Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

CannaDanny

Monstercroppen Met Haze

Recommended Posts

Toch nr. 7 ook overgepot naar 14 liter samen met 11 zaailingen volle bak nu.... En 6 extra planten in  liter potten (op de foto 2 kleintjes vooraan). 

vy3AL4A.jpg

 

Edited by CannaDanny
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Quick update mensen

Er zit weer wat groei in. De grootste planten wat gebogen om ze op gelijke hoogte te houden. Ze zijn best snel hersteld van het overpotten in tegenstelling tot de zaailingen. Zojuist ongeveer 300 ml water per pot gegeven. Door de warmte droogt de bovenlaag snel uit. Om dat tegen te gaan gebruikte ik perliet bij de kleine potten, bij deze was het de bedoeling om kleikorrels te gebruiken. Helaas heb ik door omstandigheden geen tijd gehad. Volgende week snel in huis halen, het blijft voorlopig nog warm... 

v43P8XE.jpg

Greetz CD 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Begint nu toch wel groei in te komen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

duurd ff maar dan hebbie ook wat .

:verrygood

 

  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey luitjes 

Het is bijna de Sahara, temperatuur tussen 25-29 snachts en 30+ overdag. Ik heb moeite om de aarde niet uit te laten drogen (gebeurt toch) terwijl de potten niet lichter worden. Ondanks de tropische temperaturen groeien ze wel, maar langzaam.  Begin augustus gaan ze in de bloei... Of als ze 40 cm zijn gegroeid. 

YAIEuTg.jpg

Greetz CD 

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago, CannaDanny said:

Ik heb moeite om de aarde niet uit te laten drogen (gebeurt toch) terwijl de potten niet lichter worden.

?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beetje vaag getypt 

Wat ik bedoel is dat ik nauwelijks water geef van boven (5 liter totaal, over 18 potten van 14 liter, om de dag) en de potten niet lichter worden. Ik had ze ingewaterd met 1 liter ongeveer per pot vlak voordat ze in deze pot gingen. Betekent dat er geen wortels groeien... Hoe dan? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Luie planten misschien? Dat ze genoeg water tot hun beschikking hebben waardoor de wortels niet genoeg tot onder in de pot verdeeld zitten nog? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon het oppervlak ook vochtig houden en de natuur nabootsen,van onder wateren is niet echt normaal voor een plant.
Ik eet toch ook niet via mijn kont hahaha :rofl

 

Aarde moet vochtig zijn om de dynamiek te behouden met uitwisseling van stoffen,als het droog is wil dat niet helemaal goed en is er dus minder beschikbaar.
Dus gewoon van boven wateren zou het droogteprobleem moeten oplossen Danny.^_^

 

Nu is het wachten op 5 of 7 vingerig blad voordat je ze kan afbloeien.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Collie Weed said:

Gewoon het oppervlak ook vochtig houden en de natuur nabootsen,van onder wateren is niet echt normaal voor een plant.
Ik eet toch ook niet via mijn kont hahaha :rofl

 

Aarde moet vochtig zijn om de dynamiek te behouden met uitwisseling van stoffen,als het droog is wil dat niet helemaal goed en is er dus minder beschikbaar.
Dus gewoon van boven wateren zou het droogteprobleem moeten oplossen Danny.^_^

 

Nu is het wachten op 5 of 7 vingerig blad voordat je ze kan afbloeien.

 

 

Komt goed en 5 vingers hebben ze al... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

:tu

 

Klote he die f*cking zomer hitte ? :thumbsdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 minutes ago, Collie Weed said:

 

:tu

 

Klote he die f*cking zomer hitte ? :thumbsdown:

Ja en nee. Voor de kinderen ideaal, lekker zwemmen. En toch maar 1 lamp minder (1x400watt nu) want het word nóg warmerrrrr dus nee niet fijn voor de hobbyist

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ken het. Ik heb het lampje snachts branden en nog steeds is het tussen de 28 en 32 graden in die tent. Heb de lamp nu wel wat hoger gehangen. 70 ongeveer zodat de fans wat meer kans hebben de warme lucht weg te blazen. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...