Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Budabolic

2X Rqs Ww Scroq 400W 90X90X170 Verslag + Foto's

Recommended Posts

Klein kweekje eerste ronde met 2 x White whidow van Royal Queen Seeds onder een 400w en gaat gescroqt worden.

de setup is als volgt:

 

90 x 90 x 170 DarkRoom SJ

Lumatek 400W SL / Lumatek 400W Hps / Hamerslagkap

ISOBOX 550m3 SilentFan

Cli-mate Controller 1.5

Davin DV 12

 

2 x 12 liter potten met plagron lightmix

ook gebruik in de bio lijn van plagron

 

ik heb de zaailingen meteen in de potten gestopt en de lumatek gedimd naar 250W

merk dat het nog te warm word in de tent dus moet even een oplossing gaan zoeken. op 400W tikte hij de 30,5 graden aan en op 250W de 27,5 graden. dus moet even kijken hoe ik de temperatuur goed ga kunnen krijgen.

 

zbtIWZw.jpg

 

BudAbolic

Edited by Budabolic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey budabolic

 

Nice nice allemaal! Leuke setup, alles brand New!

Inlaat open? Omdat het zo warm word...

 

 

Succes met de kweek! De toplaag van de aarde bedekken met perliet, droogt 't minder snel uit...

 

Greetz CD

Edited by CannaDanny

Share this post


Link to post
Share on other sites

@OldskoolGrower Thanks hehe Alles brand nieuw had nog wel wat oude spullen maar beter opnieuw fresh beginnen. ligt wat perliet op maar kan inderdaad wat meer. De inlaat is inderdaad open voor de warmte tevens ook het Luchtrooster is volledig open en heb de climate op 15 staan maar onder de 27,5 komt die niet. zet ik hem op 25 gaat die naar 28.9 dus moet nog eventjes kijken hoe aan te pakken dit. heb eventueel nog LED Spectrabox 270W + MARS 100W maar ga liever voor de HPS. misschien nog extra ventilator erin hangen? zit ook met het probleem dat als het de zon schijnt het al snel 25+ in die kamer word wegens een plat dak dus oplossingen of ideeën hoor ik graag!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan je de lucht uit de tent afvoeren naar een andere ruimte? Of doe je dat al? Iets grotere capaciteit afzuiger? Actieve inblaas 250 m3? Anders de ruimte koelen met aircotje oid

 

Trouwens, 28,29 graden kunnen ze af en toe wel hebben, voor nu zo ze klein zijn beter 26 max.

 

Zorgen dat de grond niet uitdroogt. En dat de temperatuur van de aarde rond de 24 blijft met lamp aan. Ik heb een vleesthermometer in de aarde... Lekker simpel.

 

Greetz CD

Edited by CannaDanny

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...