Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Wezze

Groeten uit Belgistan

Recommended Posts

Hey peeps,

Ik ben nieuw hier  kom uit het verre meestal natte Belgenland  . Ben 36 maar mijn gewrichten zijn 65 ( artrose) , na bijna een jaar zware pijnstillers te nemen ( Tramadol) en 2 kleine accidentjes met den auto besloten geen chemische zooi meer te nemen.

uiteindelijk bij  CBD  olie terecht gekomen en dit werkt zonder bijwerkingen . Aangezien ik een echte DIYer ben staat medicinale wiet kweken dus op de planning en mss nog een andere strain just for fun ...

Ik wil gaan verdampen , zodat ik enkel en alleen het groene kruid smaak .  Geen gedoe meer met een lange rizla en een filter ....

Anyway  , ik denk wel dat ik hier iets van info kan vinden :head_hurts_kr:.

Zijn er hier nog belgen regio East-Flanders dat medicinale Mary Jane kweken ? Laat maar iets weten dan

 

Shizzle

Wezze

Edited by Wezze
iets vergeten ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

:welcome:  goed gedaan op het wk !!

groetjes uit het gortdroge nederland .

beter hier ook verdampen want 1 vonkje steekvlam nederland weg .

:specool

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx macerror , maar ikzelf heb niets gedaan op het wk hoor  behalve liters bier gedronken .:whistling.

In belgenland is het ook poederdroog , we missen enkel nog zand en we zitten in de Saharawoestijn ...

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Wezze Mooi dat je het medische recht in eigen hand neemt,weg met die chemische troep !

Typerend voorbeeld van alle medicatie welke eigenlijk overbodig zijn zodra je wiet erbijhaalt,healing of the (inter)nation !
Goed van je,spread the word :tu

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mocht het van mij afhangen , kweekt iedereen MaryJane in zijn tuin . Maar die achterlijke politiekers denken daar anders over hé , geen steekpenningen meer van de farmaceutische industrie ... Het gaat hen helemaal niet om de gezondheid /levensstandaard van de bevolking , enkel en alleen zware cash in het handje . Al de rest is bijzaak 

Peace

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom! Al klopt het "verre meestal natte Belgenland" op dit moment niet meer denk ik ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...