Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
joe piler

Fan technical data sheet

Recommended Posts

ik begrijp niets van die data sheets van afzuigers....wat zijn die afkortingen en voor wat staan ze, afzuiger dimmen maar naar hoeveel kubiek dim je dan?

deze heeft bijvoorbeeld 4 standen. Welke zijn die 4 standen dan in deze tabel? de witte lijnen? De stippelijn? Wat is die zwarte lijn? Voor wat staat [pfa], pa, SGP en Nmax bijvoorbeeld?

Belangerijk vindt ik hoe ver ik kan dimmen zonder variac in een 90x150x200 tent met 2x400 ? Hoe werkt deze tabel? Lijkt misschien heel simpel maar geraak er niet uit.  

CANFAN%204%20Speed%20UK%20RK160LS.pdf

 

Zag dan bijvoorbeeld ook een can fan max pro (zwart|gele) die interessant is maar lees dan dat je deze niet kan dimmen? wat ik met een variac maar bizar zou vinden als dit niet kan...iemand ervaring met dimmen van een can fan max pro met variac? Hieruit kan je zien dat de witte vollen lijnen waarschijnlijk de ingebouwde dimfunctie weergeven? Maar dit is een gok....CANFAN%20MaxFan%20PS%20UK%20160-615.pdf

Softbox van 1000kubiek met variac kan ook maar ik lees dat een softbox maar tot 30%kan gedimt worden. Geld dit ook voor buisafzuigers?

Wat zouden jullie nemen van Afzuiging voor 2x400 watt hps op 90x150x200?

Grtz 

joe

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest guest lostchild

Ventilatie techniek voor dummies maakt veel inzichtelijk en staat als editorial in ik meen de bouwdoos hier op het forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Guest guest lostchild said:

Ventilatie techniek voor dummies maakt veel inzichtelijk en staat als editorial in ik meen de bouwdoos hier op het forum.

Voorheen moest je lid zijn om te kunnen posten:rolleyes:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...