Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
slice

Metaal in wiet gevonden (en gerookt)

Recommended Posts

Paar dagen geleden bij de Willie Wortel Sativa in Haarlem een zak Amnesia Haze gekocht. Toen ik mijn eerste jointje ervan draaide, zag ik een paar stukjes dat op een soort bladmetaal leek. Ik dacht, het zullen maar een paar deeltjes zijn, maar nadat ik duizelig werd van die wiet, ben ik de wiet verder gaan inspecteren. 

Ik heb toen een paar topjes open gemaakt, en zelfs in de toppen vond ik dit ''bladmetaal''. Ik heb dit metaal toen verhit om zeker te stellen dat dit geen wiet was. Toen ik het had verhit met mijn aansteker, werd het een massief blokje metaal.

Helaas heb ik er geen foto's van genomen, ik heb de zak teruggebracht en een nieuwe zak gekregen. 

Mijn vraag aan jullie is, hebben jullie enig idee wat dit zou kunnen zijn? Bij de shop dacht het personeel dat het van een kokos matje was ofzo, maar voor mij leek het metaal daadwerkelijk in de wiet verwerkt te zijn, maar ik ben geen expert. 

Kan toeval zijn, maar kep ook beetje keelpijn nadat ik van die wiet gerookt hebt, zou ik me mischien moeten controleren bij de dokter?

Bedankt

Edited by slice

Share this post


Link to post
Share on other sites

T zal niet de eerste keer zijn dat ganja verzwaard wordt met vijlsel van staal of glassplinters of zoiets dergelijks. Er blijven gewoon honden tussen zitten.  Daarom rook je beter van jezelf ;)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Metaaldampen zijn altijd slecht voor je.

Beetje dom dat ze denken dat er metaal in een cocos matje zit/zat,dat laat zien dat ze niks weten over kweken.

 

Deze flikker heeft slijpsel van een metaalboor over zijn ontwikkelende toppen gestrooid in week 3/4 v/d bloei om het ''in'' te laten groeien in de toppen.

Dat soort lui ophangen is zelfs nog zonde van het touw zegmaar,zijn nog lager dan de poep wat ik onder mijn schoen wegpeuter.

Want je weet zelf ook wel dat je geen dikke gaten gaat boren in armaturen/ophanging boven een bloeiend veld planten,dat weet een amoebe zelfs nog.

 

 

Screwing over your fellow brethren and sisters for a goddamned percentage,is a no go.

 

Bun di wicked man !

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Collie Weed said:

Metaaldampen zijn altijd slecht voor je.

Beetje dom dat ze denken dat er metaal in een cocos matje zit/zat,dat laat zien dat ze niks weten over kweken.

 

Deze flikker heeft slijpsel van een metaalboor over zijn ontwikkelende toppen gestrooid in week 3/4 v/d bloei om het ''in'' te laten groeien in de toppen.

Dat soort lui ophangen is zelfs nog zonde van het touw zegmaar,zijn nog lager dan de poep wat ik onder mijn schoen wegpeuter.

Want je weet zelf ook wel dat je geen dikke gaten gaat boren in armaturen/ophanging boven een bloeiend veld planten,dat weet een amoebe zelfs nog.

 

 

Screwing over your fellow brethren and sisters for a goddamned percentage,is a no go.

 

Bun di wicked man !

amen brother

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoop dat ze wiet gaan legaliseren zodat wiet goed gecontroleerd kan worden (en aansprakelijk gesteld kunnen worden). Als je een winkel hebt midden in the stad, waar iedereen boven de 18 naar binnen kan lopen, moet je ervan uit kunnen gaan dat er geen gevaarlijke dingen zitten in de producten die je daar kunt kopen. Als dit daadwerkelijk met opzet is gedaan, kan ik wiet van de shops niet meer vertrouwen :( 

Edited by slice

Share this post


Link to post
Share on other sites

smelt metaal met een aansteker?

dat een gek boven zijn planten gaat boren klinkt best aannemelijk :lol:

Edited by HUFFnPUFF

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, HUFFnPUFF said:

smelt metaal met een aansteker?

dat een gek boven zijn planten gaat boren klinkt best aannemelijk :lol:

Nee het werd hard. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@HUFFnPUFF Nou hoe kleiner het deeltje hoe meer oppervlakte dus hoe meer contact met zuurstof

dus meer kans op verbranding.

Gooi maar eens koperpoeder door een vlam,of ijzerpoeder.

Terwijl het smeltpunt van koper 1000 graden is,en een vlam maar 700/800 ontbrandt het toch?

Als je safe wilt zijn gooi je het door een verdamper,of in de kliko als je het niet zonde vindt.

 

Nasty is het zeker weten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja maar poeder weegt niet zo veel, dan moet je strooien alsof het oliebollen zijn :rolleyes:

buiten een stukje soldeer smelt metaal niet met een aansteker

ik zie meer kledingvezels en haren (wimpers?) dan metaal in shopwiet

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha ja dat is zo:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol

Met metaalpoeder moet je bestrooien alsof het oliebollen zijn, maar wimpers verzamelen en deze strooien werkt wel goed?? :D

Zal de wiet ook lekker van gaan ruiken trouwens

Share this post


Link to post
Share on other sites

komt door al dat langwimperig knipvolk dat tijdens het knippen de makeup bij moet werken :wacko:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind dat nog al wat,,

Te meer om dat TS niet eens zeker weet van hoe of wat...
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/9/2018 at 9:18 PM, slice said:

Toen ik mijn eerste jointje ervan draaide, zag ik een paar stukjes dat op een soort bladmetaal leek.

 

Ik dacht, het zullen maar een paar deeltjes zijn, maar nadat ik duizelig werd van die wiet, ben ik de wiet verder gaan inspecteren. 

 

Het kan best gehydrateerd magnesium-ijzer-aluminium-silicaat zijn. Oftewel vermiculiet. Spintroofmijten zitten vaak verpakt in dat spul. En als je dan roofmijten uitzet, kan het verdwalen en in de toppen terecht komen.

Dat je duizelig werd, heeft er waarschijnlijk niks mee te maken, je was gewoon aan het flippen!

Relax!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weer metaal deeltjes gevonden in de wiet. Niet alleen maar aan de buitenkant van de toppen, het zit er helemaal in verwerkt. Van hele kleine deeltjes die op het eerste gezicht lijken op thc kristallen tot grotere stukjes. Ik zie geen andere oplossing nu dan met blowen te stoppen :(

Edited by slice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom ga je niet klagen bij Willie Wortel?

On 3/26/2020 at 8:51 AM, slice said:

 Ik was beetje vergeten dat bijna niemand hier op wietforum bij shops haalt.

Dan stop je toch gewoon!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Breng je wiet terug naar de dealer en stop met zeuren op een forum waar niemand iets aan heeft/kan doen?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die gast zal wel wat gedoe hebben gehad met die coffeeshop die hij steeds noemt.

En daarom loopt hij hier de boel een beetje te bashen.

Heeft weinig zin, want het zal iedereen hier aan z'n reet roesten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doe DAAR  je beklag eens, of ga gewoon terug. 

Hier lopen janken heeft geen nut en er zit ook niemand op te wachten op die onzin. 

Succes! 

Koop eens een zaadje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry hoor ik probeer mensen gewoon te waarschuwen en mijn ervaring te delen om te zien of dit vaker gebeurt. Lekker negatief volk hier. Ik denk overigens niet dat de coffeeshop dit expres inkoopt ofzo, dus ik zit niet de shop te bashen. 

Edited by slice
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even terug gaan en zeggen wanneer je het gekocht hebt. 

Dan weet hij misschien nog wel van wie hij die wiet heeft gekocht. 

Lijkt me dat je als koffieshop houder kwaliteit wil leveren, en niet dit soort baggerzooi. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is toch veel makkelijker om op een anoniem forum te komen zaniken, dan de kloten te hebben om te zeggen tegen de CS: "he, de halve hoogovens zit in mijn wiet. Wat is dat godverdomme?!?'

 

Ik geloof er ook niet zoveel van.

Weet wel dat er in vroeger tijden wel wat gasten waren die hun wiet verzwaarden.

Maar toen wisten mensen nog niet goed waar ze op moesten letten. Nu denk ik niet dat een shop nog zoiets inkoopt.

Alles kan natuurlijk. Maar ik heb mijn grote twijfels. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minutes ago, Kees A said:

Het is toch veel makkelijker om op een anoniem forum te komen zaniken, dan de kloten te hebben om te zeggen tegen de CS: "he, de halve hoogovens zit in mijn wiet. Wat is dat godverdomme?!?'

 

Ik geloof er ook niet zoveel van.

Weet wel dat er in vroeger tijden wel wat gasten waren die hun wiet verzwaarden.

Maar toen wisten mensen nog niet goed waar ze op moesten letten. Nu denk ik niet dat een shop nog zoiets inkoopt.

Alles kan natuurlijk. Maar ik heb mijn grote twijfels. 

Natuurlijk ga ik terug, heb ik de vorige keer ook gedaan. Ik heb het geprobeert te filmen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...