Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
greentjeonatrip

Een Compliment Maken Aan Een Ander Forumlid

Recommended Posts

Sinds vorig jaar ben ik actief op dit forum. een forum waar alles in zit. Wanneer ik nu even terugblik sinds ik mij heb aangemeld komt het toch weleens voor dat de volgende woorden mij door het hoofd schieten en ik kan slechts vermoeden dat dit wel bij meer forumlieden speelt: Emotie, interpretatie, anticipatie, humor,respect, meningsverschil....en ik kan eigenlijk nog wel even doorgaan.

Wat ik in het dagelijks leven wel vaker meemaak en ook soms wel werkgerelateerd is, is dat we in tijden leven waarin het schijnbaar moeite kost om eens aandachtig naar elkaar te luisteren (heb ik ook wel last van ) en alles moet tegenwoordig sneller en het liefst tegen de laagste prijs. Leuke gesprekken op de werkvloer zijn bijna verleden tijd en er wordt meer gehamerd op wat er fout gaat (wat ook gewoon goed is), maar ik krijg weleens de indruk dat mensen het ook steeds meer uit het oog verliezen dat het ook gewoon leuk is om eens een keertje een compliment te maken aan iemand.

 

Wat ik zelf heb leren ervaren is dat het altijd beter is om te zeggen; Joh, je intenties zijn goed, dat doe je zelfs uitstekend, maar wat dacht je ervan om dit eens op een andere manier te doen. Het is een manier van benaderen waarin je iemand die naar jouw mening echt iets verkeerd doet, misschien toch wel aanzet om eens anders te denken, eens anders te doen, zonder dat je daarbij vervelend uit de hoek komt. Vroeger vond ik het ontzettend belangrijk om aardig gevonden te worden, daar ben ik inmiddels wel van afgestapt, maar ben toch in de regel opgevoed vanuit de gedachte dat ik niet altijd gelijk hoef te hebben, dat ik niet altijd het laatste woord hoef te hebben, dat ik gewoon vriendelijk ben, het kost geen moeite, dat ik veel probeer te lachen, dat ik mensen in hun waarde dien te laten, dat ik niet persoonlijk word als daar niet om gevraagd wordt, dat ik mensen wel voor hun hoofd kan kijken, maar nooit erin. Ik kan zelf hartelijk lachen om mijn eigen blunders en ik ben toch ook wel gewoon eerlijk en als ik je als vriend of vriendin op een barbeque tegenkom en je hebt een nieuw kapsel en 3 mensen zeggen dat ze het geweldig vinden, je gaat vervolgens mij echt, echt om een mening vragen, dan zeg ik (omdat ik dat ook echt vind) heel vriendelijk dat je gewoon een kut kapsel hebt en leg je ook uit waarom ik dat vind.

Wat mij altijd ook weinig moeite heeft gekost is ook om iemand aan te kijken en te zeggen : Je hebt gewoon gelijk, ik had dit (achteraf) beter anders kunnen doen om vervolgens te ondervinden dat mensen dit antwoord soms met enige verbazing ontvangen.....

 

het is zo'n beetje de inleiding waarmee ik forumlieden wil aansporen om ook gewoon eens een keertje een compliment te maken aan een ander. Ik ken jullie allemaal niet (en het is zeker niet de bedoeling dat de blauwe petten ons gaan kennen!) en dat zal voor de meesten onder jullie wellicht ook zijn, maar waarom lees je bijvoorbeeld iemand graag en ervaar hoe ogenschijnlijk makkelijk je dit ook af kan gaan. Je mag ook best meerdere forumlieden benoemen en forumlieden mogen ook best nog eens door ander genoemd worden. Hou er echter rekening mee dat hoe jij een forumlid ervaart, dit voor iemand heel anders kan zijn, maar hou het in dit topic alleen bij complimenten en ga zeker geen prive informatie verschaffen !!!

Oh ja, aangezien ik dit topic heb geopend, ben ik uitgesloten van deelname :likken:

 

En smile people, smile

https://youtu.be/GN-6sQwdhvU

 

Voorbeeldje ? Ik kan er best wel een aantal opnoemen, maar laat ik eens starten met 1. Hier komt de aftrap !

Ik wil heel graag een compliment maken aan forumlid Cannarie. Cannarie probeert naar mijn mening vaak inhoudelijk en als het moet, ook stevig iets bloot te leggen om gewoon erachter te komen of iets ook daadwerkelijk zo is. Daarbij blijft hij of zij naar mijn mening toch ook gewoon vriendelijk en respectabel en wekt dit forumlid op zijn minst de indruk een grote betrokkenheid te hebben bij veel zaken die hier spelen op dit forum. Cannarie, ik lees u graag en u krijgt van mij een dikke 10 !

 

Je kunt het je haast niet voorstellen, maar dit schud ik toch gewoon even uit de mouw en kost mij geen enkele moeite. Ik zou zeggen: Probeer het eens !

Edited by greentjeonatrip
  • Like 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1 complimenten aan collie weed

wegens zn strains zn toewijding volharding en omdat ie sympatiek en gul is .

 

 

:vape:

Edited by macerror
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh nee! En ik ben zo slecht in het omgaan met complimentjes ontvangen! hahaha

 

Wel een creatief idee voor een topic dit. Kan zo gauw even niks bedenken, maar zal nog eens een mooie bijdrage leveren hier :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk topic! :hug:

Ook al heb je jezelf uitgesloten :likken: , wil ik jou toch een complimentje geven, greentjeonatrip, voor je positieve instelling en goede intentie(s). :tu

 

En voor degene die moeite heeft met hoe andere mensen over jou denken, heb ik hier een video die je daar op een andere manier naar laat kijken.

De video is sowieso het kijken waard. ;)

http://youtu.be/HZm4B4foybM

 

Fijn Pinksteren allemaal!

 

Groeten Beaker :spliff:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peace man!

:spliff:

En nog eentje uit de jaren 70 van Rokus de vrije vogel:

"Moet je een dropje,makker?"

 

Ik vind Greentjeonatrip en iedereen hier geweldig!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt boefje030

 

Topper ben je

Kijk, die schud je toch ook gewoon even uit je mouw he :lol: :lol:
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh! ik wil graag een compliment maken naar wietforum.nl en al zijn moderators die altijd super betrokken zijn en de website zo goed onderhouden, en vooral ook de actieve leden op de hoogte stellen van gebreken als die er zijn en welke oplossing ze daarvoor aandragen. Echt super!

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Greentjeonatrip, vanwege dit topic

 

 

Oude Rocker,

 

zit al lang op WF en blijft, ondanks dat de site moderator-loos is

heeft veel kennis van zaken

 

Daar neem ik mijn pet voor af

 

Macerror, met ongekende humor!

 

*AANGEPAST*

Edited by CannaDanny
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 volgens mij het langst geregistreerde nog steeds actieve lid van WF

 

Uiteraard helemaal niks ten nadele van grote vriend OR, maar volgens mij zijn er alleen al onder de mensen die tot nu toe gereageerd hebben in dit topic, meer mensen (waaronder jij zelf) die langer geleden geregistreerd zijn dan hij, dan korter haha

 

Oh ja en mijn bijdrage in dit topic.. komt nog, komt nog. Timing is key :P

Edited by cannarie
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Cannarie! Je hebt een mooie piemel!

 

Zo, m'n plicht weer gedaan. Gaan we nu verder praten over plantjes kweken? :wave:

  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil graag Vakman, oftewel 'Vakkie' heel graag bedanken voor zijn bijdrage bij de totstandkoming van mijn hokje, maar nog veel meer vanwege zijn actieve bijdrage in mijn eerste ronde, waardoor ik nu al voortaan in mijn eigen voorraadje kan voorzien. Ik heb veel nuttige info kunnen halen uit zijn topic(s), waardoor een definitief zetje is gegeven om voor de organische weg te gaan. Vakkie: Bedankt, bedankt, bedankt !

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Cannarie! Je hebt een mooie piemel!

Ja, ik ben er zelf ook erg blij mee! Heeft een fijn maatje en ligt erg lekker in de hand. Misschien eigenlijk ook wel de enige reden dat mijn vriendin het bij me uit houdt

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt boefje030

 

Topper ben je

Kijk, die schud je toch ook gewoon even uit je mouw he :lol: :lol:

 

Ja, maar het word steeds lastiger geniaal te blijven

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt boefje030

 

Topper ben je

Kijk, die schud je toch ook gewoon even uit je mouw he :lol: :lol:

 

Ja, maar het word steeds lastiger geniaal te blijven

 

Is dat zo boef...?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks Mac voor de compliment bro !

 

Compliment voor Macerror met zijn leipe schrijfstijl en zijn gulle instelling,en zijn vasthoudendheid uiteraard.

 

Maar ook voor Greentje,die misschien soms wat onzeker is maar het zeker niet slecht doet weejewel.

 

@ Thanatos : Euhm,een Canarie heeft een cloaca en hoogstens een hemi-penis als man zijnde dus er zit niks geen piemel aan zo'n vogel :lol: :P :D

Aan jou trouwens een compliment voor je moestuintopic,leuk als er hopelijk meer members komen hiero.

 

 

 

 

En een dik vet compliment voor het nog steeds niet kunnen uploaden van foto's :innocent:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jah Bless!

Edited by Collie Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij ben je in de war met een kanarie, collie.

 

Het geslachtsdeel van de cannarie is het best te vegelijken met dat van en stier ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Cannarie : :lol: Ik denk nu aan rare proporties man,een kanarie met de lul van een stier erop is meer lul dan kanarie.

Hoe hou je zoiets vliegende,met zulke kleine vleugeltjes hahaha.

 

 

Compliment daarvoor :likken:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

We gaan hier maar weer eens een duit in het zakje doen. Ik wil heel graag een compliment maken aan forumlid @Collie Weed. Collie, ik wilde het aanvankelijk heel kort houden, maar dan doe ik je gewoon te 'kort' :lol: :

Je bent voor mij een groot voorbeeld, van hoe een lid zich dient te gedragen.

Bedankt voor je empathisch vermogen, in alles wat ik lees.

Bedankt dat je altijd iedereen op weg wilt helpen.

Bedankt voor je geweldige topic, ik ga me er nu echt eens schrap voor zetten, anders ga ik achter lopen.

Bedankt voor het delen van je ervaringen.

Bedankt voor jouw immens aandeel hier op wf.

Collie Weed, bedankt dat je bent, wie je bent !

 

Edited by greentjeonatrip
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@greentjeonatrip Thanks man!
Ik probeer gewoon iedereen te helpen omdat ik dat ook advies had gewild in mijn beginners jaren.:D


 

Jij nog steeds bedankt veur die lekkere samples,die white gold vond ik wel lekker hoor kerel:tu
 

En blijf je grijze massa gebruiken Green,je bent hartstikke slim bro !
Als je in jezelf blijft geloven kun je alles realiseren.....
 

the sky is the limit !  (or is it ??):lol:

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt me weer een mooi moment om hier eens een bijdrage te gaan leveren, hoewel het alles, behalve mooi aan voelt.

Ik wil heel graag een dankwoord uitspreken naar @lostchild toe.

 Trivial Pursuit. Als je het hebt over iemand die een meer dan geweldige bijdrage heeft geleverd aan dit  forum : Lostchild!

In alles wat ik ooit heb doorgespit, kwam jij altijd bovendrijven LC, altijd.

Dit is misschien een beetje persoonlijk, maar wanneer jij je aandiende ging ik toch iets meer mijn rug strekken dan normaal. Ik heb toch stiekem zeker tegen jou op gekeken. Een geweldige betrokkenheid, een schat aan kennis, niet van zijn stuk te krijgen en als ik aan LC denk, denk ik aan shitload....een shitload aan info wel te verstaan.

Ik heb tot dusver enorm genoten van je bijdragen en ik hoop dat je niet al te ver weg blijft en af en toe eens je koppie laat zien.

Ik wens je enorm veel verlichting toe en enorm veel geluk. Ik wens jou het allerbeste LC.

Bedankt man, bedankt !:hug:

 

  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1

wietforums basiskennis kanon !!! :verrygood

 

 

 

Edited by macerror

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil @greentjeonatrip bedanken voor zijn leuke topics hier :specool En hem vooral aanmoedigen om er mee door te gaan!!!
Je duikt er altijd vol overgave in, je leest je enorm in voordat je begint, stippelt je plan altijd keurig tot in de puntjes uit. Probeert altijd 101 dingen tegelijk uit om te kijken wat het beste werkt(zeer goede leerschool), daarbij schuw je weinig tot niets :verrygood  Daarbij ga je ook wel eens onderuit maar dat deert je niets(LIKE), je rond je verslagen altijd vrolijk af!

En je kunt een heerlijk wietje kweken :punk: :smoke

Tot zover mijn bijdrage aan dit topic.


Houdoe....:wave:

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...