Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
420Python

Bladprobleem, Trage Groei.

Recommended Posts

Beste Wietforum leden

 

Ik heb een probleem met mijn Northern Lights autoflower van greenhouseseeds. Deze is 3 weken en 3 dagen oud maar lijkt niet echt goed te groeien. Ook vertoont ze veel vlekken op de bladeren. Hier de foto's.

IMG_20180531_163406.jpg

IMG_20180531_163414.jpg

 

Ze staat in biobizz light mix. Heeft nogmaar 1x voeding gehad. 50 % van de aanbevolen hoeveelheid. Ik gebruik de volledige biobizz organic line.

 

Ze staan ook buiten maar zet ze snachts binnen voor eventueel onweer. Ook zorg ik altijd voor de juiste ph waarden.

 

 

Alvast bedankt

 

 

 

420Python

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt wel alsof dat plantje al dat water van de afgelopen dagen niet zo goed kan verwerken.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb zelf ook AF Northern Lights, 5 weken geleden gezet, staan ook buiten en de mijne zijn ook maar even groot en beginnen al te bloeien terwijl ze nog maar 15 cm groot zijn. Ik hoop dat ze nog een groeischeut zullen krijgen of het word echt niets dit jaar.

Ander jaar white widow gezet (ook van greenhousseeds), had toen super planten met mooie opbrengst en zeer goeie toppen. Ik denk dat ik geen AF meer zal zetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt wel alsof dat plantje al dat water van de afgelopen dagen niet zo goed kan verwerken.

Heb ze geen water meer gegeven en het wordt alsmaar Erger

Share this post


Link to post
Share on other sites

omdat waarschijnlijk de pot door de regen al zo nat staat, dat een klein plantje de hoeveelheid water niet kan verwerken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn buikgevoel zegt dat er toch iets anders mis is. Het blijft verergeren..

 

 

IMG_20180608_203728.jpg

IMG_20180608_203724.jpg

IMG_20180608_203717.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je plant geeft met 5 vingerig blad ook al n beetje aan dat er iets niet jofel is. Toch gok ik op een natte pot, dat lost ook niet in n paar dagen op

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...