Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  

Recommended Posts

Is dit het Tabaksmozaïekvirus ? Ik heb al op verscheidene fora gekeken en het is me niet echt duidelijk. Is een autoflower van 5 weken. Voor een autoflower te zijn is hij behoorlijk klein en heeft hij veel misvormingen.

Ik moet dit zo snel mogenlijk weten zodat ik deze kan omkappen om te vermijden dat mijn white widow ook aangetast wordt.

 

Alvast bedankt.

IMG_20180613_151056.jpg

IMG_20180613_151114.jpg

IMG_20180613_151103.jpg

IMG_20180613_151122.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is toch juist precies dezelfde tekening in het blad als op growweedeasy? Je ziet zeker op die eerste foto, waar de tekening ernstiger is, dat die helft van het blad duidelijk minder goed ontwikkeld is. 

Ik heb dat ook gehad in een plant en als het ernstig is (veel ernstiger dan hier te zien) kan het je wel wat opbrengst kosten. Hetzelfde probleem doet zich dan namelijk voor in de toppen waar dan ook maar de helft van de top zich helemaal goed ontwikkeld. In jouw geval lijkt het me niet zo heel extreem. Helaas zijn mijn foto's uit 2015 weg, maar in het verslag van de Choclope onder 400W led stond daar een foto van B)

Alleen is dit schijnbaar geen TMV. Ook al noemt bijna iedereen het wel zo. Meer een genetische mutatie oid.

In mijn geval was het namelijk zeker niet besmettelijk. De andere planten in dezelfde bak water en dezelfde tent hebben het nooit gekregen. Wat het dus zeer onwaarschijnlijk maakt dat het het besmettelijke TMV is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...