Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Johanvdhoek

Batmix geschikt voor outdoor of niet?

Recommended Posts

Hey medekwekers,

 

Na een geslaagde teelt van afgelopen jaar staat het volgende seizoen alweer voor de deur. Ik heb vorig jaar voor het eerst met succes ww'tjes op mijn balkon gekweekt. Niet echt geschikt als buitenplant maar tot mijn grote vebazing deden ze het perfect en heb ik een mooie oogst binnen kunnen halen.

Ze stonden beide in 23 l potten op aarde van house&garden(lightmix). Ik heb hier dus wel goede evaringen mee maar ik was dit jaar van plan om iets anders te gaan proberen.

Ik heb hier en daar wat gelezen over guano(vleermuizen mest) en het schijnt dat dit een van de vruchtbaarste mestoffen is voor ons plantje. Ik vroeg me nu af als guano ook geschikt is voor de buitenteelt..en zijn er mensen die hier ervaring mee hebben??

Zojah kan ik het beter zelf door mijn aarde mengen(bijv. de lightmix die ik vorig jaar ook heb gebruikt), of kan ik dan beter de kant en klare batmix van bijv. plagron halen(sorry voor de reclame).

Alvast erg bedankt en veel succes in het nieuwe seizoen!!! :|

Share this post


Link to post
Share on other sites

Batmix is top! Als je zelf gaat mixen loop je het risico dat je er te veel of te weinig in gooit. Plus je hoeft de eerste 6 weken alleen maar water te geven. Met 1 zak van 11 euro kan je twee 23 liter potten vullen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okeej dan thanx voor je reply..

Mijn keuze is uiteindelijk op de voorgemixte aarde gevallen ...ander nadeel van de droge vorm is dat het erg lang duurt voor dat het werkzaam wordt..zo'n 9 tot 11 maanden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...