Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
sannie

Forum weer online

Recommended Posts

12 minutes ago, HUFFnPUFF said:

kan dit wat bij iedere user staat niet weg?

  •  

Want je wilt:

                                                                                 Gender: Wolf
                                                                              Location: Het grote bos
                                                                 Taal / Language: Huilen
 

:rofl:rofl:rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

×

[[Template gallery/front/view/imageLightboxFrame is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
 
Wat nu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier ook maar even:

Kan aangezet worden dat we weer replies kunnen plaatsen in het sub-forum "Licht & Voorschakelapparatuur". Je kan daar nu wel een topic starten, maar vervolgens kan dan niemand antwoorden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Werkt goed over het algemeen. Vooral de mobiele variant is erg prettig.

Heb wel een paar keer een error code EX2002 terug gekregen van het forum. Wat bij herladen vervolgens resulteert in 500 error. Enige dat ik zo snel kon vinden over die 2002 error code op invision was een error met de connectie naar mysql. Zal de volgende keer een screenshotje maken. Heb ik niet aan gedacht.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/10/2018 at 9:52 AM, sannie said:

Het heeft 2 maanden mogen duren maar uiteindelijk is het dan toch gelukt om alle data te intregreren, de foto's slokken enorm veel data op het wietforum.

We zijn nog bezig kleine errors op te lossen maar ik verwacht hier niet veel problemen.

We draaien nu op de nieuwste software met alle gemakken van dien, ik hoop dat jullie het een verbetering vinden :P

Mocht er nog iets zijn meld het gewoon even en dan gaan we ernaar kijken.

 

greetz sannie

Helaas zijn de fotos in de oude topics van krasi, polletje, en city nog steeds niet zichtbaar. Hebben ze die nou zelf weg gehaald? nee toch want als je in google hun topic namen intikt zie bij google afbeelding wel gewoon hun de oude fotos op vol formaat. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@koek:

Krasi is permanent verbannen, dat is wellicht de oorzaak.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn de forumregels ook nog ergens te zien?

Ik zie ze niet meer, in de nieuw lay-out.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar er is geen duidelijke link meer op de homepage?

Dat is dan een hiaat.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om één of andere reden lijken sommige foto's uit de gallery van "direct url link" of hoe je het ook wil noemen veranderd, daardoor dat sommige foto's niet meer zichtbaar zijn (niet alle topics hebben er "last" van)

Heb in me huidig lopende topic er last van ondervonden :P misschien dat dit ook geldt voor het topic van o.a krasi?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja inderdaad een hiaat.

Ze zijn overigens wel gedateerd (25mei aanpassing wetgeving privacy) maar Sannie zal nu hij op de hoogte is vast snel zorgen dat het weer zichtbaar wordt en met de tijd meegegaan is.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/22/2018 at 12:24 AM, lostchild said:

Ja inderdaad een hiaat.

Ze zijn overigens wel gedateerd (25mei aanpassing wetgeving privacy) maar Sannie zal nu hij op de hoogte is vast snel zorgen dat het weer zichtbaar wordt en met de tijd meegegaan is.

Er ligt sinds 7 augustus j.l. ook een verregaande uitspraak van het Europese hof betreffende het gebruik van foto's.

On 8/21/2018 at 11:07 PM, alkaline said:

Om één of andere reden lijken sommige foto's uit de gallery van "direct url link" of hoe je het ook wil noemen veranderd, daardoor dat sommige foto's niet meer zichtbaar zijn (niet alle topics hebben er "last" van)

Heb in me huidig lopende topic er last van ondervonden :P misschien dat dit ook geldt voor het topic van o.a krasi?

 

Over foto's gesproken, komt er ook een duidelijke "How2" voor het plaatsen van foto's, met ook een vermelding de maximale pixel-size?

Ik ben er al wel achter hoe ik nu moet uploaden, en waar ik mijn album nu kan zien, maar ze in een topic plaatsen lukt tot nu toe alleen in een preview-versie.

Als ik ze Full Size in mijn album wil bekijken krijg ik die foutmelding die ik al eerder heb gepost.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/23/2018 at 9:21 PM, FoolOnTheHill said:

Er ligt sinds 7 augustus j.l. ook een verregaande uitspraak van het Europese hof betreffende het gebruik van foto's.

Over foto's gesproken, komt er ook een duidelijke "How2" voor het plaatsen van foto's, met ook een vermelding de maximale pixel-size?

Ik ben er al wel achter hoe ik nu moet uploaden, en waar ik mijn album nu kan zien, maar ze in een topic plaatsen lukt tot nu toe alleen in een preview-versie.

Als ik ze Full Size in mijn album wil bekijken krijg ik die foutmelding die ik al eerder heb gepost.

Kan je ze niet met de "Insert other media" knop rechtsonderaan het bericht plaatsen? Ik kies dan voor Ïnsert existing attachment" en dan krijg ik al mijn gallery foto's te zien waar ik uit kan kiezen welke ik wil plaatsen. Volgens mij komen ze dan wel in de maximale resolutie eruit. Al is dat maximaal 1024x768, dus echt hoge resolutie is het niet als je dat misschien bedoelt.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt, ik zal het eens proberen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind die activity stream helemaal niks, zijn ze helemaal blij mee op dat invision forum, "ja maaaaar andere media gebruiken het al jaaaaren", aaaahhh, kan mij geen zak schelen wat facebook of w/e gebruikt, ffs. Kan alleen als user die shit aanpassen, zoek je als gast dan kan je er niks mee. 

Als ik een reply wil neerzetten was er op de vorige versie zo'n knopje bovenaan waar je word documenten in kon zetten zodat het meteen forum functioneel is, anders had je het gezeik dat het lettertype werd aangepast naar iets wat niet leesbaar was. Waar zit die knop nu? Is die er nog wel? Kan hem niet meer vinden, heb nu allemaal gigantische, vetgedrukte zinnen afgewisseld met hele kleine omdat ik een reply uit word heb gekopieerd, beetje vaag.

Zie ook alleen maar de "quick reply" verschijnen als ik wil posten, had de vorige versie ook niet, verdwaal echt in die forum functionaliteit, lol. :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Euhhh.....ja . Ik ben al weer wat ouder dus snap ik niks van wat je allemaal zegt , Blow

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@blowmonkey

Word vervuilt je tekst met een heleboel code..

Kopieer en plak je tekst uit Word in een leeg kladblok, kies voor Ja op de vraag die je dan krijgt en check de tekst, is dit naar wens doe dan CTRL + a (select all) en kopieer en plak in het reply venster op WF et voila, schone tekst.

Wil je ons en de server blijven pesten met je vervuilende Word taal (ik kan niet garanderen dat het nog zo werkt als eerder) kies dan voor de knop <> en plak je tekst uit Word net zoals je gewend was.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, lostchild said:

Wil je ons en de server blijven pesten met je vervuilende Word taal.

iZZXIGF.jpg

 

lol, maar dat is idd een goede, kladblok. 

edit: het werkt. :p

Edited by Blowmonkey

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...