Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
greentjeonatrip

Hoger Rendement Uit Je Afzuiging: Buis Groter Maken Dan Aansluiting ?

Recommended Posts

Het klinkt alsof het klopt qua onderdruk dan. Dat zou betekenen dat je een van de andere opties kunt onderzoeken. Ik heb ook weleens gehad dat de aansluiting van mn filter een klein stukje was losgekomen. En dan dus uiteraard het stuk wat je niet ziet en dus ook pas opmerkt als je een (routine) controle doet. Ik weet niet of de koolstof verzadigd oid kan raken en daarmee dus de werking onvoldoende is?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou je kunnen stellen dat 1 enkele koolstoffilter van laten we zeggen maximaal 200m³ mijn geurproblemen doen verdwijnen, aangenomen dat deze het beste werkt op maximale capaciteit en ook optimaal werkt wanneer de capaciteit lager is

 

De filter werkt het beste vanaf de minimum airflow en kan maximaal aan wat er op de doos staat.

Als jij altijd minimum haalt doet de filter al optimaal zijn werk.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het klinkt alsof het klopt qua onderdruk dan. Dat zou betekenen dat je een van de andere opties kunt onderzoeken. Ik heb ook weleens gehad dat de aansluiting van mn filter een klein stukje was losgekomen. En dan dus uiteraard het stuk wat je niet ziet en dus ook pas opmerkt als je een (routine) controle doet. Ik weet niet of de koolstof verzadigd oid kan raken en daarmee dus de werking onvoldoende is?

 

Ik wacht even af tot ik vind dat het niet meer toelaatbaar is, zal wel nu ergens in de komende weken zijn en dan zet ik die van 200m³ eens erop. Wellicht dat ik voor, of met die wissel inderdaad een lek vind. Bedankt voor het meedenken )0057 !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...