Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Daggaman

Vaporizer ervaring?

Recommended Posts

Thanks voor je antwoord Weetje! ;)

Nu weet ik het nog niet! ;)

 

Just kidding... Zal toch het luxe-model gaan worden!

Ben echt benieuwd naar dat dampen! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo dampers.

 

Ik heb 3 verdampers,

eentje van Flamez met zo'n bakje dat heet word.

5 jaar terug gekocht maar niet erg veel gebruikt.

Afgel. juli de vaponic gekocht en gestopt met roken,

deze smaakt prima want is van glas, maar je moet hem niet te heet maken

want dan verbrand je de wiet.

Eind vorig jaar de vapolution gekocht en deze gebruik ik de hele dag door,

smaakt goed, is van glas(het lucht-pad), en goed te regelen.

Ze werken eigelijk allebij hetzelfde, alleen de manier van verwarmen is anders.

Nadeel is wel dat er in allebei erg weinig in kan, en daarom komt hier van het vac. geld

ook de verdamper van evert.

Als het alleen om de smaak gaat is de vapolution intressant, want niet duur.

Ik heb ze bij verdampftochmal in berlijn besteld.

Hoop dat iemand er wat aan heeft,

groet,

7HIGH

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vraag me af hoe de belasting van je longen en luchtwegen is met gebruik van een vaporizer? Omdat ik gevoelige luchtwegen heb ben ik dus gestopt( lang gelee) met roken maar moet zeggen dat ik soms een pufje neem met een puurpijpje om de smaak van hash of wiet te proeven maar ik merk dan al snel dat ik het gevoel heb dat mijn longen wat "voller" aanvoelen, ik piep iets...Meestal maak ik wietolie voor medicinaal gebruik maar zo'n verdamper lijkt me wel wat. Ik vraag me dus af of je daar bij gebruik van een vaporizer ook last van zou krijgen of dat er geen belasting optreedt. Ik vind zo'n Puffit wel een grappig ding en wil ook wel eens weten of je daar ook Hash in kunt gebruiken of alleen weed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou dan wel een model nemen

met een wat langere luchtweg voordat je het inademt

ik vind de echt kleine modellen erg droge damp geven.

beste is om wat te proberen

en je zult begrijpen dat een waterfles, zoals bij de verdamper een betere kwaliteit damp geven

omdat de damp

bevochtigd

gekoeld

en ontstoft wordt

Share this post


Link to post
Share on other sites

De PuFFiT is alleen voor wiet, ik heb hem ook, zoals Weetje zegt een langere luchtweg, met bevochtiging, koeling en ontstoffing is beter, dus een echte verdamper met water. De Puffit voor wiet en Cloud V voor olie geven inderdaad een drogere damp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke, dus die portable dingen geven een drogere damp af. Maar worden de luchtwegen dan meer geirriteerd of valt het wel mee? Die Cloud V ziet er ook wel spannend uit moet ik zeggen, makkelijk mee te nemen. En daar kun je wel hash in dampen dan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb zelf de Arizer Solo. Kan je alles mee doen, dikke dampwolken als je hem in 4 ™ 7 zet. Ik damp meestal op 2, als je er dan flink aan lurkt worden het ook wat dikkere wolken, maar ik neem meestal wat kleinere haaltjes.

 

Accu doet het super super lang. Perfecto! Verder heeft hij een goede smaak wat denk ik komt door het glazen pijpje waar je de kruiden in kan doen. Niet moeilijk te vullen en te legen alleen het echte schoonmaakwerk gaat wel iets lastiger worden. Er zitten twee glaze buisje bij de solo en 1 heeft een knikje, die gebruik ik nu. Daar komt natuurlijk aanslag in en zal ik even wat ragers voor moeten vinden.

 

Het laden duurt wel even maar zoals vermeld gaat het daarna lang mee.

 

Ik ben er echt heel tevree mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In de Cloud V kan je olie en vette hasj, zoals afghaan of nepal, goed verdampen. Dit is helemaal niet vervelend, ook qua smaak en effect super.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoiets zoek ik Blowsterke, een vaprizer die de zwarte stuf goed kan hebben.

Ben altijd al een liefhebber geweest van zwarte hasj en het zou wel tof zijn om een vaporizer te hebben die dit goed verwerkt.

Maar een all in one geval zou beter zijn , eentje die zowel weed als hasj goed kan vapen...

Die Cloud V staat op op de lijst, nu nog even uitzoeken waar te halen....

 

Houdoe,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...