Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

the-choca

moet wiet helemaal legaal worden

Recommended Posts

jazeker moet dat .

eigenteeltje moet legaal .

wet van damocles moet weg !

 

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad legalisering is een must,als ik een kamer voor mezelf wil vol zetten op een veilige manier moet ik dat zelf weten.
 

Als je door canna geen Pharma shit nodig bent,waarom zou je dan je lijf stukmaken ?

 

Baas over eigen medicatie.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zou wel de romantiek van het kweken een beetje afhalen

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@cannarie Jij houd van de spanning?
Zijn de popo's weleens langs geweest bij jou met alle bombarie die erbijhoort?
Als je daar ervaring mee hebt vind ik het vrij dapper dat je dat zegt.;)

Ik vind er niks romantisch aan dat er een aantal blauwpetten je huis kunnen komen ontwrichten,ook niet als het mooie vrouwelijk agentes zijn. :P

 

 

Ze mogen weleens die verkrachters neerknuppelen inplaats van plantjes jagen,gisteren een vrouw in Rotterdam verkracht recht onder een bewoond flatgebouw,niemand hoorde het zogenaamd.
Nee wietplantjes jagen,da's de orde v/d dag.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoef je mij niet uit te leggen Collie. Tuurlijk zou ik het direct legaliseren als ik het voor het zeggen had.

Dat ik het stiekem ook wel een bepaalde romantiek vind hebben houdt dan natuurlijk ook wel op als ik tegen de lamp loop. Maar ik heb toevallig wel een beetje een voorliefde voor mooie gewapende vrouwen in uniform, dus als het er dan toch een keer van mocht komen ;)

Edited by cannarie
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aan legalisatie zitten haken & ogen aan.Ook bij legalisatie kan je het hebben dat blauwe petten je huis binnenvallen omdat je aan patentschending doet zonder dat je er voor betaalt.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@konopi  ojah, dan krijg je dat gezeik.:P

Of kan IK dan eindelijk patenten aanvragen voor MIJN wiet?,en hun aanklagen klinkt ook zoveel leuker dan andersom^_^

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 hours ago, Collie Weed said:

@konopi  ojah, dan krijg je dat gezeik.:P

Of kan IK dan eindelijk patenten aanvragen voor MIJN wiet?,en hun aanklagen klinkt ook zoveel leuker dan andersom^_^

Het patentenbureau in Rijswijk heeft ondertussen een enorm gebouw laten neerzetten.Ziet er niet uit, maar het moet schijnbaar gezien worden.

Alle variëteiten die aangeboden worden aan Phylos Bioscience & vervolgens in de galaxy komen, zijn vrij toegankelijk voor het publiek, dus kunnen niet gepatenteerd worden.Heb je een eigen cultivar ontwikkeld, dan zou het eventueel kunnen, maar kost veel doekoe.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@konopi Dus het heet eigenlijk patent kopen dan,had niet anders verwacht.
 speciale ontheffing zoals sensi seeds(bedrocan) kost ook flink ballen geloof ik,daarom zijn er ook niet veel meer bedrijven die het zo doen geloof ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

iets uit de natuur waar niet genetisch mee gekloot is kan toch nooit een patent op zitten

En dan nog. Denk dat als ik een zooi sojaplanten van de firma monsanto in mijn hokkie had staan en ik krijg politie op de stoep, er ook niet gek veel aan de hand is :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
57 minutes ago, cannarie said:

iets uit de natuur waar niet genetisch mee gekloot is kan toch nooit een patent op zitten

En dan nog. Denk dat als ik een zooi sojaplanten van de firma monsanto in mijn hokkie had staan en ik krijg politie op de stoep, er ook niet gek veel aan de hand is :)

Maar je zal maar een eigen kruising maken die een andere grote firma al had gedaan en patent op aangevraagd had :execute

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar dan heb je nog geen genetische modificatie.

En dan nog, als een bedrijf het zaad modificeert willen zij ook alleen maar dat zaad verkopen. Paar euros meer voor bijv een soort die geen schimmel kan krijgen lijkt me dan misschien ook nog wel het overwegen waard. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Edited by macerror
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha, wat kan Nederland toch mooi zijn.:lol:

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yup, legaliseren die handel :lol:

Liefst nog op Europees niveau, niet landelijk. (Anders blijft: het moet weg omdat coffeeshop-toeristen voor "overlast". Een tegen argument...)

@cannarie de boeren die monsanto gewassen zaaien mogen geen zaden bewaren voor volgend seizoen (lijkt me dus dat ze daar wel een rechtzaakje van kunnen maken :P )

In theorie heb ik niet echt een probleem met GMO's (zou voedingswaarde van producten kunnen verhogen, droogte bestendig, schimmel resistent,...)

Maar in de praktijk, lokt het monocultuur uit, is het enkel pesticide/herbicide,... resistent waardoor deze producten veel meer gebruikt worden, daardoor moet dan weer de boer in het veld naast de "monsanto"-boer wel een zelfde GMO product zetten anders verliest deze heel zijn oogst omdat anders ze planten vergiftigd worden...

daarbij zijn mais, soja en ?rijst? de meest gemodificeerde gewassen daar was in de eerste plaats al geen tekort aan, dat drijft de prijs dan weer naar beneden moeten boeren dus meer land voor hebben om rond te komen dus verkopen ze hun land maar aan een boer die deze investering wel kan maken.

/end rant :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@alkaline ja monsanto zou maar wat graag een vinger in deze pap willen hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites
30 minutes ago, Collie Weed said:

@alkaline ja monsanto zou maar wat graag een vinger in deze pap willen hebben.

Monsanto is tegenwoordig een onderdeel van Bayer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@konopi

Ja weet ik,dat soort oplichters werkt geheel legaal samen door de mazen v/d wet.
Evil attracts evil laten we maar zeggen,ze zijn alletwee gevaarlijk voor het milieu en voor de mensheid zelf dus ook uiteindelijk.
 

Dan heb ik liever nog een bedrocan monopoly,dan een bayer/monsanto ramp.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

het zou al leuk zijn moesten wij in Belgie wiet kunnen kopen voor bijvoorbeeld medicinaal gebruik.

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, Kuikie1979 said:

het zou al leuk zijn moesten wij in Belgie wiet kunnen kopen voor bijvoorbeeld medicinaal gebruik.

Nog even geduld, BE krijgt hun eigen BMC.

Share this post


Link to post
Share on other sites

en daar heb je pieter geens ook voor met Medcan/Rendocan
om je zwaar betaald naar de farma meuk te laten leidden.
 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probeer het eens vanuit standpunt arts en de niks over cannabis wetende zieke die met andere middelen het niet redt te bekijken ipv de vastgeroeste ' het is hydro doorgestraalde wiet' opstelling.

Voor zeer veel mensen is het via een arts verkrijgen ipv via ondergronds waarmee je met best vreemde vogels in aanraking komt of zelf telen wat om uiteenlopende reden niet gaat een grote uitkomst.

Wees blij voor de betrokkenen en misschien zien we ze later terug als ze zich er wel in zijn gaan verdiepen en andere wegen willen bewandelen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...