Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Vero

Vraag over Alien Growshop

Recommended Posts

Oebelie : een speciale "bedankt" voor jou - Leafman is inderdaad ook een heel interessante growshop - heb ik dankzij jou ontdekt !  :verrygood

 

Groetjes,  :D

 

Vero.

graag gedaan ,maar je zaden moet je zeker bij alien growshop kopen

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bedankt voor de positieve reacties, :verrygood  het probleem met het beantwoorden van de emails is gewoon dat we er een hele hoop binnen krijgen we proberen het een beetje te sorteren zodat we dat in de toekomst wat sneller kunnen doen.

de groeten het Alien team

geen probleem want ik ben zeer tevreden over jullie shop

alleen ik moest toen weten of mijn paketje al verstuurt was en dat vroeg ik in mijn mail ,omdat mijn buurvrouw mijn paketje wel eens aanneemt ,en die wilde ik liever zelf aanpakken,omdat bij een eerder paketje het pakje een beetje open was gescheurt en daar zat een afzuiger in ,en die buurvrouw wil altijd alles weten

Share this post


Link to post
Share on other sites
alien duur? valt heel goed mee toch, welfs de zaden wijn er goedkoper dan op de officiele sites.

ja er zit ook verschil in bij de prijsen bij alien bij de nirvana zaadjes..

 

Weet iemand hoe dat zou kunnen.. vind het toch wel een redelijk verschil

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ok... Dat zou natuurlijk kunnen..

 

Maar goed.. Dus kan ze beter bij alien bestellen... scheelt toch een paar euro''s :verrygood :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik koop me zaden ook bij growshop Alien...en ook af en toe bij high quality en sensi seeds... :D :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...