Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Buyuk

120x120 GPLed - SOG, Purple &Lemon Haze

Recommended Posts

Lengte van de plantjes is een toekomstig probleem, ik zit nu met een groter "luxe" probleem die mij wel uren laat zweten.

Irrigatie systeem werkt niet zoals ik wil. Slangetjes met open einde werkt in principe wel maar kan later problemen veroorzaken omdat het door de waterdruk eigenlijk continue grotere gat aan het graven is in de grond.

Goedkoop is Duurkoop !! Dat heb ik ook geleerd... neppe rayets uit china aan de cnl slang verbonden maar de straal dat er uit komt is ook per "Rayet" verschillend en niet precies zoals het moet.

Het is nu 05:00 in de ochtend en ik ben er al 3 uurtjes mee bezig en ondertussen zo pissig dat ik bijna alles omver wou trappen in mijn tent.

Ik heb het maar gelaten zoals het is voor vandaag, maar het lijkt er op dat ik alles er uit ga flikkeren en weer old school met de hand of sproeilans water ga geven.

Of ik koop orginele Rayets sproeipennen als de ingang overeenkomt met de cnl slangen die ik heb

20180801_045347.jpg

Edited by Buyuk Hilmi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag alles behalve Banana Sherbet plantjes getopt, het word meer een Semi SOG. 1 van de Purple haze loopt vergeleken met de rest achter, was misschien verstandiger om die niet te gaan toppen.

Vandaag ga ik mijn orginele rayets ophalen, maar eerst even controleren of het gaat passen in mijn slangetjes.

Hoeveel dagen/weken hebben mijn plantjes nodig om te kunnen herstellen voordat ze de bloei in gaan denken jullie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een dag of 3 dan moet je toch wel herstel gaan zien:D

hoop dat je rayets passen anders good old fashioned gietertje 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mr-w ik hoop zeker ook dat 3 dagen voldoende is voor herstel.

Rayets passen niet in mijn cnl slangetjes, mijn growshop gaat kijken of hij andere verbindingstuitje kan vinden die passen bij de slang voor de rayets.
Als dat ook niet lukt, gietertje of sproeilans...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met dit weer stonden ze bij buiten voor te groeien en heb ze van alles laten doen. Knakken buigen toppen Fimmen. Steeds na dag of 3 stonden ze alweer helemaal mooi de goeie kant op en herstel goed zichtbaar. 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nog een super skunkje in een 20L emmer, meerdere keren getopt. Ik weet niet of ik deze plantje volledig laat afbloeien ivm geur overlast.

20180803_200017.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou hem zsm vernietigen, als het de zelfde locatie is als van de 25 pp. Zou lullig zijn als je mensen aan de deur komen door die ene plant:innocent:

En dan hou je ook nog een beetje rekening met de buren. Hoeven hun niet in de "stank" te zitten :P

Gr, X 

Edited by Xaim
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga er stekken van knippen en vervolgens de rest de kliko in (workshop stekken knippen) :)

het zou idd lullig zijn als er iemand voor mijn deur komt door die ene buitenplantje.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 hours ago, Xaim said:

Ik zou hem zsm vernietigen, als het de zelfde locatie is als van de 25 pp. Zou lullig zijn als je mensen aan de deur komen door die ene plant:innocent:

En dan hou je ook nog een beetje rekening met de buren. Hoeven hun niet in de "stank" te zitten :P

Gr, X 

alles wat d3ze man zegt is bullshit en het is een homootje

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/4/2018 at 11:56 PM, Hatseee said:

alles wat d3ze man zegt is bullshit en het is een homootje

Waarom kom je met zo een reactie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Hatseee Dat is nou precies waarom het hier leegtrekt op dit forum,dit soort sneue opmerkingen.
Oh hij is al gebanned,mooi ! opgeruimd staat netjes.
Aftaaien met je karkas,nooit weer komen.:thumbsdown:

 

@Buyuk Hilmi Nou misschien omdat hij vroeger te weinig aandacht kreeg met 9 broertjes en zusjes,maakt het hem niet meer uit of het negatieve aandacht is of positief da's voor hem gelijk.:lol:
Sneu he?:rofl
Doe maar gewoon die buitenplant weg na het stekken,je kunt geen extra blikvangers gebruiken toch?

 

@Xaim Ja man,dat is niet zo veilig op dat balkon met die plant.
zo zou ik het ook doen,niks buiten als je zoveel binnen hebt.
Ik heb mijn tuin aangelegd v/d winter en nu ik heb er ook geen wiet instaan vanwege die reden.
Het gene wat ik binnen heb staan moet veilig blijven staan.


 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb alleen maar stekken buiten staan voor nu maar vind dat al niks en ik heb amper inkijk in de tuin Hahahaha. Als zon struik groter wordt ga je inderdaad de verkeerde aandacht trekken zo op het balkon. Ziet er wel mooi uit je struikje, kan je die binnen er niet nog bij zetten op een of andere manier

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het heel erg zonde om het weg te gooien, ik denk dat ik een oplossing heb.... Balkon van mijn ouders, die zijn nog aantal weekjes in het buitenland :)

in een verhuisdoos of beide kanten vuilniszak overheen en dan s'nachts 1 straatje verplaatsen :)

 

EDIT: Ouders komen over 4 weken terug, dan heb ik weinig rookbaars over, Dus het word stekjes knippen.
 

Edited by Buyuk Hilmi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga proberen paar stekjes te knippen, ik heb vervolgens helemaal geen idee wat ik met stekjes in een later stadium moet. :)

Denken jullie dat het tijd is om te schakelen naar 12/12 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Buyuk Hilmi Het is altijd goed om wat achter de hand te hebben aan stekjes.
Je kan ook gewoon zoveel mogelijk stekken snijden van die struik en je volgende ronde alvast verzekeren met superskunk.
 

Clones doen ongeveer 2 weken over wortels maken,daarna nog wat weekjes groei en je hebt weer een goed gewas.
Ik zou ze laten wortelen en daarna bij je ouders zetten tijdelijk,als de rest klaar is kun je gelijk door>>>>>;)
 

Super skunk is niet verkeerd,een gouden oudje die nog steeds niet van de kaart te meppen is.:icecream:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net wat @HUFFnPUFF zegt, beter safe than sorry :innocent:

 

Ik zou hem ook niet bij je ouders dumpen, mensen zien jou er naar toe lopen en wie weet wat er allemaal gebeurt.

S'nachts zou ik al helemaal niet gaan lopen sjouwen, mensen die in de nacht dingen doen hebben wat te verbergen :P

Ik zou stekken maken en binnen zetten onder een laag wattage lamp (groeien ze niet te snel), en de moeder omleggen (hoe vervelend dat ook is) of binnen zetten als er ruimte voor is.

en rustig je stekjes opkweken voor de volgende ronde :rolleyes:

 

Ik zou persoonlijk al omgaan op 12/12, ik denk dat je nu al een overvolle tent gaat krijgen, je hebt namelijk een hoop sativa.

Misschien hebben anderen er een andere mening over, maar dit is de mijne :tu

 

 

Gr, X

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je geen goeie vriend met een tuin ofzo die weet wat je doet. Dan hoef je hem niet te knippen dan is het gewoon 1x in je auto ingepakt en snel in de tuin zetten. Want is inderdaad zonde van zon mooie mama

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Collie Weed @Xaim ik denk dat dat het verstandigst is, maar dan moet ik blijkbaar wachten met stekjes knippen want ik moet nog zeker 11 weken bloeien.

Binnen heb ik ook helemaal geen ruimte, als ik stekjes ga knippen moeten ze buiten in een propogator gaan wortelen.

@Mr-w dat is zeker een optie, alleen het punt is dat niemand van mijn hobby af weet, en dat wil ik ook graag zo houden  :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zet hem gewoon in het portiek van je flat ter decoratie, prachtige kamerplant :D

  • Like 3
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je over 4/6 weken pas stekken wilt gaan snijden van deze plant, is de kans groot dat ze al in bloei staat:P

 

Gr,  X

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Buyuk Hilmi

Heb je niet nog ergens een losse TL slingeren of een oud aquarium lichtkapje?
Zou zeker de moeite waard zijn.
Je kunt ze klein houden door snoeien als ze later willen doorpakken.

Je kunt ze zeker wel een week of 8 bewaren als ze op goede grond geworteld staan.
Het duurt al een week of 2 om te wortelen,plus die 8 weken zit je al op 10 weken.
Komt toch aardig in de buurt?
 

@Xaim Klopt,dat zou zonde zijn.
Vegetatief stekken heeft mijn voorkeur,bloeiende planten stekken werken niet altijd even goed mee.
 

@vakman Ik zou dat zeker kunnen waarderen als je bij mij op de flat woont. :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

@vakman zon portiek struik zal dan gedeeld worden als jij daar woonde Hahahaha 

ik heb gewortelde stekken ook gewoon buiten gehad dus als je ze onder een lampje kan zetten houden ze het best lang vol. Heb nu zelf 7 geknipte stekken staan terwijl ik nog een week of 8 moet bloeien  enige wat ik zou kunnen doen is ze bij de mamas in bloei zetten alleen kom ik dan niet helemaal uit met Knippen en drogen omdat dat in dezelfde ruimte gebeurd. 

Helaas als je zo weinig opties en ruimte hebt is het zonde maar misschien maar 1 oplossing en das gewoon afscheid nemen. 

Niemand van hier die hem op wil halen :D ikzelf heb helaas geen plek 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@vakman Portiek van mijn flat als decoratie is zeker een goeie, maar of het wordt gewaardeerd weet ik niet :)

Ik kan eventueel nog een klein  kastje gebruiken voor stekjes, maar daar hangt een t-neon 75 boven, desnoods koop ik een klein extra lampje .
ik heb nog wat Stek en zaaigrond over die ik deze ronde heb gebruikt, is dat voldoende als ik stekjes zo ongeveer 10 weekjes wil laten wortelen/groeien ?
En wat voor potjes moet ik dan gebruiken want mijn ruimte is heel beperkt.

Update:

Banana Sherbet vrouwtjes zijn ook getopt, weekend gaan ze over naar 12/12.
De uitblinker is in mijn ogen de Critical Kush waar ik het bijna niet over heb.

Heb helaas niks gehoord van mijn growshop over de rayets en verbindingstuitjes, chineze nep sproeiers zijn troep en is inmiddels uit mijn tentje.
Ik ga laatste keer poging wagen om met open eindstuk te bewateren anders ga ik even naar de grote growshop Hornbach om een nieuwe sproeilans te kopen :)

ps: eerste foto is de achterblijver

Wie o wie weet wat voor plantje ik naast mijn buitenplantje in de zelfde grond heb staan ? :)

20180808_154210.jpg

20180808_154153.jpg

20180808_154143.jpg

20180808_154127.jpg

20180808_154113.jpg

20180808_153947.jpg

20180808_153959.jpg

Edited by Buyuk Hilmi
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Qat? Hahaha of is dat hem niet?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...