Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

CannaDanny

Kweekje Uit Zaad Oldskool Nieuwerwets

Recommended Posts

Mannen bloeien 2 weken eerder. Is duidelijk te zien hoor

 

Is bij mensen ook hè alleen bloeien mannen dan 9 maanden eerder. Ik heb werkelijk nog nooit een bloeiend mannetje gezien.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga het tzt laten zien met mooie foto's

 

Tnx ben benieuwd

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

De mannelijke plant laat zijn geslacht eerder zien, zodat de ballen met stuifmeel open gaan bij de eerste vrouwelijke bloeiharen.

Edited by CannaDanny

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha duidelijk beeld. Ik zal is zoeken hoe dat eruit ziet in het echie. Bij mij hebben ze alle 6 tietjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is jaren geleden, dat ik uit zaad heb gekweekt. Ik heb toen een bubblegum stek bestoven met een haze man en die zaden weer opgekweekt. Een lekker wietje om te roken.... Bubblehaze. Misschien ga ik weer zoiets doen met wat ik nu heb. Gorilla glue x skunk of gorilla glue x haze...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ken ze nog niet maar klinkt goed. Uiteindelijk lekker ontspannen klooien met strains om beter te krijgen en ondertussen genieten van wat je maakt is iets waar ik naar toe wil. Maar echt zal blij zijn als ik ze nu eerst weer is klaar heb. Ik blijf lezen. En meisje is net zo enthousiast geworden Hahahahahaha dus kunnen het lekker samen gaan ontwikkelen

Share this post


Link to post
Share on other sites

GG4, formerly known as Gorilla Glue #4, developed by GG Strains, is a potent hybrid strain that delivers heavy-handed euphoria and relaxation, leaving you feeling “glued” to the couch. Its chunky, resin-covered buds fill the room with pungent earthy and sour aromas inherited from its parent strains, Chem’s Sister, Sour Dubb, and Chocolate Diesel. Taking first place in both the Michigan and Los Angeles 2014 Cannabis Cups as well as the High Times Jamaican World Cup.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klinkt als een lekker wietje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 24 incl 4 ontkiem dagen

 

Ze groeien erg langzaam, maar ze groeien wel. Door het zwakke tl licht strekken ze ook wat, verder mooie plantjes. Momenteel is 3e internode in de maak, bijna 5 vingerig blad al. Ze hebben 20 uur licht gehad, af en toe in de zon. Gedurende 2 weken koemest oplossing (1 eetlepel /liter, verdund) gegeven. Gebruikte potten van 4 liter met Atami Light mix. Daar blijven ze in tot geslacht zichtbaar is. De dames gaan in 15 liter potten, wederom gerecyclede aarde. Daarna is alles nog mistig....

 

Foto

 

S10EcEO.jpg

 

Greetz CD

Edited by CannaDanny
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geduld is een schone zaak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aardeopwaardeerpakket. 100% Biorganic

 

yNISI7Q.jpg

CoqNPSi.jpg

 

42 liter gebruikte aarde, grondmonster genomen. Ph rond de 6.4, EC 1.5.

 

Ik heb toegevoegd

 

(125ml)Hoornmeel N14

(250ml)Hoornspaanders N14

(250ml)Beendermeel N5P16

(125ml)Vinasse kali N2P2K30

(250ml)Oergesteentemeel Ca, Mg, Si

(1000ml)Rundermest N2P1K3

(750ml)Megaworm

(1500ml)Perliet

(125ml)AZ kalk

 

Ruim 70 kg per kuub aarde. Alleen water geven, af en toe Supervit.

 

Potten vullen, inwateren, 2 weken laten staan.

 

Tot over twee weken!

 

Greetz CD

Edited by CannaDanny
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beetje nesquick erbij ff roeren en klaar

 

CD de bio-alchemist. Hahaha. Succes. Ben benieuwd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Terwijl in de 14 liter potten het bodemleven op gang komt, staan ze te groeien in 4 liter Light mix. Bovenlaag bedekt met perliet, er hangt 400 watt hps boven.

 

aASnhVQ.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha dus de perliet zijn die witte korrels in de potten. Maar waarom leg je die er nu op als toplaag?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tegen uitdroging. Scheelt water geven, mooi wit reflecteerd het licht. Mengt later weer door de aarde heen...

Edited by CannaDanny

Share this post


Link to post
Share on other sites

weer wat geleerd :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil de planten laag houden.... Dat doen ze niet uit zichzelf, dus een hulpmiddel erbij, bindkoord van Action lol

 

De techniek heen No-technique training. Ik laat de plant eerst horizontaal groeien, en daarna zijtakken verticaal. Naarmate de plant groeit, meer trainen, desnoods spiraalvormig. Word een leuk project!

 

Xkda60k.jpg

Edited by CannaDanny

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tegen uitdroging. Scheelt water geven, mooi wit reflecteerd het licht. Mengt later weer door de aarde heen...

 

Vind het wel interessant CD dat je perliet gebruikt. Ik weet niet meer welke forumlieden het 'nut' van perliet beschreven, omdat het schijnbaar voor een gedeelte uit 'glas' bestaat en volgens mij een verdere zinvolle toepassing ervan in twijfel werd getrokken. Wat ik ervan begrepen heb is dat het ook vooral nog in de cannabisteelt wordt gebruikt.

Ik weet nog dat ik het grondje uit het eerste rondje aan het vrouwtje had afgestaan voor de tuinkas, maar heb haar nadien wel gevraagd of ze de witte bolletjes onzichtbaar wilde maken :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Perliet leek mij het meest onschadelijk. En meest gemakkelijk om uitdroging te voorkomen van de bovenste laag aarde....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk dat je 14L potten gebruikt. Ik was in de veronderstelling dat je voor een leuk organisch kweekje met niet al te lange groei het beste met potten/containers van minimaal 18L, maar nog liever met 25L kan werken.

 

Ik hou je in de gaten CD, nice ! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er staan 12 zaailingen, bij 4 of minder dames gaan ze zeker in wat grotere potten....

 

Het recept dat ik heb gebruikt komt uit het boek I Love It! Planten werden in deze aarde gekweekt, aantal keer overgepot. De grootste was (dacht ik) 10 liter, daarin stonden ze 10 weken te bloeien zonder tekorten. Ik heb iets grotere potten, iets meer meststoffen toegevoegd. Naar mijn mening moet dat goed gaan.

Edited by CannaDanny
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...