Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
imp

Verdampen Of Waterpijp?

Recommended Posts

Wat is het best voor een kankerpatient die voor het eerst medische wiet wil proberen?

 

Ik kweek zelf medische wiet (AKGUN en Kush CBD) maar ik weet niet hoe ik mijn vriend het beste kan adviseren om wiet te roken. Hij rookt niet dus ik ga het sowieso niet mixen met tabak (ook vanwege zijn aandoening niet). Ik zat daarom te denken aan een vaporizer en een waterpijp.

 

Uit eigen ervaring is een vap. wat krachtiger en langduriger dus dat lijkt mij niet zo goed voor een beginner. Een waterpijp zwakt de wiet ietswat af en zuivert ook de rook een heel klein beetje dankzij het water. Een pure joint draaien is natuurlijk ook een optie, maar tevens ook de ongezondste optie van de 3.

 

Wat adviseren jullie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vape is velen malen minder schadelijk dan de waterpijp.

Hoe krachtig het is gaat praktisch alleen over dosis (en dan mee berekenen wat verloren gaat en wat daadwerkelijk aankomt), net als elke andere drug.

 

Als het puur medicinaal is zou ik druppels of eetbare varianten pakken.

Wat heeft hij nodig ?

Is het puur om misselijkheid tegen te gaan van de chemo en de eetlust op te wekken, of heb je nog verder reikende ideeën ?

De strain en manier van inname die voor jou werkt hoeft niet voor iedereen te werken.

 

Verder is er interessante info te vinden als je zoekt op Haileigh's hope.

Dat ging ooit over dat ene meisje maar is inmiddels een veel groter iets geworden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een vaporizer is inderdaad de gezondere optie. Waar het om gaat is dat er geen verbranding aan te pas komt... Ik heb zelf een Plenty van het topmerk Storz & Bickel, en dat is echt een aanrader, net als al hun producten. Als je daar vragen over hebt, dan geef je maar een gil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor een niet-roker, en in alle geval met het oog op beter te doseren, zou ik olie-druppels nemen. Dan weet je precies hoeveel je binnenkrijgt terwijl je ook lekker niet-roker blijft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke. en kunnen jullie een betaalbare vaporizer aanraden? Die van mij was rond de 100 euro maar ik denk niet dat ik dat mijn vriend kan gaan aanraden om mee te beginnen. Wel erg duur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hangt er van af hoe lang die nog heeft .

anders is goed/duurkoop.

:vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...