Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

titatovenaar13

Documentaire Wietexperiment

Recommended Posts

Voor een nieuwe documentaire voor de publieke omroep ben ik op zoek naar mensen die cannabis telen en daarover willen vertellen. In deze documentaire wordt de regulering van de wietteelt en het opzet naar het wietexperiment in beeld gebracht.

Buiten interviews met politici en gemeenten die graag deelnemen aan het experiment, laten we ook heel graag het perspectief van  mensen uit de cannabis-branche zien. Zij kunnen natuurlijk het beste uitleggen wat er mankeert aan het huidige beleid en wat er volgens hen zou moeten veranderen. 

Vind jij ook dat er een nieuw beleid moet komen en heb je duidelijke ideeën over de invulling hiervan? Dan zou ik heel graag met je in contact komen.

Lijkt dit je leuk, wil jij je mening geven, of heb je er nog wat vragen over..

Mail dan naar Hanan@bromet.nl

*edit

Ik plaats dit bericht voor een vriendin dus als jullie mij iets sturen duurt het misschien even voordat zij het leest/antwoord

 

Edited by titatovenaar13

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt post van het minilab:rolleyes:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat voor type kweker zijn jullie naar op zoek? Medicinale, hobby of brood-kwekers? Of juist alle 3? :P

Edit: het mailadres werkt voor geen meter :huh:

Edited by KenJeKenny!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

is van de politie .

bromsnor

dat voel je toch direct aan .

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik laat het je weten
brombeer:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha nee dit heeft niets met de politie te maken, macerror.

ik snap je paranoïde (positief bedoeld).

maar om dat even te voeden ; die kunnen ook meelezen zoals ik dat eerder deed toen ik nog geen account had :lol:

Als het goed is hebben de mensen die gemaild hebben ondertussen bericht terug gehad toch? Zo niet, pb me aub dan even. 

 

gr! 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...