Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Rabarbarbaar

Backup Wietforum

Recommended Posts

Hoezo niet willen helpen?

Lees je wel joh?

 

Geef mij de inlogcodes van een super admin en ik lever je binnen een uurtje (ik weet niet precies hoe groot WF is en wat de server aan verkeer toestaat) WF compleet werkend af in offline modus :withstupid:

Hacken zou ook kunnen zoals ik al aangaf maar daar doe ik niet aan en ik verwacht niet van je dat jij daar wel toe in staat bent.

 

Ik postte eerder al

Hoe jij dingen op vat is me echt een raadsel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh, jij kleineert op een hele hulpvaardige manier.

Goh, dat ik dat niet zag.

Je zal het wel nodig hebben ;)

:wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komt ie weer aan hoor, Calimero.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik moet hem nageven dat je er, wellicht onbewust, wel de gewoonte op nahoudt om op een erg denigrerende manier te schrijven hier.

 

Helemaal voor iemand die tegelijkertijd begrip verwacht voor zijn eigen cognitieve beperkingen door het een of ander (zie hele discussie van kees A van een tijdje terug), vind ik dat ook niet helemaal gepast

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

komt deze huilbabiesoap ook in de back up te staan ?

ik ga em niet downloaden .

ga liever peyton place kijken op netflix .

:dribble:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ehm, nee er zit geen zip in de zip, tenzij de site waar ik hem upload nog eens inpakt.

Nog zo 1tje die tof komt doen zonder echt met een oplossing te komen ?

Hoe noem je een kopie van iets terwijl het origineel nog bestaat ?

Juist, een backup.

 

Tuurlijk kom ik niet met een oplossing. Dat is veel werk G. Heb dingen te doen en mensen te ontmoeten. Er is vast een reden om dit een stille dood te laten sterven. Er gebeurt al tijden niks meer aan moderaten, noem het maar. Vergis je niet. Er zit serieus veel tijd in dit soort grappen. Begint als hobby. En voor je het weet heb je 2k bezoekers. Drukke server. Databases, CMSjes. Kost allemaal veel tijd om dat rollende en vooral veilig te houden. Dan is het dus kosten baten. Snap ik best dat ze het internationaal gaan zoeken. Zeker nu met de wietbang in de US of A. Fora komen, en Fora gaan.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@fohn

ik zou graag willen helpen maar WF biedt daar geen optie toe

zo ken ik er nog wel een paar die wel wat uurtjes over hebben

dat er niet meer gemodt wordt is denk ik meer omdat er geen nieuwe mods aangesteld zijn sinds het vertrek van vele mods als actief modererend.

 

@cannarie

Mijn cognitieve problemen zijn vooral woordvinding, constructieve zinnen en concentratie.

Tik jij daar eens replies mee?

Begrip vraag ik er niet voor, ik doe eerder aan leedvermaak wat je vast niet opgevallen is.

 

Laat je niet zo beïnvloedden door de aannames en oordelen van anderen, het siert je niet.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aldus het Hoofd Aannames en Oordelen....

 

2 mensen met veel meer kijk op geven aan dat je...

 

en ik verwacht niet van je dat jij daar wel toe in staat bent.

 

Komt ie weer aan hoor, Calimero.

 

ik doe eerder aan leedvermaak wat je vast niet opgevallen is.

 

Laat je niet zo beïnvloedden door de aannames en oordelen van anderen, het siert je niet.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik je goed begrijp zeg je dat je denigrerende toon voort komt uit leedvermaak? Het leed dat men iets niet begrijpt zoals jij het begrijpt (terwijl je er ook vaak genoeg ook naast zit)? Dat moet het er sympathieker op maken ofzo?

 

Je kan denken (aannemen) dat ik me laat beinvloeden door anderen, maar ik heb vaak genoeg geslikt, op momenten dat je toon wel op mij gericht was. Met het oog op objectiviteit (en omdat ik het wel kon waarderen dat je actief was in mijn topic) reageer ik dan liever als ik er zelf buiten sta.

 

No offence verder. Een beetje positiviteit uitstralen wordt je vnl zelf alleen maar gelukkiger van. Doe ermee wat je wil

Edited by cannarie
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijne heren zouden julie het wat on topic willen houden .

en /of links en rechts eens gaan zoeken naar een geitefokforum of schaapachtige fora ?

want dat gemekker van julie twee krijg ik een enorme lange dikke stinkende sik van behehehe !!!

:likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je pogingen om altijd de leukste te willen zijn - en daar vast ook zelf van overtuigd te zijn (aanname) - krijgen ook iets treurigs.

Woordgrappen maken en leuke spitsvondigheden bedenken, is niet velen gegeven.

Ook jij hoort niet tot die groep gelukkigen, alhoewel ik soms wel moet glimlachen om je, want van zo'n ouwe stoner kan een mens toch heel wat verdragen.

 

Maar misschien moeten jij en Lostchild een komisch duo beginnen.

In de ouwe stijl van Laurel en Hardy.

De ene de dikke grumpy chagrijn die denkt dat ie slim is, en de andere de dunne onnozelaar.

Ik zou kaartjes kopen.

Edited by Kees A
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik het zelf maar leuk vind is mn drijfveer hier .

en WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHHAHAHI !

ik vind het een partij leuk heey ,

en stoppen noway !

ga nog liever met het schip de diepte in dan verlaten .

niet als kapitein maar als de scheepsrat .

nee daar kom je nooit meer van af heey ,

ik snap nu ook waar de a voor staat .

want zukke trekjes heeft mn neefje ook ,

wat in het zeisoen handig is van ze hebben altijd mensen nodig bij het steken ,

 

ps : zouden julie dat content van mij ff apart in een mapje kunnen doen .

hoef ik niet meer zo te zoeken als ik eens wil lachen heey !

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHI .

:dribble:

:vape:

Edited by macerror
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals ik al eerder gezegd heb.

Gelukkige mensen hoeven niet op andere te trappen.

Het is moeilijker maar velen malen meer bevredigend om mensen omhoog te halen.

Dan ben ik maar een blije calimero ;)

 

Mocht je het echt onbewust doen (het leedvermaak gedeelte rijmt daar lastig mee) dan hou ik daar graag rekening mee.

Voor nu vind ik het gewoon sneu.

 

En haha, scheepsrat, doet me denken aan Lycos.

 

Enniewee, ik kan wel alles bemachtigen als ik handmatig de index pagina's er in pleur, dat moet toch makkelijker kunnen ?

(dus bijvoorbeeld De info pagina 2 en 3 en.... etc etc)

Kapotte zoekfunctie of vernaaid uiterlijk maakt me niet zo veel uit, zoeken kan altijd op trefwoorden, niet ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het spijt me mac, uit de grond van mn hart, dat ik je met het leed van het lezen van dit gesprek heb moeten opzadelen.

 

Ik ben overigens wel een liefhebber van (veel van) je bijdrages, maar dat zal een kwestie van smaak zijn en dat heeft hier verder niet zo veel mee te maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...