Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Schoffel

Bladeren hangen naar beneden?

Recommended Posts

Hoi, na het verplaatsen van mn plant in de volle grond uit een grote pot was dicht tegen rootlocked aan. Nu hangen de bladeren slap en komen alleen omhoog als ik hem uit de zon haal door wen bouwsel van potten te maken (grote pot er overheen. 's Nachts staat ie bijna weer rechtop. 

Verder heb ik nog een jong plantje die ook verplaatst is naar de volle grond die doet ook vrij weinig meer. Ik heb een idee dat deze wietjes tempraturen boven de 30 graden niet aan kunnen...

1532601256499375544716.jpg

1532601337079350958918.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ze btw vrij weinig water gegeven, eens in de zoveel dagen. Vandaag en gister een handje bloedmeelkorrels om evt tekorten te fixen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

DORST!!!!!
Geef ze maar eens flink wat water.

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minutes ago, vakman said:

DORST!!!!!
Geef ze maar eens flink wat water.

Ook in de zon of even wachten tot vanavond? Meen dat t een fabeltje was dat van alles zou verbranden. Kan anders ook de pot erover zetten en t even laten intrekken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon met een gieter op de aarde gieten is geen probleem, je plant niet gaan besproeien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt idd gewoon om water te vragen.  Zeker met dit weer gaat het hard.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Schoffel said:

Ook in de zon of even wachten tot vanavond? Meen dat t een fabeltje was dat van alles zou verbranden. Kan anders ook de pot erover zetten en t even laten intrekken.

Natte bladeren in de zon verbranden omdat de druppels water hetzelfde effect hebben als een loep in zonlicht houden.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

On 7/26/2018 at 4:26 PM, jeff-1986 said:

Lijkt idd gewoon om water te vragen.  Zeker met dit weer gaat het hard.

 

Het bleek water tekort te zijn, het heeft gister goed geregent en dus hij staat weer helemaal mooi rechtop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...