Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
S65AMG

Bewerkte Weed Herkennen

Recommended Posts

Het is helemaal niet lastig. Als de klachten veroorzaakt worden door de "straling" van een GSM mast dan is dat aan te tonen met zo'n onderzoek. Dan moeten de klachten op zijn minst vaker voor komen als de mast aan staat dan als die niet aan staat. Zo simpel als wat. Dat was dus aantoonbaar niet het geval.

 

Puur nocebo effect. Kan ook vervelend zijn, maar technisch gezien is het dus wel gezweef ja als je last hebt van iets wat er niet is.

 

en nu verder met spoelen of niet spoelen

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is wel lastig om je ervaring tav het roken van cannabis om te zetten in kwali- of kwantitatieve gegevens, :innocent:

die zendmast kun je toch niet spoelen, hehehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

met het risico om in de ratio te blijven hangen.

Want jij stelt voor om klachten van psychosomatishe aard irrationeel te benaderen?

 

Er zal misschien nog niet voldoende bewijs zijn om de nadelige gevolgen van niet spoelen aan te tonen of te ontkrachten, al is dit zeker wel te onderzoeken. Maar het punt wat ik deze hele discussie tegen alle pro spoelers probeer te maken, is wees dan zo rationeel om te beseffen dat je niet alle wijsheid in pacht hebt. En gooi niet alle deuren dicht als iemand met een ander idee komt. Dan blijf je in de emotie hangen namelijk.

Edited by cannarie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe kom je daarbij?

Wat een vreemde koppeling,

En je eindigt precies met wat ik bedoel: zo extreem als in emoties blijven hangen.

 

en als jij schrijft dat jij "je punt wil maken" tegen anderen.....

yeah right, dan krijg je bij voorbaat al gelijk hoor.

over ergens in blijven hangen gesproken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe ik daarbij kom? Waar wietefras aangeeft dat bewezen was dat mensen hun eigen klachten creëerden, omdat ze zich lieten leiden door irrationele gedachten, zeg jij dat we vooral niet in het rationele moeten blijven hangen. Want energie en trillingen.

 

En ik wil bij voorbaat mijn gelijk hebben? Riep jij niet meteen in het begin dat het nut van spoelen onomstotelijk vast stond? En sloot je je daarmee niet gelijk af voor elk rationeel tegenargument?

 

Of had je die 2 links (die overigens niet van Karel Of .eu kwamen, @wietefras) wel kritisch doorgelezen en bedacht waarin de schrijvers hierin fout zaten? Je bent er iig niet op ingegaan.

 

Dus ik heb reden genoeg om aan te nemen dat jij dit hele gebeuren niet rationeel benadert. Of ga je nu weer doen of het je was ontgaan aan een discussie deel te nemen? Zeg dan helemaal niks

Edited by cannarie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ rabarbaar :

Ik vraag me dan nu wel af of ik dan de (on)gespoelde top eruit pik,tussen alles.

Als het door 1 en dezelfde geteeld is en dezelfde planten/voedingslijn zijn misschien wel.

Anders is het een longshot natuurlijk. :likken:

 

Ik ga ook pas spoelen als er bijna niks meer gebeurt in de toppen(alleen nog harsaanmaak) en ze al minder gaan drinken.

 

@ Wietefras :

dat van die chocolope klinkt bekend,ik had er last van met die Chemdawg van Humboldt seeds.

Verder niets fout gedaan dan precies op de hoogste E.C. wat mogelijk te metaboliseren was voor ze.

Wel gespoeld.

 

Op de pijp echt wel kuchen hoor v/d kriebeldepiebel,effect was ook zwaar trouwens haha.

 

Maar van 1 top krijg je geen hartkloppingen hoor fras,dan moet het 5 gram per dag voor 2 weken wezen.

Dan krijg ik er echt wel last van,en alleen bij de shopwiet hier in Emmen.(ze hebben geeneens een actuele kaart)

 

uit Coevorden heb ik weer nergens last van met zulke hoeveelheden,voor zolang.

Ook wel lekkere wiet altijd bij de Ankara daarzo,en een goede (h)eerlijke zak krijg je altijd. :dribble:

En een kaart die klopt :rtfm:

 

Nuff said...... :hug:

 

Jah Bless!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik denk dat deze discussie een stille dood sterft.

Maakt niet uit, wat gezegd is zal ongetwijfeld door spoken bij de nieuwsgierigen onder ons.

Ben er niet over uit, neig nogsteeds richting niet spoelen maar wuif collies bijdrage niet zomaar weg.

Was weer leuk en redelijk respectvol.

Gay he ? Maar vele malen productiever dan ordinair poep gooien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar van 1 top krijg je geen hartkloppingen hoor fras,dan moet het 5 gram per dag voor 2 weken wezen.

Dan krijg ik er echt wel last van,en alleen bij de shopwiet hier in Emmen.(ze hebben geeneens een actuele kaart)

Nou ik heb bij shopwiet toch ook wel een keer hartkloppingen gehad en dat was maar een grammetje (en daar maar een klein deel van), maar misschien was daar meer mee aan de hand dan.
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was het wit en zei de shophouder dat je deze niet moest roken, maar met een rietje al snuivend in de neus aanbrengen?

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey cannarietje

zing is een ander liedje

want dit gezever

:whistle: :whistle: :whistle:

 

ga ff voor jezelf bepalen wat een ander wel of niet mag.

feestneus/

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt helemaal gelijk, weetje. Ik blijf er steeds geen rekening mee houden dat je geen tegenspraak duldt en alleen maar om kritiek heen lult. Dat moet je inderdaad gewoon helemaal zelf weten en dan draagt dat gezeur van mij ook niet bij aan de goede sfeer hier. Dat had ik me eerder mogen realiseren, maar ik naai mezelf nou eenmaal ook wel eens te veel op. Mijn excuses hiervoor.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

je zou eens moeten lezen wat ik schrijf.

het ENIGE wat ik probeer aan te stippen

is dat je gevoel/ hoe je iets ervaart

weldegelijk een plaatsje mag hebben

in het tot stand komen van een mening.

 

dat is het enige wat ik schrijf.

zonder gedram of wat dan ook.

kijk, dat jij telkens dingen zo wil draaien zodat je een ander ter verantwoording kan roepen

aan dat spelletje doe ik niet mee.

 

en dat opnaaien zie ik hier al een tijdje gebeuren

let op je gezondheid.

en geef een ander ook wat ruimte.

 

zoals ik al eerder zei in dit topic:

het is inderdaad erg lastig om "het ervaren"van iets om te zetten in kwali- of kwantitatieve gegevens,

 

Dus om nu te zeggen dat ik gelijk wil hebben....

waarmee dan eigenlijk?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kweek op aarde/cocos met Biobizz meststoffen... De laatste 1,5 week stop ik met voeding, de laatste 4 dagen snij ik de planten af en zet ze in bakken water (kraanwater), gewoon nog onder het normale lichtschema. Dan rustig drogen in een apart tentje (op z'n koppie) en cure ik dan de wiet een week of 8. Deze methode werkt voor mij prima. Top kwaliteit wiet.

Ik heb deze methode vroeger ook altijd gebruikt met m'n buiten plantjes. Je krijgt naar mijn idee niet alle voeding uit de aarde gespoeld. Wellicht iets om te proberen... Ik behaal er goede resultaten mee.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey nice, die is nieuw voor mij!

enne, nooit last van toprot of schimmel door dat water?

of tja, het oppervlakte van de stam is natuurlijk niets in vergelijking met wortels

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan bij mij echt alle ruimte krijgen hoor. Maar bedenk eens hoe je zelf de toon zet door mensen die simpelweg kritische vragen stellen, zonder hier op in te gaan weg zet als uit de bocht gevlogen wfertjes.

 

Een gevoel kan lastig zijn om te objectiveren ja. Maar als je het simpelweg terug brengt naar "verandert de smaak ja of nee?"of "krijg je er klachten van ja of nee?". Kan dit heel goed. Als je het maar geblindeerd onderzoekt dus.

 

Dus om nu te zeggen dat ik gelijk wil hebben....

waarmee dan eigenlijk?

Je gaat niet eens in op de stelling dat je misschien wel geen gelijk hebt. In mijn ogen mis je dan ook wel een beetje het punt van een forum. Maar nogmaals, je moet het echt helemaal zelf weten.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

dus nog 1 keer:

het is inderdaad erg lastig om "het ervaren"van iets om te zetten in kwali- of kwantitatieve gegevens,

 

 

pffff wat zeg ik hier dan mee???

Ik bedoelde hier mee te zeggen dat het "rationele kamp"" eerder gelijk heeft dan het gevoelsmatige kamp.

dussah snap je het nu?

HIermee geef ik de ander dus juist meer en duidelijkere ruimte, omdat zij makkelijker in feitelijke argumenten kunnen praten.

 

Maar wie wordt hier eigenlijk erg snel voor zwever uitgemaakt?

Is dat iemand die de intentie van een forum niet snapt? en ff de "toon"zet daarmee?

Welnee hoor.

 

plantje gewoon wat dagen op water,

ik vind het nog steeds een stunt!! :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gezien de context haal ik het er echt niet zo uit, maar prima.

 

Ik dacht eigenlijk ook wel dat het gevoelsmatige aspect best aan bod is gekomen in de discussie. Maar idd vnl ook de beperkingen daarvan.

Edited by cannarie

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan moet je de context beter bekijken, zodat het niet weer gebeurt.

een kleine -sorry verkeerd begrepen- hoeft niet,

maar een "prima" heb je zelf weinig aan.

en ik zeker niet.

 

juist! er is voornamelijk gewezen op het mogelijke zweef karakter,

dat vond ik oke, het is een ieders goed recht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha zelfs als je het zo uitgelegd hebt kan ik het er niet in terug lezen. Ik ben denk ik de eerste die zijn fouten toegeeft, maar hier kan ik mijn verontschuldigingen echt niet voor aanbieden.

 

Jij bent de gene die over zweven begon hoor. Er is alleen gewezen op de beperkingen die de eigen ervaring met zich meebrengt.

 

Maar als jij er voor kiest om het gevoel zwaarder te laten wegen dan de ratio, zou ik je idd wel willen classificeren als zwever. Ook helemaal prima! Ik zal alleen persoonlijk niet zo snel naar je advies luisteren. Misschien alleen dat dit dan een geschikter forum is voor jou ;) https://www.paranormaalforum.nl/

 

Edit: de keer dat je jezelf quotte zou je het als je je best doet idd een soort van uit de volgende zin kunnen halen wat je bedoelde. Maarja, als je al niet het zelfde zei in de gequote tekst.

Edited by cannarie
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

man ow man ow man

wat heb jij toch met dat zweverige gedoe?

 

je bent me nu weer een mening in mijn schoenen aan het schuiven jomanda.

t is wel duidelijk nu.

 

back to belangrijke zaken. wat een gemiep 2000-

Share this post


Link to post
Share on other sites

djeezlouise...is dit nou "lullen om te lullen" of daadwerkelijk uitwerken van een vraagstuk? geef elkaar ff een paar centimeter ruimte...hier is t te warm voor mannen!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan het niet meer volgen.

Gaat deze pragmatische pet te boven.

Enniewee, leuk dat je daar mee komt Mr gdk.

Dat lijkt op de mythe die wel schijnt te werken.

Zou het even terug moeten lezen om precieser te zijn, maar dat maakt voor het verhaal nu niet uit.

2e link die ik gepost heb, ongeveer op 2/3 van de eerste post.

 

De laatste 4 dagen verzuipt men de plant, niet gewoon heel veel geven maar de wortels letterlijk verzuipen.

Daardoor begint het curen voor het oogsten schijnbaar.

Weet niet waarom iemand zo vroeg al wil curen, maar het schijnt te werken.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

het zou zo leuk zijn om dit soort dingen te testen:

zelfde genetica op aarde en hydro

en spoelen zoals jij aangeeft op page 1.

en de verschillende technieken die er worden geopperd.

 

en dan???

 

meeting.

 

testlabs zoals in de states, whoohaaa

iedere kast andere opstelling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot overmaat van ramp speelt het droog- en cureproces ook een belangrijke rol in de uiteindelijke individuele rookervaring.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...