Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

macerror

Papegaaien Dat Het Niet Wil Laaien ?

Recommended Posts

Ja iemand anders had me hier al over ingelicht, X

 

Thanks voor de info. Maar geloof niet dat ze het daar echt kunnen waarderen dat dit hier zo openlijk besproken wordt

 

Heb nergens gelezen dat je dit niet mag bespreken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb de 3 topics met meningen maar even samengevoegd. Wel zo overzichtelijk. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan je als mod dan niet even duidelijkheid creëren ? Of de gallery fixen.

Waarom is de link "contact staff" kapot ? Komt een beetje dubieus over.

Of weet je net zo veel als ons ?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sannie is de enige die dit op kan lossen en ik weet net zoveel als jullie.

Mods kunnen dit niet fixen helaas.

 

Dit is trouwens het enige wat ik weet. (klik)

Wietforum zou ook nieuwe forumsoftware krijgen.

Misschien is Sannie daar op dit moment druk mee bezig en heeft dit probleem nu geen prioriteit, omdat dit na de upgrade ook meteen gefixed is.

Ik weet het niet hoor, ik probeer de radiostilte niet te verdedigen, maar dit zou misschien kunnen?

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan als mod niet onderdelen veranderen ?

ImgBB is een gratis dienst die je zo er in kan koeken.

Copy and paste the code below into your page between the < body > and < /body > tags.

&lt; script async type="text/javascript" src="//mod.imgbb.com/website.js" charset="utf-8"&gt;

(zonder spaties)

Enniewee bedankt voor een antwoord, dat is al veel meer dan niets.

 

Edit whaha, zelfs met spaties verneuk ik alles, je zal het wel vinden ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

als het langer duurt krijgt sannie waarschijnlijk een wietforum zonder leden

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan als mod niet onderdelen veranderen ?

 

Nope. :comp:

 

Dat een mod via een topic op een ander forum erachter moet komen dat er nieuwe forumsoftware aan zit te komen, zou toch genoeg moeten zeggen over hoeveel we weten wat zich "achter de schermen" afspeelt? :spliff:

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

is er toch een mespuntje van het tipje van sluier opgelicht . :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

george-clooney-wasnt-built-in-a-day-remember-friends-3583706.png

 

Dat geldt voor dit forum ook :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

maarja, in principe weten we nu natuurlijk nog steeds geen reet. Behalve een vage toezegging van een tijd geleden dat dit forum ook nieuwe software zou krijgen (hoeft van mij niet eens)

 

Maar als het al zo weinig prioriteit heeft om er effe een kwartiertje voor te gaan zitten om het laden te fixen (maar wel heel veel moeite willen doen voor een update), waarom dan niet gewoon effe een berichtje plaatsen dat we even geduld moeten hebben? Of op zn minst gewoon effe reageren op vragen?

 

Niet aan jou gericht hoor, Beaker. Het is duidelijk dat jij hier ook buiten staat. Maar hebben admins niet een korter lijntje naar sannie dan, om even iets te vragen of te melden?

Edited by cannarie
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeft er iemand enig inzicht in wat de kosten zijn om zo'n forum in de lucht te houden?

 

Als dat namelijk vele honderden €'s zijn en het levert qua advertentie- en omzet-inkomsten nauwelijks iets op, dan snap ik wel dat mensen niet wat harder gaan lopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan voor € 3 in de maand bij Stratos terecht om je site of forum te hosten.

Andere kosten verbonden aan wietforum zijn gebruik van de Invasion Suite voor (content)beheer en iemand die met de Suite kan werken.

 

Het dataverkeer van en naar het forum waar je per GIG voor betaald kan flink op gaan lopen, hangt er vanaf hoe actief de forumleden zijn.

 

Ik heb medelijden met degene die het over moet gaan zetten naar de nieuwe Suite en vindt het niet vreemd dat het lang duurt.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb medelijden met degene die het over moet gaan zetten naar de nieuwe Suite en vindt het niet vreemd dat het lang duurt.

Wat lang duurt is het fixen van het upload probleem en het reageren op vragen hierover. Volgens mij zou dat niet zoveel werk moeten zijn.

 

Verder heb ik er geen verstand van, maar als het forum overgezet moet worden, zou toch eerst de site offline gehaald moeten worden? Aangezien de content per uur veranderd. Kun je dan niet ook de conclusie trekken dat ze daar nu niet mee bezig zijn?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

'sannie vergeet niet waar je vandaan komt!!'

 

Zeer jammer het forum zo te zien afglijden. ik kijk al een tijdje mee maar de laatste tijd is het armoe troef hier <_< :(

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verder heb ik er geen verstand van, maar als het forum overgezet moet worden, zou toch eerst de site offline gehaald moeten worden? Aangezien de content per uur veranderd. Kun je dan niet ook de conclusie trekken dat ze daar nu niet mee bezig zijn?

 

Na het lezen van deze Wiki ben je een stuk beter op de hoogte over hoe WF op je scherm getoverd wordt.

 

Conclusies trek ik niet op basis van aannames, zouden anderen misschien ook wat meer moeten doen :search:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja iemand anders had me hier al over ingelicht, X

 

Thanks voor de info. Maar geloof niet dat ze het daar echt kunnen waarderen dat dit hier zo openlijk besproken wordt

 

Heb nergens gelezen dat je dit niet mag bespreken

dan moet je de desbetreffende subfora regels nog eens inkijken ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

deze moest dus bewerkt worden naar in de volgende post ;)

Edited by cannarie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Conclusies trek ik niet op basis van aannames, zouden anderen misschien ook wat meer moeten doen :search:

 

Aan deze ga ik je houden haha

Edited by cannarie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja iemand anders had me hier al over ingelicht, X

 

Thanks voor de info. Maar geloof niet dat ze het daar echt kunnen waarderen dat dit hier zo openlijk besproken wordt

 

Heb nergens gelezen dat je dit niet mag bespreken

dan moet je de desbetreffende subfora regels nog eens inkijken ;)

 

Heb bij deze dan me post gewist

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tijdje niet geweest hier..

& na een aantal leuke verslagen terug opgepikt te hebben kom ik hier terecht;;

 

Echt triest om te zien hoe het gaat hier & dan bedoel ik vooral langs Sannie's (&Knutsel's) kant.

Ik hoop dat het te vroeg is om te stellen dat er een einde aan het forum komt & al zeker niet op deze manier..

 

Langs jullie kant is er duidelijke 'goede wil' op te merken :specool

 

Vrees dat enkel Sannie hier opheldering kan brengen,

Zal nog eens spammen op OG ook.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sannie heeft in dit topic op OpenGrow gereageerd:

 

Wietforum will be upgraded soon !

I have been in a bad state of mind the last period, after failing to make Kolossus, Sannie's jack fem and Sugar punch it was difficult for me to get my mind on Opengrow and Wietforum.

When it went worse and worse in 2014/2015, lost the credit card payment option and have to leave my business premises the sales went down and are still not coming as they should be and I was looking at a burn out.

Now sanniesshop has a strong credit card system the sales are still not as they should be and with me not coming out enough on the boards it will not get any better, as much as I tried to get to post again it just did not work for my state of mind.

I am going to try and do my very best again to be here every day again and post regular and share grow reults and help where possible.

I am getting help to build a new sanniesshop with new software that is up to date for this new age, this should help to get extra sales. I hope to have the new shop ready in around 6-8 weeks.

At this moment we are in progress to make Kolossus fem and regular, Sugar punch and Sannie's Jack fem and I realy hope this will be a succes, after failing many seed runs I and Knutsel were very frustrated. It is difficult to imagine the feeling when again and again 4 month of work is failing without any result.

I think and hope we have the error why the seed runs did not work and have good feeling the future will go better.

Dont mistake we are still on top of it and are doing our very best to re stock the strains but plants need around 4 months to produce seeds so there is still some need for patience while I can understand lots of customers dont have the patience anymore.

I am glad I have done customer service and sending orders every day as we always have done and I will continue this and even more.

I hope this will explain the reason why you guys not have seen me much lately.

 

greetz sannie

 

 

Meer dan "Wietforum will be upgraded soon !" krijg ik helaas niet uit hem. :rolleyes2:

Hij zit niet lekker in zijn vel door tegenslagen, dus geen idee hoe lang jullie nog moeten wachten.

 

Groeten Beaker :spliff:

  • Like 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...