Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
w33d

(Thc)Wietolie met honing

Recommended Posts

Goedemiddag forummers , :)

Enige tijd geleden heb ik eens een artikel voorbij zien komen over wietolie met honing erin. Ik zoek me rot om dat artikel terug te vinden, google, forums, noem maar op het is niet meer terug te vinden. Waarom ik zo geïnteresseerd ben in het olie recept met honing is omdat honing ook zeer medicinaal is, in combinatie met thc is het een super-super-supermedicijn. Niet alleen de smaak is er door beter, ook de werking ervan. Het versterkt de antibacteriële werking van thc en bovendien zit het vol gezonde stofjes die het stoppen van ontstekingen versterken. Ik wil hier (nog) niet mee experimenteren ivm kostbare alcohol en verloren wiet als het mis gaat, dat zou enorm zonde zijn. Vandaar dat ik hier mijn vraag neer leg of iemand ideeën/mogelijkheden heeft hoe je de thc olie met honing het beste kan bereiden. Ooit heb ik eens zo'n flesje weten te bemachtigen en dit lukt nu niet meer. Ik wil het daarom zelf proberen nadat ik genoeg informatie verschaft het om de kans op mislukking te voorkomen. Ik ben bekend met de manier van reguliere olie maken maar nog niet met toevoegingen zoals honing. Mocht er iemand een idee hebben, geef een brul en we komen er samen uit. Bij succes zal ik het recept ook zeker delen onder mede-forummers. 

Bij voorbaat bedankt en ik hoor het graag.

Groene groet, w33d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrij vertaald vanuit deze link

1gr olie (onverdund), lichtjes verwarmen met 1gr zonnebloem lecithine tot een mooie emulsie,

450gr honing toevoegen en au bain marie voor 3-4uurtjes (denk wel dat dit korter kan?) en regelmatig eens roeren.

Of deze:

Of deze:

https://www.mediwietsite.nl/sterke-medicinale-cannabis-honing-maken-vijf-makkelijke-stappen/

Edited by alkaline

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bong appétit zeker bekijken op vice , super interessant , ik keek u ook rond om met wiet geinfuseerde olie te gaan maken met de resten van vorig jaar .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uitstekend geschikt voor olie. Ik maak het op kokos olie basis.En met die olie maak ik een heerlijk wietheetje hoor . 

 

Edited by riesje1965

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...