Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

@sannie tnx voor dit mooie verslag. Weer heel wat geleerd. Maar heb een vraag 

alles wat ik tot nu toe gelezen heb over bestuiven behelst zakjes om takken en het opschudden van takken in de zak. Nu heb jij een mooie scrog gebouwd en is mijn vraag zet je die twee papas er gewoon bij en laat je de ventilator zijn werk doen?

Edited by Mr-w

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/28/2018 at 11:28 PM, Mr-w said:

@sannie tnx voor dit mooie verslag. Weer heel wat geleerd. Maar heb een vraag 

alles wat ik tot nu toe gelezen heb over bestuiven behelst zakjes om takken en het opschudden van takken in de zak. Nu heb jij een mooie scrog gebouwd en is mijn vraag zet je die twee papas er gewoon bij en laat je de ventilator zijn werk doen?

Ik pak de moeders elke dag en bestuif ze met de hand, en daarna gaan de moeders weer terug naar hun eigen hokje.

 

greetz sannie

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

De zaden zijn uit de toppen gehaald en liggen te drogen. Ik verwacht dat ze nog een weekje moeten drogen en als de kiem testen goed zijn zullen ze in de winkel gezet worden.

De opbrengst viel tegen en we zijn dan ook direct weer op gestart met een nieuwe ronde, ik hoop dat het elkaar een beetje over lapt. Hierdoor ga ik wel een optie aan zetten in de winkel met een beperking op de hoeveelheid aan te schaffen zaden. Dit om meer klanten te laten genieten van deze soort !

Dus ik hoop met een dag of 10 Sugarpunch weer op voorraad te hebben, maar knoop me er niet aan op.

greetz sannie

SP-backsoon.thumb.jpg.eb9d3f2ab181e81b4d2036d367cf3ccc.jpg

  • Like 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sugar Punch is nu weer op voorraad !

Met een maximum van 5 pakjes zaad per klant om zoveel mogelijk klanten te laten genieten van deze soort. De Sugarpunch is razend populair dus wacht niet te lang met bestellen aangezien ik ervaring heb met de hoeveelheid klanten welke deze soort al lang op hun verlang lijstje hebben staan.

Veel plezier 

 

greetz sannie

  • Like 1
  • Thanks 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is nog eens goed nieuws ;)

Mijn bestelling staat al, binnenkort lekker snoepen :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Got them :showoff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...