Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Triglav

nieuwe setup

Recommended Posts

Aloa

momenteel een pauze maar neemt niet weg dat ik al wat vooruit kan denken / plannen om te upgraden aangezien ik medise gebruiker ben en de grammen toch snel gaan (olie) en had graag wat jullie meningen gehad :)

heb momenteel

3x tgl 220 liggen 600w cob 3590
250w softbox torin
frequentieregelaar
stekken/zaailingen tentje 100x60   2x24w t5

de andere tenten die ik heb 1M2 en 60x60 worden verkocht en vervangen naar:

 

-optimaal voor de footprint zou zijn 120x120 hierin 9x18l potten

-150x150 zou gaan maar de footprint is niet optimaal als ik de lampen naast elkaar hang heb ik 120x180..    en 150x150 lijkt me zovizo een onhandige maat om in/rond te werken

120x240 waarvan ik 120x180 gebruik of zelfs later evetueel tgl bijkopen heb ik 800w cree , maar dan hoef ik zwaardere afzuiging 500tot 750 torin softbox , maar aangezien ik de 250softbox volle toeren nu al lichtjes kan horen in de slaapkamer ernaast denk ik dit not done zal zijn ook zou er weinig bewegins ruimte zijn in de kamer en bij een inval oogt die toch een stuk impressionanter??

 

dan kwam ik nog deze tegen waar mijn voorkeur naar uitga lijkt me net iets beter te passen in de ruimte waar die komt en lijkt me mooie afmetingen om netjes in rond te werken maar jammer genoeg geen info/reviews over te vinden iemand hier ervaringen?

https://www.greensell.nl/a-46335830/speciale-afmeting-kweektenten/growtent-professional-grow-tent-1m-x-2m-x-2m/#description

geen zin in lichtlekken of een tent die giftige damp afgeeft

edit: info nagevraagd bij greensell ze denken het  zou hydrolab zijn al ziet het volgens prentje niet zelfde uit als het hydrolab zou zijn zou volgens mij zijn die wel degelijk ?? zla misschien voor deze gaan starten met 180x100 te benutten kan ik later nog altijd nog extra led bar bijhangen heb ik dan mooi 2m , en past mooi in de kamer :)

 

groeten :D

Edited by Triglav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...