Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Melovesgreen

85 x amnesia kweektentje

Recommended Posts

Afzuiging volop aan terwijl je er een airco op zet die 300 kuub per uur doet is hetzelfde als een kleine airco in een grote kamer met alle ramen wagenwijd open. Dat koelt niet echt. Als je airco gebruikt dien je minimaal lucht te verversen.

Bovendien, je airco zuigt via twee inlaten lucht aan, 1 inlaat zuigt lucht aan om de warmte van je airco af te voeren. De andere inlaat zuigt warme lucht aan die daarna gekoelt de airco weer verlaat. Jouw airco zou voor het mooie die 2de inlaat ook aan je tent gekoppelt dienen te hebben. Zodoende blaast hij geen lucht van buiten in, hij circuleert enkel maar de lucht in je tent.

De lucht die hij aanzuigt om zichzelf te koelen komt het beste van buiten en gaat via de airco ook het beste weer naar buiten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Melovesgreen said:

wat kan er mis mee zijn. Zit wen can filter op van 1 meter hoog.

Wat zit er aan de andere kan van de afzuiger? Maw, waar blaas je je lucht op uit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lucht wordt uitgeblazen naar een verdieping beneden en gaat zo via de ramen eruit. Een ander growshop vertelde me vandaag dat een canfilter van 1 meter hoog maar 1500kuub is dus niet groot genoeg voor mn afzuiging? Dat ding is een joekel en erg breed.. de grow van waar ik het kocht zei me dat het perfect ervoor was. Want vind het toch wel erg om zo weing lampen aan te hebben in zo een tent

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kun je de warme lucht niet tijdelijk afblazen naar buiten?  Want je kunt de warmte een verdieping lager wel uitblazen maar die schiet natuurlijk grotendeels weer omhoog, zeker als er via de open ramen een hoop extra warmte binnenkomt ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan blaas je volgens mij meer lucht in de tent dan dr uit. Ben geen expert maar volgens mij moet je meer kuubs wegzuigen dan inblazen. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Can Original heeft volgens mij geen 3500m3 filters alleen Lite versies.

Ze hebben er wel één van 1.5 meter die is 2500m3 dat is het maximale voor Can Original en die weegt volgens mij rond de 80kg. Ik zou er gewoon nog één van 1500m3 bij hangen met een T stuk. 

Hoeveel meter slang gebruik je eigenlijk?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou weer een update, beetje overvoeding gehad dus laatste 2 keer minimaal voeding gegeven. Vorig week begonnen met meegeven bloombastic.

Week 7 dag 1

 

gaat niet super maar ik bloei ze toch af zodat we wat kunnen cashen en wat kunnen gaan aanpassen. Erg klote ook met dit weer in t zuiden tyfus warm

 

En heb mijn filter zn doos even gezocht ik heb toch wel een 3000 het is een can lite

6803DA0F-DEBF-42C9-8F71-F9BF1AD90313.png

AAE9DEFD-11AD-470E-95B4-F39741DDAECB.png

A2883206-8487-4372-B747-D7BE0ECF6AF3.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...