Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Doede

Strafzaak in vorm van ontnemingszaak.

Recommended Posts

Op dinsdag 7 augustus 'vier' ik  mijn lustrum. Om 9 uur s'morgens wordt de tiende rechtzaak tegen mij gevoerd. Ze krijgen maar niet genoeg van deze schandalige vertoning. Ik wel. Ik ben die bekrompen figuren van het O.M. zo langzamerhand zwaar zat. Ze maken een karikatuur van zichzelf.
Er zal een ontnemingszaak (een verkapte strafzaak) , 'na 8 jaar', voor een bedrag van 233.000euro, tegen mij worden gevoerd. Hierin wordt door het O.M. het bewijsmateriaal tegen mij extreem buitenproportioneel opgepompt om mij maximaal in het discredit te brengen omdat ik veelvuldig in de publiciteit treed en de bewust gecreëerde beeldvorming-het zijn allemaal criminelen- heb doorbroken oftewel ' barbertje moet hangen.
Een soort W.O.D.C. sjoemelrapport. 
We moeten met z'n allen een vuist maken, om aan deze belachelijke stituatie een eind te maken. Komt allen,om door mij te steunen een statement te maken. Samen staan we sterk. Wilhelmina plein 1 te Leeuwarden op 7 aug. om 9 uur. De zaak wordt gefilmd door Tom Franse van de VPRO en door twee vrienden, Ernst Ellerman en Dietert Bleijst, van mij. 

 

  • Like 1
  • Sad 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes en sterkte man! Als ik niet een beetje erg ver weg woonde was ik mogelijk wel aanwezig geweest volgende week.

Als we op andere manieren kunnen helpen laat je het maar weten hier, je weet maar nooit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En het O.M. mag WEL liegen onder ede in de rechtbank om jou in diskrediet te brengen en onwaarheden verkondigen over jou Doede?
Dat is laster en smaad en ook nog eens mijn-eed,wat een (h)eerlijke leugenaars van een overheid hebben we toch.
 

* Zie jij er trouwens uit alsof je zoveel geld hebt,hoe komen ze er in godsnaam bij? :huh:
hun stupiditeit is bijna grappig als dit allemaal niet zo klote was voor je.

Ik hoop dat je ze verbaal afbrand met de waarheid,of dat hun fouten maken waardoor jij in het voordeel bent.
en JIJ de boel wint.
 

Jah bless!

 

 

Edited by Collie Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik dacht dat die ontneming afgewend was, maar het OM probeert nog steeds met het verzonnen bedrag.Wel knap hoor dat het OM mag liegen in een rechtstaat zonder zich bij de feiten te houden.Het is altijd de rechter die uiteindelijk beslist.

Met €233.000 zou betekenen dat je iets van 46.6 kg aan wiet verkocht moest hebben bij een inkoopsprijs van €5 per g.

Dat zou een hele prestatie zijn voor zo tunnelkas.Heb nog nooit dikke toppen gezien van planten die bij jou in de kas stonden & bij mij weten hadden we ook geen zomer zoals we die nu hebben.

Sterkte de komende tijd & zet ze maar weer te kak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is nog idioter dan bovenstaand verhaal.
Ze willen mij nl. aanslaan voor 500.000 euro oftewel 200kg gekweekt in 1 jaar tijd, 5,5 oogst zonder lampen. Je verzint het niet. Kortom ze willen mij totaal kapot maken omdat ik de beeldvorming , het zijn allemaal criminelen , heb doorbroken en hun wanbeld publiekelijk heb aangekaart. Het is zo fucking onrechtvaardig. Ze hebben bij mij hooguit 3 kg. aan wiet gevonden (2010). Omdat het al 8 jaar heeft geduurd, krijg ik ter compensatie 5000 euro korting. Wat een badinerende houding.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het OM heeft niet helemaal door volgens mij hoeveel balen wiet je wel niet hebben om aan 200 kg te voldoen, tenzij de boomstammen van stengels gaat meerekenen.

Ze zullen het onderste uit de kast willen halen om je proberen neer te sabelen door het bedrag nog ff flink te gaan verhogen.Half miljoen is een flinke smak geld tenslotte, maar schijnbaar willen ze dat je stopt om zo in het openbaar op te treden tegen dit achterlijke beleid.

Over 4 dgn weten we meer.Nogmaals veel sterkte.

image.thumb.jpeg.3ae8b64a5be6a60c50ea861df8ecceef.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb  m.i. de beste advocaat van Nederland, nl. Tjalling van der Goot van Anker en Anker. Daar komt nog bij dat ik goed met hem kan opschieten. Wij zijn een team.

Bij het vorige strafproces kreeg ik art. 9a oftewel wel schuldig,omdat je planten hebt, maar geen straf omdat ze mijn handelswijze niet strafwaardig vonden. Ook werd terecht gesteld dat ik geen grote commerciële winsten heb gehad en dat ik er niet rijk van ben geworden. En dat moet toch wel zo zijn, wil je een grote som geld kunnnen gaan eisen.

Ook werd gesteld dat het aannemelijk is dat de wiet van mij beter is dan de wiet die in de coffeeshops wordt verkocht.

Het ziet er dus gunstig uit, temeer daar ik dezelfde rechters krijg. Maar het is toch altijd afwachten en reken maar dat het O.M. mij wil neerhalen.  Zie bv. hoe ze Johan van Laarhoven het Thaise martelmoeras in hebben gemmanipuleerd.

Komt allen. Het is morgen  te Leeuwarden -Wilhelmina Plein nr.1 - om 9 uur dus nog lekker cool.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is ronduit belachelijk dat ze nog steeds 2 ton eisen,dat heb je aan belasting nooit ontlopen zoveel.
Als het om een bekeuring zou gaan zou het ook nooit niet zoveel zijn.

Dus waarom die eis van 2 ton?
Omdat hun wetssysteem niet toelaat dat je belasting mag afdragen?
Dat is makkelijk verdienen over de rug van hardwerkend volk.

Dus....

Willen ze dat je een schuld krijgt van 2 ton en jou dus dwingen om dingen te moeten gaan doen die het daglicht niet verdragen kunnen?
Dit is geen gerechtigheid,maar het maken van criminelen uit goede mensen ! :kill:
Kijk maar naar de States,daar gebeurt dat ook gewoon op die manier.

 

Ik hoop dat je alsnog wint,en 0.0 hoeft te betalen.
Wat mij betreft mogen ze jou betalen vanwege de rompslomp en smaad/laster.:td
Ja je zat fout met die kas met planten,maar kijk eens wat voor circus ze uit de kast getrokken hebben voor je die mafkezen

dat zou op zich al straf genoeg moeten zijn,voor wat planten.

Edited by Collie Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prachtig neergeschreven, Doede!

Elke alinea deed me bloed iets harder koken... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een uitmuntend betoog Douwe, erg duidelijk en je weet de vinger op de zere plek te leggen. Ik hoop van harte dat de rechter het oppikt.

Jouw verhaal is eigenlijk heel bizar, voor iemand als mij die al jaren niet eens meer in holland geweest is blijft het moeilijk te begrijpen dat dit toch echt in holland in de 21e eeuw plaatsvindt. Ergens is er iets ontzettend fout gegaan...

Ik duim met jullie mee voor niet alleen vrijspraak maar ook voor een uitspraak die de normalisering een duwtje in de rug geeft.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ter inspiratie; Nederwiet.

https://www.youtube.com/watch?v=NmaqdSu5Svo&feature=youtu.be

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier gaat iets mis, sorry.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaaf Doede, ik neem aan dat jij hier een stuk blijer mee bent als het OM.:verrygood

Van harte gefelicteerd.:hug:

Share this post


Link to post
Share on other sites

doede gefeliciteerd beste man !!:punk:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Twiet, het OM zat er inderdaad wat beteuterd bij.

toppie Doedeboogiewoogie

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geweldig nieuws dit! Het is je van harte gegund pik!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het zijdelings wat gevolgd.

En had echt wel verwacht, dat dat 1/2 miljoen van tafel ging hoor..
Maar dit is wel een hele dikke vette overwinning,

Het OM, staat nu echt even met de kloten voor het blok hoor,
want met dit DOEDE arrest  :verrygood, gaan in de toekomst veel zaken anders uitpakken..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoera,hoera,hoera! 

Ik ben erg opgelucht en blij voor je @Doede. De poppenkast van het OM is voor mij als leek eigenlijk niet te bevatten. Bij die "theater-eis" gaan er 2 zaken door mijn hoofd : " De eis getuigt van een geweldige mate  aan incompetentie, of het wordt neergelegd om een soort van signaal af te geven. In beide gevallen krijg je er wel gewoon een heel 'naar gevoel' van.

De gedachte alleen al, dat je door deze vorm van stupiditeit zo in het nauw gedreven kan worden, dat het een impact op de rest van je leven heeft die zijn weerga niet kent, terwijl het al zo lang een impact heeft, is gewoon weerzinwekkend. Ik kijk dan ook als pure liefhebber van dit plantje met zoveel afgrijzen naar het OM, dat ze schaamteloos deze eis kunnen en/of mogen neerleggen.

Wanneer je nu naar de uitslag kijkt, tegenover de eis die er gelegd werd, zou de rechter van mij niet ver genoeg kunnen gaan in het voordeel van Doede, want het is ook gewoon je reinste vorm van intimidatie en alleen al die intimidatie van het OM zou daarbovenop nog eens extra bestraft moeten worden en ditmaal om, wel 'een signaal' af te geven, een signaal naar het OM. Dat lijkt mij verre van stupide en gewoon alleszins redelijk....

 

Hoe dan ook: Doede, proficat en geweldig gedaan !!!!!!!!!

Edited by greentjeonatrip

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eindelijk baas over eigen brein jongen,goed gedaan.
Gelukkig kon je de gluiperigheid van het OM aantonen,en heb je 'gewonnen'.

gefeliciteerd Doede,nu kan je eindelijk verder.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...