen welk forumlid?

Is het hier dan wel een kinderdagverblijf?

Regels zijn geen regels volgens jou?

Moeite doen om een goed antwoord terug te krijgenis ook teveel gevraagd?

 

Wat is je probleem nou? Ik heb ook wel gelezen dat je het niet eens bent met de strengere forumregels en dat jij pret en chat-berichten best vindt......

 

Jij vraagt je steeds af waarom je minder krediet hebt hier en zogenaamd minder aandacht krijgt in je topics, misschien staat het antwoord wel in de vorige regel :|

Edited by IkDoeULatenSterven

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow GreenGrower, je hebt wat oud zeer naar boven gehaald blijkbaar.

 

Het lijkt mij, dat sommige replys die in dit topic gepost worden, door eventuele nieuwkomers, mogelijk als negatief ervaren wordt. M.a.w. dat leden die elkaar al langer kennen, nu elkaar in de haren vliegen. Dat kan de bedoeling niet zijn. Tot nu toe was de beleefdheid en respect die men hanteerde de reden dat ik mij aanmeldde tot deze site en deze in principe trouw blijf. Andere forums zijn al aan het afzakken naar een bedenkelijk niveau.Als nieuwkomer heb ik aan al dat geharrewar geen boodschap .

 

Met zeer vriendelijke groet, :|

 

Jupiler

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach ja, volgens mij valt dat wel mee. Het zijn hier maar enkele mensen, en het is ook niet de bedoeling dat het over mensen gaat hier, het betreft hier de werking van een forum. (en legt uit waarom deze forumregels er nu zijn).

Dus als iemand daar nog een statement over heeft, ga je gang...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zomaar een idee.

 

Is het technisch mogelijk dat iemand ,die een topic startte , deze zelf kan verwijderen? Als ik naar mezelf kijk, zijn er van mij een aantal topics die wat mij betreft wel weg mogen, alle info die ik nodig had heb ik ( waarvoor dank) :)

 

Het zou jullie ( de mods ) redelijk wat werk besparen.

 

Het enige bezwaar zou kunnen zijn als iedereen dat doet dat er niets meer over blijft :| .

 

Groet Juup

Mogelijk was dit een slecht idee , graag een reactie van de mods. :no

 

Groet

 

 

Juup

Als jij je topic verwijderd ga je ook over de mensen heen die de moeite hebben gedaan jou te antwoorden, dat zou niet netjes zijn, een topic is niet van 1 persoon alleen namelijk.

 

Ok ik ben hier weereens na lange lange tijd na een mailtje over hoe er om gegaan wordt met users en ook al ben ik nogsteeds snerterig druk zal ik tijd vrijmaken hier in dit stuk eens orde op zaken te stellen, dus beware :angry:

Ik heb heel veel aan dit forum gedaan in het verleden en ik zou het extreem jammer vinden als er problemen komen op dit forum, daar het altijd een relaxed en gezellig forum is geweest, daar wil ik best wat tijd insteken weer om het weer op een goede lijn te krijgen.

 

Zet je eventuele klachten maar neer, ik zal ze 1 voor 1 gaan behandelen en zorgen dat we het gezamelijk oplossen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmm, Niet netjes om een post te verwijderen omdat anderen moeite hebben gedaan om jou te helpen :)

 

Als die post weg mag dan wil het zeggen dat het zo'n vraag is die hier al honderd keer gevraagd is en die meschien nog 1000 X gesteld zal worden of gewoonweg niet belangrijk is.

 

Het is een feit dat het zo zal blijven(mensen die 1000 keer dezelfde vraag stellen) dus vind ik dat een prima idee om bep. topics te verwijderen.

 

Ik weet eigenlijk niet wat ik me bemoei in deze topic want ik ben maar een gewoon lid.

Sorry ikdoeulatensterven, ik moet idd stoppen met die drugs :|

Share this post


Link to post
Share on other sites
hmmm, Niet netjes om een post te verwijderen omdat anderen moeite hebben gedaan om jou te helpen :)

Het was niet mijn bedoeling om iemand(wie dan ook) tegen het hoofd te stoten met m'n idee :unsure: Ik stel het uiteraard zeer op prijs als men mij helpt.

 

 

:|

 

 

Juup

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik weet eigenlijk niet wat ik me bemoei in deze topic want ik ben maar een gewoon lid.

Geeft niks ! , dit onderwerp gaat iedereen die wil aan .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest IDULS
Ik weet eigenlijk niet wat ik me bemoei in deze topic want ik ben maar een gewoon lid.

Sorry ikdoeulatensterven, ik moet idd stoppen met die drugs :|

Wat Atmo zegt :no

 

Is allang goed hoor radijsje :angry: iedereen vergist zich wel eens :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

forum is een latijnse term die in de romijnse tijd werd gebruikt om een gerechtshof aan te duiden.

forum betekent bijna vrij vertaald; plek waar recht wordt uitgesproken.

 

het woord forensisch van forensisch onderzoek/forensisch instituut etc komt ook daarvandaan.

 

vandaag de dag is een forum een internetsite met vaak 1 of meer hoofdthema`s. daar komen dus mensen bij elkaar die graag praten over hetzelfde onderwerp.

 

dat is mijn definitie van het hedendaagse forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of we verwijzen de vraagsteller(die een nieuw topic opent) naar het topic waar het in staat en stoppen met posten in de nieuwe, zodat ie ergens onderaan kom te staan. Anders krijg je van die spam of flame topics. en daar word het niet echt gezelliger van :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...