Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
w0lf

Eerste Auto Kweek, Al Voeden Of Niet?

Recommended Posts

achterblijver ff op een omgekeerde pot zetten... plantjes zien er volgens mij niet uit alsof ze om voeding staan te springen, wellicht wat p strakjes in de bloei

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke ik wacht nog wel even met voeden. momenteel krijgen ze 200 ml water per dag lijkt allemaal wel goed te gaan.

Straks moet ik dan wel eentje langer laten staan, en de rest kan ik dus niet in de tent drogen.

Maar daar heb ik al een idee voor. verhuis doos paar gaten erin en een prima klima filter/fan ervoor die kosten me 50 eur, mooie budget oplossing dacht ik zo :D

 

En ik heb nu eigenlijk al spijt van dat ik voor autoflowers heb gekozen, nou weet ik niet wat ik kan verwachten maar vast lang niet zoveel als normale. Voordeel is dat ze zaad tot oogst in 56 dagen voltooid. Als ik de snoeppot kan vullen met 100g ben ik zeker tevreden, maar of het haalbaar is.. we shall see.

De lamp hangt nu tijdens de groei vrij hoog (50 cm). in de bloei hang ik hem wat lager, ik zit nu een beetje met de temp buiten. Gelukkig zit het met de temp in de tent nog wel mee, maar zodra ik de grond ventilator uitzet gaat hij toch zo naar 33. Blijft nu mooi op maximaal 30, misschien niet ideaal maar de afzuiger draait echt maar minimaal zodat er lichte onderdruk is , je niks ruikt en het lekker stil werkt.

 

Mijn maatje heeft deze eerder gekweekt ook voor de eerste keer. Ik was gelijk verliefd op de smaak en de geur van deze auto's, zijn echt heerlijk weg te roken echt een bubble/fruit achtige smaak. Hij had echter het probleem dat in de 6e week de bladeren gewoon geel waren en dus niet goed licht opnamen, ik hoop dit te voorkomen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1) als je zo gaat drogen, zet je stofzuiger dan op een timer, als je met een continu draaiende afzuiger in zijn kleine ruimte droogt, droog je veel te snel en dat scheelt je een berg smaak. Beter is bijv 5 minuten per uur laten draaien ofzo. Beste is 20 graden en in t donker in 10/14 dagen drogen. En dan nog een tijd curen.

2) let op met "standaard" 200ml per dag geven, leer je potten met de hand te wegen, dan geef je water naar behoefte en loop je niét het risico dat je pot in een moddermoeras veranderd.

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...