Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Buyuk

120x120 GPLed - SOG, Purple &Lemon Haze

Recommended Posts

Gevonden en ik kan op den duur de verleiding in ieder geval niet weerstaan https://sensiseeds.com/en/feminized-seeds/sensi-seeds/black-domina  :D

Black Domina, een van de diepste en donkerste indelingen ooit gemaakt, verzamelt al meer dan twee decennia toegewijde liefhebbers. Deze gefeminiseerde versie van de fenomenale vierweg-hybride is charmante nieuwe fans en oud met dezelfde uitzonderlijke kwaliteiten, nog gemakkelijker te verkrijgen. Ze is supersterk, erg onderscheidend en buitengewoon mooi. 

De soorten die Black Domina Gefeminiseerd vormen, zijn vier van de beste indices die ooit zijn ontdekt. Ze zijn verzameld in de premium indica-producerende gebieden van de wereld. Sensi Seeds heeft ze zorgvuldig gecombineerd om iets te maken dat groter is dan de som van de delen: een gefeminiseerde 95% indica-variëteit die eigenlijk heel anders is dan een van de oudervariëteiten.

De kwekers van Sensi Seeds begonnen met ons eigen Noorderlicht, dat lang werd geprezen als een van de beste indica's ooit gemaakt en bekend staat om zijn harsproductie. Ze hebben Ortega toegevoegd. Deze minder bekende variëteit is een afstammeling van Northern Lights, die zich concentreert op de euforische, pijnstillende en slaapverwekkende eigenschappen van de ouderstam. Vervolgens komt Sensi's eigen Hash Plant, ook zeer genereus en betrouwbaar als het gaat om harsproductie. Hash Plant combineert een korte bloeitijd met aanzienlijke opbrengsten en brengt deze kwaliteiten naar Black Domina Gefeminiseerd. Uiteindelijk werd een zorgvuldig gekozen en liefdevol geconserveerde Afghaanse cultivar die alleen bekend was als 'SA' toegevoegd aan deze indica-cocktail voor de laatste hand van robuuste prestaties en solide, cilindrische cola's.

Deze gefeminiseerde vierweg combinatie, zoals te verwachten is, produceert krachtige, heerlijke planten - die allemaal als vrouw bloeien - met een zekere opwindende fenotype-variatie. Ze zullen allemaal de kenmerken vertonen die het meest geliefd en gewild zijn bij indica-liefhebbers: korte gestalte, intense harsproductie, grote stevige toppen en een korte bloeiperiode. Black Domina onderscheidt zich van andere indica's door niet alleen een uitstekende uitvoerder te zijn in elk van deze gebieden, maar ook door een bijna bovennatuurlijk donkergroene kleur te hebben. In bepaalde lichten kunnen de planten eigenlijk zwart lijken. Deze ongewone pigmentatie beïnvloedt niet alleen de bladeren, maar ook de knoppen. Deze kunnen diep paarse strepen vertonen in het donkergroen, allemaal bedekt met levendig oranje haartjes en een dikke, sprankelende laag trichomen.

In termen van groeistrategie, verwacht compacte planten met de neiging om een massieve centrale cola te ontwikkelen (tenzij ze zijn bedekt of anderszins gemodificeerd). Black Domina Gefeminiseerd heeft een korte bloeitijd van ongeveer 50 dagen. Natuurlijk gedijt het goed binnenshuis, en kan ook buiten worden gekweekt in gebieden met warme, mediterrane klimaten en lange hete zomers. In vroegere tijden, toen klonen nog steeds werd toegepast, was gewone Black Domina een favoriet voor deze techniek. De gefeminiseerde versie voldoet aan veel van dezelfde vereisten, waardoor telers een oogst krijgen zonder mannetjes en een consistent, regelmatig aanbod van toppen van topkwaliteit, keer op keer.

De kracht van een vrouw mag nooit worden onderschat, vooral geen domina! Deze soort is door telers en consumenten geprezen vanwege het zware, slaapverwekkende effect. Dit kan zo krachtig zijn, het is beschreven als narcotisch. Black Domina Gefeminiseerde cannabiszaden zijn een uitstekende keuze voor iedereen die op zoek is naar een solide, zwaar gewas voor verlichting van pijn, slapeloosheid en spierspanning. Het wordt niet echt aanbevolen voor gebruik overdag, tenzij u van plan bent een dagje gewoon te ontspannen!

De eigenschappen die deze 95% Indica zo speciaal maken, maken het ook voor beginners mogelijk om succesvolle oogsten te behalen. In de handen van telers met een paar cultivatiesessies achter hen, kunnen de opbrengsten nog groter zijn. Zelfs totale beginners zouden echter grote, bevredigende gewassen van een extreem krachtige en overheerlijke knop moeten kunnen bereiken. Veel mensen die in het begin de reguliere Black Domina kregen toen deze voor het eerst werd uitgebracht in 1996, zijn sindsdien steeds weer teruggekeerd, en het kan echt worden omschreven als het hebben van een cult volg- en cultstatus.

De smaken van Black Domina Gefeminiseerd zijn hartig in plaats van zoet of zuur. Er zijn sterke tonen van blackberry, zwarte peper en een zwarte hasj-afwerking in deze ongewone soort. Deze ongewone smaaktonen hebben ook bijgedragen aan de naam. Zowel de geur als de smaak bevatten deze kenmerkende melange van aroma's. Ze overlappen een basenoot van aardse Afghani die ervaren consumenten snel zullen herkennen. Black Domina Gefeminiseerd is een van die soorten die je na het samplen meteen weer zult herkennen!

Black Domina Gefeminiseerde cannabiszaden zijn een klassieke redux van de originele four-way hybride. Verken de wereld van indica's in al hun complexiteit en kracht met deze verfijnde soort. Je zult ontdekken dat er aan dit einde van het cannabisspectrum veel meer is dan alleen maar heel stoned zijn. Koop deze zaden voor grote, gemakkelijke oogsten van premium Indica-knoppen die zelfs de meest veeleisende cannabis-domina's zullen bevredigen!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kwam deze trouwens tegen, toen een collega van een ander forum deze voor de 2e keer is gaan zetten, ditmaal in 1 grote aardebak en met verslag. Wanneer ik daar steeds de plaatjes van zie voorbijkomen......complete waanzin hoe deze strain zich ontwikkelt......gewoon waanzin......:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je voor een makkelijke plant wilt gaan kan ik je de Pineapple chunk adviseren.

Zeer leuke plant, blijft aardig compact maar toch best leuke opbrengst, ik had met 1 week voor groei 28G,33g,45g,55g. (8 á 9 weken 12/12 met led)
En de wiet is ook best sterk qua effect.

Gr, X

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Buyuk  op het oude forum kweekte ze steeds een geselecteerde plant van S.A.G.E haze. Deze was gestekt en zelfs onder de leden uitgedeeld. 

Misschien is dat wat. Hij ging hard en leverde monsteropbrengsten op mapito (steenwol granulaat). 11 liter potten 3 dagen 18/6 de rest 12/12. Of 30 liter kratjes met 3 of 4 stekken per krat. 

SAGE dus.

Groeten,

Hannesh

Deze dushttps://youtu.be/IpOI5h3Vqbg

Edited by Hannesh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar ben ik weer, ik heb nog lekker veel gedroogd knip afval. Ik heb eerder al geprobeerd hasj te maken maar dat was mij niet gelukt.

Wat kan ik met al mijn knip afval, wie o wie... :)

 

20181022_200311.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoezo was hasj maken niet gelukt?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb de ice bucket methode geprobeerd om hasj te maken, maar dit lukte niet. Ergens heb ik het verkeerd gedaan. Ik heb geen speciale spullen om hasj te maken dus probeerde ik maar wat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja hallo, als ik het kan met 

1 glazen pot

1 glazen schaal

1 doekie om rest uit te persen

kan iedereen het :rolleyes2:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites


enige verschil dat ik het in een 2/3 liter glazen pot deed en met de hand heb staan schudden, omdat met de blender gebroken materiaal je hasj groen/vies maakt, doek over een punchbowl gespannen en de boel daarover gegoten/materiaal uitgespreid, ijsblokjes tussen uit staan vissen, materiaal schoonspoelen met vers water (optioneel), en doek losmaken en materiaal uitknijpen boven de schaal
2-4 uur laten bezinken en bovenlaag water (verzameld stof ed) voorzichtig afzuigen met een injectienaald of turkyblaster, dan rest water afzuigen tot de laatste 1/2cm, laten bezinken en dan de truuk; schaal of emmer heel voorzichtig scheef zetten, de hasjsmurrie blijft zitten en water kan makkelijker afgezogen worden, uurtje laten staan en stukje verder draaien etcetc

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een (plastic) pot, een panty, en schudden maar.

Ik heb vaak hasj gemaakt van knipafval door het eerst goed te laten drogen, daarna een nachtje in de vriezer, en dan in een plastic pot te stoppen, een panty over de opening heen en dan goed schudden, kan eigenlijk niets mis gaan! Niet te veel tegelijk in de pot doen zodat het goed kan bewegen en de trichomen goed los kunnen komen. Geen gekloot met water en laten drogen, direct hasj.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar je wilt geen paar honderd gram met de hand zeven, en er komt minder af, en je moet de goede maat panty hebben, ijs is hufterproof ;) 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het leek er ook niet op dat daar een paar honderd gram lag. ;)

 

Waarom komt er minder af, je kan zo vaak je knip schudden, tot er niets meer af komt. Je krijgt schonere hash, je kan namelijk duidelijk zien dat na een aantal keer schudden er ook groen mee gaat komen, dan kan je er voor kiezen te stoppen, of als een beetje groen er tussen niet uit maakt, ga je nog wat langer door. Een panty kan je strakker om een pot doen, dan is de maat iets groter, doe je die wat minder strak, is de zeefmaat iets kleiner. Minder gekut voor zo een hoopje knipafval als hij heeft. Ik vond het altijd erg fijn en snel werken. Wel zorgen dat je knip goed bevroren is, en na een keer schudden eventueel nog even terug in de vriezer leggen.

Ik heb ook wel met water en ijs geprobeerd, maar vond dat toch een heel gekut en geknoei. Maar ieder zijn eigen methode.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

omdat er veel trichomes aan het blad krijgen zitten of tussen een gevouwen blaadje etc, ik heb enkel afgezeefd materiaal gebruikt waar ik niets vanaf kon zeven, maar na een de doop kag er toch een berg hasj op de bodem

bij ijs komt geen groen mee want je beschadigd het materiaal niet, het klotsen/kou doet dat, dat maakt het verschil

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/31/2018 at 7:15 PM, Buyuk said:

Daar ben ik weer, ik heb nog lekker veel gedroogd knip afval. Ik heb eerder al geprobeerd hasj te maken maar dat was mij niet gelukt.

Wat kan ik met al mijn knip afval, wie o wie... :)

 

20181022_200311.jpg

Dit is de manier! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aloha allemaal,

Ik ga binnenkort weer mijn tentje vol ongedierte uitpakken, wat kan ik gebruiken om de tent schoon te maken.

Dit keer heb ik er lang over nagedacht en ik ben er nu zeker van om te beginnen met stekjes die ik van een stekkenboer ga kopen. wat zou ik moeten gebruiken om de stekjes schoon te spuiten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het gaat weer vriezen, zet je tent een paar dagen op je balkon :P

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed stofzuigen,daarna een dettol oplossing met water maken en in een sprayflacon doen.
Alle hoeken en kieren inspuiten en direct afnemen met een doek.
De grote oppervlaktes bewaren voor het laatst als je nog maar weinig zin hebt:lol:
Haal eerst je koolfilter eruit,dan kun je de boel droog laten trekken op de afzuiging of droog goed na>het is maar net wat je makkelijk vind.

Niet vergeten je grondzeil ook eerst te verwijderen,want daartussen kunnen ze ook verstoppen.:ph34r:
 

Stekkenboeren hebben ook vaak beestjes lopen die resistent zijn voor bepaalde gif soorten en gebruiken dus ook gif.
En met stekken van een stekkenboer is het meestal dus ook ach en wee helaas.
Er zijn ook wel goede hoor,maar vind ze maar eens in 1 keer dat is mazzel hebben.

Beter is fem. zaden te halen bij een goede breeder,ipv uit een (goedbedoelde) testbatch zaden bananen planten krijgen die de naam bananen sorbet waar maakte helaas^_^
Elke ronde telt toch?

 


Preventief kan ik je roofmijten aanraden,lekker bio.
Voor elk soort ongedierte is er eigenlijk wel een mijt een aaltje of een bacterie om ze op te vreten.:lol:

Edited by Collie Weed
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

buiten schoon maken... ga het schoon HOUDEN!

dus niet in goed ongeloof je "bijna schone want ik zie niets" stekjes toch in je tent zetten, maar in quarantine tot het ZEKER is dat ze schoon zijn EN er niets stiekem toch in je tent zat

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien is het dan verstandig dat ik een nieuw tentje koop, ik wil geen risico nemen als het om beestjes gaat. 
Tent staat nu al aantal maanden in de kelder, waarschijnlijk zelfs met grond restjes/eitjes omdat ik het niet heb schoon gemaakt.

Ik heb helemaal geen zin in zaadjes, ontkiem proces incl. voor groei duurt meestal veelste lang, allemaal verschillende pheno's, hoogte verschillen in de bloeifase (zorgt voor problemen met led omdat sommige planten bijna geen licht krijgen), zaden die niet willen ontkiemen etc. 
Zaden hebben ook voordelen natuurlijk.

Welke soort beestjes leven er meestal op stekjes en hoe kan ik ze bestrijden ? 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je goeie stekken hebt dan leeft er niks op en hoef je ook niks te bestrijden, maar helaas is dit niet altijd het geval. Ik heb zelf nog nergens last van gehad met mijn stekken.

In het verleden wel eens spint meegemaakt en dat werd bestreden door de hele plant te besproeien van boven tot onder in een of ander chemisch goedje. Daarna is het nooit meer teruggekomen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...