Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  

Recommended Posts

:specool

ik heb me verleden week onverwachts het plusje voor de member total reputation per ongeluk aangeklikt .
en toen zag is daar bij dat bepaalde lid de statistieken staan van zn likes zn lovejes etc ontvangen en verzonden .
 nu zag ik dat ze dus de ontvangen bij de verzonden likes lovejes etc bijmekaar optellen en dat word dan je score op je avatar .
nu is het vervelende dat je dan dus bij iedereen langs gaat scrollen om zn likjes en lovjesstatistieken te zien .
ook valt me op dat er dus leden zijn die zijn hier nog maar zo kort lid dat ze de rand van de pot nog om de kont hebben en die hebben me toch een members total reputation !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kijk ik hou van iedereen maar ik ga niet aan de lopenden band mensen lopen liken en loven alhier .?
want dan gaat gewoon worden en je gaat op laatst ook gewoon mekaar huggen en likken denk ik .
maar goed ik wil mn teller er natuurlijk wel een beetje indrukwekkender bij staan hebben als nu .
ik zat te denken om zoals we altijd met de brommer deden de boormachine op de teller te zetten om em weer op nul te zetten .
kan wezen dat ik zo de accuboor ff aan de zijkant an de laptop zet en dat ie pakt op de teller dan zet ik em wat vooruit .

ik krijg er zo n compentatief gevoel bij zo n teller onder mn av .
hebben meer mensen dit of ben ik gewoon ouderwets ?

member total reputation 
lid totaal reputatie :likken:

 

ps :ja daar ben ik weer eem te zeuren maar ik zag bij de likes en lovejes statestieken ook een rubriek rechtsboven staan DAYS WON !!!!!?
het is dus wel een wedstrijd ?
nu ben ik een gelukkig mens want bij mij stond 2 days won der bij :specool:punk:.
maar wat kunnen we winnen dan twee dagen gratis winkelen ??
het zal wel  een tweedaagse voetreis tokio worden zekers ?
ik ken em al hoor net als haal jij es ff een blikje boegievonken !
haal jij es ff een bochtlijn !!!!
haal jij es ff een krentenschieter !!!!
ik heb zoveel beroepen gehad heb al 14 dagen voor lul lopen zoeken .

 

haal jij es ff een perlietschieter !!!!

 

Edited by macerror
  • Thanks 1
  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je dan toch aan het lopen bent, neem voor mij ff een bakkie bruine bloeihaartjes en een flesje amber trichomen mee. B.V.D :P

 

Doe trouwens ook nog maar een emmertje lange penwortels, die zijn ook bijna op...

Edited by vakman
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alleen klopt dat niet helemaal. Tel alle reacties maar eens bij elkaar op en je komt niet op je reputatie uit.

Als ik het zo zie dateren de gegeven reacties vanaf het begin der dagen en de ontvangen reacties van vanaf de forum update. Maakt ook allemal niks uit...

Want ik heb al 3 dagemn gewonnen!!! :jump:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

de winnaar krijgt een vierkantegatenboor :showoff:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

220px-Statler_and_Waldorf.jpg Hey, Error ik weet genoeg :verrygood , maar geen show zonder jouw cynische grappen.  Fuck the statistics dude! Youre not a number, but a fatal error :punk:

 

post dit nou niet onder paddo's, jij uit de pan gerukte tripomanische kilometer vretende fantatast met vol neerlandicus zinnen. Als je slechtse rep krijg je de troost title captain zero.

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had paar dagen na dit topic op eens 62 dagen won !!!:punk:

een cruise malledieven azoren  bhmaas pielefijnen en terug via de apenijnen .
per roeiboot .

 

image-1-e1510650403383 (2).jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/6/2018 at 8:13 PM, Hutseflutsel said:

post dit nou niet onder paddo's, jij uit de pan gerukte tripomanische kilometer vretende fantatast met vol neerlandicus zinnen. 

Is anders wel een gepaste plaats :P

de rep points en likes en al de andere interactie met bliepjes en pop-ups,... laten de endorfines stromen :D

Dit is wat Neurowetenschapper, Roeland Dietvorst er over te zeggen heeft :lol::
“Wat social media met onze hersenen doet? Simpelweg kun je zeggen dat er twee systemen zijn in het brein: het nieuwe, of kort gezegd het wijze stemmetje in je hoofd, en het oudere, onbewuste, dat werkt op reflexen. Bij sociale media gebruik je dat tweede, op de automatische piloot. Je activeert dan het genotscentrum in je hersenen, dat ook een rol speelt bij verslavingen. Een like voelt als een beloning en dus gaan we steeds opnieuw op zoek naar die bevestiging. Niet zo gek dus dat het gebruik van sociale media heel dwangmatig kan worden.” 

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1 

en bij elke dag gewonnen krijg ik ook een grote paddo en ander ge(k)notsmiddel op bepaalde zones .

dus klopt behoorlijk idd .

:likken:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, macerror said:

+1 

en bij elke dag gewonnen krijg ik ook een grote paddo en ander ge(k)notsmiddel op bepaalde zones .

dus klopt behoorlijk idd .

:likken:

Nu snap ik waarom ik zo'n enorme tampeloeres heb :lol:  Komt dat daardoor :P

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

in dat geval mag je de vierkantengatenboor ook inruilen voor een heavy duty hengelsteun, kun je daar je black mamba op rusten :likken:

  • Like 1
  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahahahaha  :oeps

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is mss wel handiger met boodschappen doen!!  :lol:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb al 2 dagen nix gewonnen .
moet ik mn schaamhaar doorwoelen om em te vinden heey !

:punk:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@macerror mss dat dit helpt om m te vinden :whistling

Afbeeldingsresultaat voor schaamhaar

 

:head_hurts_kr:

  • Like 1
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

een angorapoes met een bolhoed !?
waar vind je ze nog ?

:likken:

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...