Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
GT3

Wat Met De Geur Indien Hoog

Recommended Posts

Dag allemaal

 

ik vroeg me af welk verschil ivm geur(overlast) er zou zijn beneden op de grond met volgende setup:

Hoogte: 5,5 meter boven de grond

Op een paar meter van veel hoge grote bomen

 

Heeft er iemand enig idee of dit een aanzienlijk verschil zou maken?

 

Ik ken niet veel over de windmaterie maar ik veronderstel, aangezien de geur natuurlijk meegaat met de wind, de geur gewoon de een andere kant wegwaait op dezelfde hoogte en pas veel later of niet beneden komt.

Kan wind ‘naar beneden’ waaien?

 

En nog een laatste vraagje:

Wat indien het windstil is, maar je zit op 5,5m hoogte, hoe verspreid de geur zich dan?

 

 

Ik heb er echt geen idee van, iemand ervaring mee?

Het is natuurlijk ivm buren haha, maar die zitten er ook niet super dicht bij hoor,..

 

bedankt!

 

Gt3

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wind kan alle kanten op dus buren die lager wonen zouden ook wat van de geur mee kunnen krijgen.

Had vroeger buren 4 huizen verderop (appartement dan, geen vrijstaande woningen of zo) op de 1e verdieping en dat rook in ook in mijn tuin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor je reactie jeff!

4 huizen verderop is toch al zeker 20m verder dan? Misschien net daarom dat het in jou tuin kwam en niet in de tuin van zijn rechtstreekse buur?

 

Geur(overlast) mag er desnoods zijn, zolang het maar ver genoeg weg is zodat het niet van bij mij lijkt te komen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

indien je hoog zit zal niemand er last van hebben :whistle:

 

nu ff serieus.. als een hoge schoorsteen de oplossing zou zijn voor de geur zou je dan niet verwachten dat je in druk bevolkte gebieden veel meer hoge schoorstenen zou zien ?

en dan zijn wij gewoon de sukkels die niet op dat idee komen en daarom maar gewoon ff voor de fun een koolstof filter erbij hangen?

 

blij dat k een sukkel ben dan en gewoon een filter heb hangen zonder filter is het simpel :execute :wave: :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zet voor de lol eens een barbecuetje met sardientjes neer bij je en vraag na een minuut of 10 aan je (beneden)buren of ze dat ruiken. :icecream:

 

Met dit soort dingen mag je niet spelen, dat moet goed zitten. Zo zijn er wel meer van die basisdingetjes die met je veiligheid te maken hebben en die gewoon goed moeten zitten.

 

Weet jij eigenlijk wel wat er met je gebeurt als je gepakt wordt met je wietplantjes?

Edited by Twiet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...