Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
De_Föhn

Philips Naturis 55 clean air

Recommended Posts

Heb nog zo'n Philips Naturis 55 clean air staan. Daar gaan koolstof filters in. Iemand enig idee of dit gaat helpen als extra geur bestrijder bij het knippen ? Of kan ik de 40 euro voor de filters beter in mijn zak houden en dat ding in de container knikkeren ?

naturis.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik knip altijd in de ruimte waarin mijn hok staat (buiten het hok zelf dus). Als ik in mijn hok de afzuiger (met filter) aanzet, en dus lucht binnen de kamer door het hok en filter laat circuleren, zorgt dit er voor dat de geur iig niet tot de verdieping er onder te ruiken is. Dit scheelt dus wel.

Ik kan me zo voorstellen dat zo'n ding als dat van jou het zelfde effect heeft. Beetje afhankelijk ook hoeveel lucht hij er doorheen trekt natuurlijk

Edited by cannarie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jazeker. Knippen drogen doe het allemaal in dezelfde ruimte waar hokje staat en liefst in de nacht, maar als ik deze er nog bij kan zetten als ik dat soort activiteiten aan het ontplooien ben. Alle beetjes helpen, merk toch wel: 2x deurtje open om naar de WC te gaan of wat te drinken halen en je ruikt het twee verdiepingen lager. Dacht wellicht iemand die al ervaring heeft met zo'n ding. Ga het gewoon proberen. Kijken of het wat is. Heb overigens ook van die geur blokjes gebruikt de laatste keer knippen  1 in de hal gelegd. Dat werkte ook al goed. Kaneel/appel geurtje. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...