Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
HS LWD

4 x Super Skunk feminized 400watt DR90.

Recommended Posts

Hallo allemaal, terug van weggeweest heb ik weet besloten mijn eigen groentes te kweken aangezien de prijzen onbetaalbaar worden deze dagen.

In het verleden heb ik ook een paar verslagen gemaakt op wietforum en ben nu van plan het zelfde te doen met 4 x Super Skunk :)

 

setup:

*DR 90×90×180

*RK 350 + Can filter 425

*Voeding Canna

*9 liter potten? ( weet niet precies meer wat ik gekocht heb in het verleden. )

 

ben 3 dagen geleden begonnen met bloeien, nadat ik ze ruim 2,5 week heb laten groeien. Ik ben op dit moment nog wat aan het aanklooien met de temperatuur en setup omdat het nogal lang geleden is, maar de gemiddelde temperatuur ligt rond de 27 graden met lamp aan en 20 graden met lamp uit. Fotos zijn ook onderweg als de site weer optimaal werkt :)

Tips, vragen en suggesties zijn welkom!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foto’s kan je nu al uploaden:D  net geprobeerd. Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier alvast een paar foto's van de groei periode van 31 Mei, en 1 foto van de bloei.. kan op 1 of andere manier de rest niet uploaden.

 

LV: 40%

Temp: 24.5

 

Plantjes zien er een beetje droog uit aan de bovenkant, probeer morgen met de lamp uit wat betere foto's te maken.

20180614_003244.jpg

20180607_121633.jpg

20180607_121628.jpg

20180604_203726.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...