Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Redman

Outdoortje 2018 Gk Aarde En Complete Organics + Toevoegingen

Recommended Posts

Ik zat te kijken naar guanokalong voor volgende groei, las dit topic, volgens mij is dit een hele mooie lijn voeding.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekkere maaltijd heeft die libelle te pakken, prachtige foto's weer Red :verrygood

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/15/2018 at 11:50 PM, Bringdown said:

Ik zat te kijken naar guanokalong voor volgende groei, las dit topic, volgens mij is dit een hele mooie lijn voeding.

Gebruik het voor het eerst, bevalt tot nu toe erg goed :-].

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aloha, vanwege panne met de laptop zijn we inmiddels ruim twee weken verder. Een week of twee geleden zijn er nog vier planten voor de laatste keer verpot, ze hebben het naar hun zin. Vanaf 20 Juli is de Durban in de airpot verduistert, en de bloei is snel ingetreden. Heb nu weinig tijd, morgenavond heb ik foto's van de Biddy early en Gold rush die uit logeren zijn, nu nog een paar plaatjes van hier.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Loop nog een beetje te kloten om de namen erbij te krijgen, maar bij één is het in ieder geval gelukt :verrygood.

Heb morgen wat meer tijd, dus dan kom ik wat langer rondstruinen.

Fijne dag!

Greetz red

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 Woord Red: PLAATJES!!!!!!!

Ze staan er prachtig bij, niks mis mee met dat GK-spul. ;) 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 hours ago, Redman said:

Heb morgen wat meer tijd, dus dan kom ik wat langer rondstruinen.

 

Ik zit al een tijdje te wachten hoor :P  

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, vakman said:

Ik zit al een tijdje te wachten hoor :P  

Hey Vakkie, laat je natuurlijk niet graag wachten :P. Rustig rondstruinen is bij deze verschoven naar zondag (vrij :-]). Ben net thuis en morgen erg vroeg op, ga zwaar crashen.

Fijn weekend!

Greetz red

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goedemorgen beste mensen, we zijn alweer twee weken verder. Ben de laatste tijd erg druk met een aantal grote dingen, één daarvan is de begeleiding van een goede vriend die zes weken geleden heeft gehoord dat hij uitzaaiingen van een melanoom heeft in zijn hoofd en longen. Gisteren is de tumor in zijn hoofd (grotendeels) verwijderd, er volgen nog bestralingen van het geopereerde gebied en daarna immuuntherapie voor de tumoren in zijn longen, let's hope for the best!

Ben door de drukte, en omdat soms mijn hoofd er niet naar staat, weinig actief op het forum. Het topic zal sowieso (net als voorgaande) netjes afgerond worden, de volgende update met foto's staat op het program voor aankomend weekend.

Vanavond zal ik twee pics + info plaatsen van een beginnend bladprobleem. Ben al aardig aan het speuren geweest, maar twijfel toch over de oorzaak, en de te ondernemen actie. Wellicht kan ik met wat advies, op een juiste manier bijsturen en uitbreiding voorkomen.

Fijne dag en tot laters!

Greetz red

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aloha :-} moet er zo weer vandoor, dus gooi er even gauw een paar foto's op. 

Pics en info, ideeën en meningen over het beginnende bladprobleem zijn te vinden bij "Outdoor Vragen" doe gerust mee!

 

Volgorde foto's;

Biddy early - Frisian dew - Durban poison - Gold rush - Durban poison (verduister)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zonder eerste foto klopt de volgorde :D foutje  bedankt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En tot slot nog een paar beestjes in de tuin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een fijn weekend voor een ieder!

red

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dammm :wOOt prachtige foto's heb je weer geschoten Red!

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

De tering Red, ik ben echt jaloers op die tuin van je!!!!!!!!!  Vet man die egels :wub: :wub:

Prachtige planten maat, ze staan weer te stralen als een malle :verrygood  
Bedankt voor de prachtige foto's, ga daar vooral mee door!

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

We zijn inmiddels weer een kleine twee weken verder, tijd voor een update :-].

De Durban poison (verduister) in de 15 liter air-pot is helaas gisteren geruimd. Twee dagen geleden ontdekte ik een stukje rot in de hoofdtop, heb direct de hele top verwijderd, in de hoop de rest nog te kunnen afbloeien. Gisteren kwam ik in twee van de overgebleven toppen ook een heel klein stukje rot tegen, dit heeft mij doen besluiten haar te ruimen.

Vermoed dat ik haar in een iets te hete aardemix heb gezet, er waren ook wat verdraaide en verbrande bladpunten te zien. Dit in combinatie met een niet heel goed geventileerde en wat kleine verduister ruimte, zou wel eens de oorzaak kunnen zijn. Dat gaan we volgend jaar beter aanpakken.

Zal strakjes wat foto's posten van de; Biddy early - Frisian dew - Durban poison ( in grote bak)  en de Gold rush. Tevens zal ik wat foto's delen van vlinders en bloemen, deze heb ik genomen in de tuin alhier en deels in een vlindertuin in Spanje.

Greetz red

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...