Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
rastamaNED

hoe lang op 18/6 en groei voeding

Recommended Posts

Hoi allen,

Hoelang zetten jullie je planten op 18/6 en hoe lang geven jullie groei voeding? Het gaat hier wel om stekken !


Ik zelf kijk meer naar de plant maar meestal als het mooie stekken zijn max 5 dagen op 18/6 om vervolgens over te gaan op 12/12

groei geef ik de eerste 2 weken, daarna ga ik volledig over op bloeivoeding.

 

Wat zijn jullie bevindingen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kweek uit zaad, ik geef ze meestal 3 weken voorgroei, groei voeding geef ik de eerste 2 weken van de bloei (als dat nodig is) en week 3 doe ik half/half en vanaf week 4 bloei. 

 

Gr, X

Share this post


Link to post
Share on other sites

@rastamaNED zodra er haartjes inkomen overgaan op bloei,dat verschilt namelijk per soort wanneer er precies haartjes inkomen na omschakelen.

Tot die tijd gewoon groei geven.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/18/2018 at 11:09 AM, Collie Weed said:

@rastamaNED zodra er haartjes inkomen overgaan op bloei,dat verschilt namelijk per soort wanneer er precies haartjes inkomen na omschakelen.

Tot die tijd gewoon groei geven.

Wat bedoel je met haartjes ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zie schema.

Je geeft tot aan einde groei in de bloei (duurt week of 3/4 op 12/12) nog steeds groeivoeding mee aan de planten omdat daarin zit wat in bloeivoeding niet zit.

Doe je het niet dan is de kans dat je later in de bloei tekorten krijgt op oa calcium, magnesium en stikstof wat in onvoldoende mate in bloeivoeding zit, aanwezig en dat kan je dan amper goedmaken, voorkomen is beter dan genezen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@rastamaNED Bloeiverschijnselen bedoel ik mee,het vormen van haartjes en calyxen die samen de bouw v/d top opmaken.
Dit zie je gelijk als ze het doen,en moet je dan dus over op bloeivoeding.

Logischerwijze heeft een plant bloeivoeding nodig als ie gaat bloeien,dit verschilt per soort wanneer de bloei begint na de klok op 12/12 parkeren.

 

Dit is echt basic stuff hoor,probeer er anders nog even wat over op te zoeken;)
Dan weet je precies wat ik bedoel.

 

Jah bless!

 

Edited by Collie Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/17/2018 at 11:30 AM, Xaim said:

Ik kweek uit zaad, ik geef ze meestal 3 weken voorgroei, groei voeding geef ik de eerste 2 weken van de bloei (als dat nodig is) en week 3 doe ik half/half en vanaf week 4 bloei. 

 

Gr, X

alles wat deze man zegt is zoiezo bullshit

Share this post


Link to post
Share on other sites
57 minutes ago, Hatseee said:

alles wat deze man zegt is zoiezo bullshit

Het is trouwens "sowieso", heb je toch nog wat geleerd hier op het forum:tu

Edited by Xaim

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 minutes ago, Hatseee said:

JE MOEDER

Agressietherapie

Wanneer u snel geprikkeld bent of last heeft van woede aanvallen of -uitbarstingen, dan kan agressietherapie u hierbij helpen.

Agressie en woede uitbarstingen zijn een groeiend probleem in onze huidige samenleving. Door het alsmaar hectischer worden van ons leven en door de vele verantwoordelijkheden die ieder van ons heeft bouwen we vaak onbewust veel stress en spanning op. Deze stress en spanning leiden in veel gevallen tot agressie, frustratie en in extremere gevallen tot woede uitbarstingen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...